1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Just Cause 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk dat je je helemaal ziek schrikt als je ziet op hoeveel spellen een uitgever verlies pakt. Denk maar niet dat het gegarandeerd binnenlopen is als je een goed spel op de markt brengt.
     
  2. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja voor kleinere developers is dat wel het geval ja, maar voor alle grotere games verdienen die developers meeeeer als zat. En dan nog huilen om piraterij...

    Maar goed, ik koop (bijna) altijd games, en zo'n spel als just cause 2 geef ik graag 50 euro aan uit hoor. :thumbs:
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ook grote developers maken lang niet overal winst op. Neem EA als voorbeeld, die hebben een paar echte cash koeien als FIFA, Madden en Battlefield maar met nieuwe IP's als bijv Dead Space is zelfs voor hun winst niet gegarandeerd.

    paar klassieke voorbeelden van topspellen die net break-even haalden zijn Sands of Time, Beyond good and evil en Psychonauts. Alledrie klassiekers en enorm goede spellen maar 2 van de 3 brachten zo weinig geld op dat er geen sequels voor gemaakt worden en bij Sands of Time is voor deel 2 het roer omgegooid qua styling puur om beter in de markt te liggen. Wat ik echt een bizar idee vind aangezien SoT 1 van de allerbeste xbox spellen is/was.
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Altijd leuk mensen met zo'n slap excuus die er geen bal van afweten. :+
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Net vanuit een heli op het hoogste punt eruit gesprongen en zonder iets te doen met een parachute laten vallen.

    Duurde 50 minuten voordat ik op de grond stond.
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    De meeste spellen koop ik ook gewoon, maar als ik eventjes geen geld heb (zoals nu) dan download k ze gewoon. :p

    Lol, zag je het eiland nog?

    /Mod Dubbelposts samengevoegd, gebruik de Edit-knop ipv Reply aub. Daarnaast ondersteunt XBW geen downloaden, dus let erop. - Matrix
     
  7. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ Ook maar gekocht, 49 euro bij de Mediamarkt.
    Nu de eerste missies aan het doorlopen voordat ik op vrije voete sta, dan kan de chaos beginnen :D
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat een schijnheiligheid hiero, jullie downloaden ook wel eens muziek/films/games.
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben geen hypocriet en verzin geen domme onzin om het goed te praten.
    Hmmm waar ging deze topic ook al weer over? :9

    @onder;

    Nee die zijn niet leuk.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2010
  10. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    lol, je moest eens weten.

    Altijd leuk mensen die maar gelijk meelullen met de vorige zonder eigenlijk te weten waar het over gaat.
     
  11. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Jewel want er zit nu ook een rode kleur op.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik download inderdaad wel films/series. Maar ik wou alleen maar aangeven dat ontwikkelaars wel degelijk financieel te lijden hebben onder piraterij en dat de gedachte dat elk spel toch wel winst maakt niet juist is.

    Ik weet ook wel dat ditzelfde geld voor filmstudios en ontken dat volgens mij ook nergens dus ik vind het een beetje vreemd dat ik dan voor hypocriet wordt uitgemaakt O-)

    Series is nog een ander verhaal denk ik , ik zou een serie als Spartacus of the Pacific niet snel op tv gaan kijken puur omdat ik me dan kapot erger aan de reclame en aan het feit dat wij hier altijd achter lopen qua programmering. Maar als de serie dan heel goed bevalt zie ik mezelf zoiets als the Pacific nog wel op blu-ray kopen dus of dat nu hetzelfde is als een film of spel downloaden wat ik anders nooit zou kopen twijfel ik over.



    anyhow, back ontopic.

    Ik heb nu meer dan 16 uur gespeeld en zit op zo'n 17% completion volgens het statistics scherm. Als dat representatief is voor het tempo waarin ik de rest van het spel uit ga spelen zou dat dus inhouden dat ik zo'n 100 uur bezig ben :eek:

    Of het zo lang leuk blijft durf ik nog niet te zeggen maar het is wel even wat anders dan de spellen die ik de afgelopen tijd heb gespeeld waar ik in een weekend klaar mee was


    je hoeft je niet te beperken tot de territories waar de faction missies in vallen hoor, je kan overal heen vliegen om settlements te pakken. Ik heb al een paar grote bases verovert waar ik later in een missie nog eens terug kwam :) Je bent helemaal vrij wat dat betreft.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2010
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb je ook niet voor een hypocriet uitgemaakt :)

    Maar goed, vandaag nog even de achievement van 1000 meter base jumpen gehaald, ik zou trouwens niet weten hoever ik nu ben :eek:, moet ik nog even opzoeken.
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik mis toch wel een optie om filmpjes op te nemen zeg. Heb zoveel toffe momenten die ik had willen terug zien. :cool:

    Hebben jullie overigens je game al gelinked met de website?

    Hier de mijne: http://www.justcause.com/juun

    Jammer dat je niet alle stats kan zien.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    moet ik me daar registreren om hem te linken of moet dat via die square-enix website met die code die bij de game zat?
     
  16. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    Weet ik. Ik kom bij het beging uit 3 missions kiezen
    en ik koos die rode maar nou moet ik ook op een plek heel veel dingen slopen
    voor missions. Dat heb ik nou wel allemaal gedaan.

    Ik vind het wel mooier dan gta iv
    alleen jammer dat er geen radio zenders in ziten maar
    gelukkig kan je op de xbox je eigen muziek aan zeten.
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Euhm ik deed eerst die code en toen stond er iets bij van 'dont forget to register on justcause.com to view your stats' dus dat toen ook maar gedaan. (staat ook in titelscherm van de game overigens.)
     
  18. knackje

    knackje Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe vermoorden jullie die colonels? Ik heb nu in verschillende stadjes pogingen gedaan om die colonels te doden, maar ze gaan maar niet dood. Soms ben ik wel 5 min lang met alle mogelijk wapens kogels in hem aan het pompen, maar hij loopt vrolijk verder.

    Kunnen ze nog niet dood (heb pas enkele missies gedaan)? Horen ze misschien vermoord te worden bij missies ofzo.
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Begin toch te twijfelen of ik deze game misschien toch moet kopen. Ik wou even wachten, maar het ziet er zo stoer uit allemaal :D.

    Hmm, vandaag maar eens over na denken dan :)

    + Dat de LE voor 43 euries te krijgen is bij Mediaoffer (addiscount). Die 2 euro die je bespaard bij The Hut maakt verder niet uit (als je de levertijden vergelijkt :+)
     
  20. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Sniper werkt altijd goed. En alleen op z'n hoofd mikken liefst iets eronder (Tussen Nek en Neus). Dan is het met 1 of 2 kogels gedaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina