ik download inderdaad wel films/series. Maar ik wou alleen maar aangeven dat ontwikkelaars wel degelijk financieel te lijden hebben onder piraterij en dat de gedachte dat elk spel toch wel winst maakt niet juist is.
Ik weet ook wel dat ditzelfde geld voor filmstudios en ontken dat volgens mij ook nergens dus ik vind het een beetje vreemd dat ik dan voor hypocriet wordt uitgemaakt
Series is nog een ander verhaal denk ik , ik zou een serie als Spartacus of the Pacific niet snel op tv gaan kijken puur omdat ik me dan kapot erger aan de reclame en aan het feit dat wij hier altijd achter lopen qua programmering. Maar als de serie dan heel goed bevalt zie ik mezelf zoiets als the Pacific nog wel op blu-ray kopen dus of dat nu hetzelfde is als een film of spel downloaden wat ik anders nooit zou kopen twijfel ik over.
anyhow, back ontopic.
Ik heb nu meer dan 16 uur gespeeld en zit op zo'n 17% completion volgens het statistics scherm. Als dat representatief is voor het tempo waarin ik de rest van het spel uit ga spelen zou dat dus inhouden dat ik zo'n 100 uur bezig ben
Of het zo lang leuk blijft durf ik nog niet te zeggen maar het is wel even wat anders dan de spellen die ik de afgelopen tijd heb gespeeld waar ik in een weekend klaar mee was
je hoeft je niet te beperken tot de territories waar de faction missies in vallen hoor, je kan overal heen vliegen om settlements te pakken. Ik heb al een paar grote bases verovert waar ik later in een missie nog eens terug kwam
Je bent helemaal vrij wat dat betreft.
Klik om te vergroten...