[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben ik het met lukeman eens. Maar hier moet je zijn voor dat tv gedoe.
     
  2. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    nee hoe jij kills maakt en met welke class interesseert mij ook geen zak
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gelukkig weet niemand hier ooit die report knop te vinden en blijft iedereen lekker doorgaan over helemaal niets. Als je problemen hebt met je TV dan kan je in de thread die jepzel linkte terecht. Dus nu weer ontopic.
     
  4. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat dit topic toch over? :lol:

    Vandaag weer een lekker potje op Underpass, speel met Predator Missle,Harrier en Pavelow. Had ze beide 2x dus liep 30 op 3. Nog nooit zo'n hoge score gehad in een potje *)
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb mijn sensitivity terug geschroefd van 8-7 naar 6 en ik merk het direct wanneer ik de ar's gebruik. Waar ik normaal gesproken in tijdgebrek kom als ik tegenover iemand sta met ook een ar/smg etc als ik moet mikken gaat het nu zo soepel. Ik heb nu ook alle FFA's van de avond gewonnen waarbij in rundown de nummer 2 net 8 kills had en ik al 30.

    Famas ftw
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik snap het even niet :9. Je hebt je gevoeligheid verminderd en daardoor heb je juist minder tijdgebrek?:confused:
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wanneer ik de sensitivity hoog had koste het mij meer tijd om mijn vizier goed op iemand te plaatsen, dit is nu niet meer het geval. Vandaar dat ik zei dat ik minder tijdgebrek had...achteraf gezien had het het ook anders (en beter) kunnen formuleren8)
     
  9. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister eindelijk mijn eerste Nuke gehaald\o/ Maar na in totaal 4 dagen spelen mag dat ook wel:emo: Ach najab beter laat dan nooit:9
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2010
  10. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb mijn sensitivity ook op 6 als ik de m16 gebruik hoor Mark. Je accuracy gaat heel erg vooruit, maar op korte afstanden is het bout. Met snipen moet ik het gewoon boven de 8 houden.
     
  11. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn sensitivity op 8 of hoger zet met snipen, gaat het close range altijd wel lekker. Maar zodra je echt ver iemand ziet lopen vind ik het verdomde moeilijk om zo iemand dan (snel) te raken. Heb jij daar geen last van?

    Daarom heb ik mijn sensitivity met sniper regelmatig op 5 staan of oid.
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.858
    Leuk Bevonden:
    9.242
    Normaal was ik nooit zo'n sniper maar als ik er eentje zie liggen pak ik hem steeds vaker op, geeft best een goed gevoel om een one shot one kill te krijgen maar ben dan ook een amateur sniper
     
  13. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus sommige mensen zijn te zielig voor woorden.

    gisteren met twee maten aan het spelen, beide 10th prestige, beide eerlijk behaalt, gasten hebben al zo'n 22 dagen erop dus logisch.

    komen er 3 gassies met 033 als clantag, waarvan 2 ook 10th prestige.
    speelden HC S&D en die gasten hadden dus ook een gold deagle dus we hadden al vermoeden dat ze gehackt hadden dus in de lobby ze ff de waarheid vertelt over boosters en hackers.

    kwamen ze tegen die maten van me dat ze ook geboost of gehackt hadden voor 10th prestige.

    maar goed, ik ben nog maar derde prestige dus heb ze even laten weten wat ze voorstellen met hun 10th prestige

    10-3 score had ik, daarna hadden ze geen grote mond meer omdat ik ze overstemde met mijn narcistisch ego trip over hoe slecht ze zijn en hoe goed ik ben.

    dat terwijl ik gewoon ruk ben 8)
     
  14. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja die heb je. ik kijk al niet meer naar welke prestige mensen zijn zegt toch tegenwoordig bijna niks meer.
     
  15. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    zo gaat weer lekker

    [​IMG]
     
  16. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Zozo hoezo geownd.., nr 1 tegenpartij meer deaths dan kills van winnende teamlid nr 2 :b:

    zeker weinig vlaggen gepakt?:D
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Damn, niet veel tegenstand gehad dus. Nette score hoor :)

    Ben benieuwd naar donderdag, hopelijk zit er meer in het Anti-Stimulus pack dan verwacht.
     
  18. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    morgen komt mappack al?
     
  19. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik en veel vrienden van mij spelen ook met 033 als clantag (netnummer van Amersfoort), maar ik heb geen 10th prestige mensen in mijn vrienden lijst, dus ik ken ze niet. Weet je toevallig nog hun gamertags?

    Wou maar even zeggen dat niet iedereen met 033 als clantag dus zielig is...*)
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik ben echt jaloers op de Xbox gebruikers :mad:. Waarom moet M$ nou persé weer die exclusiviteit hebben.. Ik wil ook nieuwe maps! :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina