Gek, maar hier heb ik nou nog echt nooit last van gehad (reviven). Sure, ik wordt wel eens gerivived, en ook wel eens op een 'ongelukkig' tijdstip dat ik gelijk weer wordt afgeknald maar voor de rest? Geen probs.
Komt wel bij dat ik als Assault speel en dus geen zorgen heb over ammo. Maar het 'accept een rivive' vind ik zwaar overdreven.
Als er al iets moet worden veranderd? Gooi dan gewoon die achievments, XP en unlocks eruit. En laat iedereen gewoon spelen waarom het ECHT gaat (bij RUSH) en dat is de eindoverwinning.
Het mag toch duidelijk zijn dat 'mortar spamming' en 'rivive junks' gewoon het gevolg zijn van 'punjes verzamelen'. Gooi dan die 'puntjes' overboord, ben je gelijk van het geziek af.
= = =
Gister trouwens een beetje lopen testen. AN94+4x scope en heel ver schieten, en dan bedoel ik heeel ver, 2 basis. Echt goed gedaan hoor, je zit de kogels vliegen, ook een kromme baan, en de 2-burst ook mooi te checken. 2e kogel gaat altijd een stukkie hoger.
Je raakt echt niets meer met een AR rifle op zo'n afstand, en als je al een lucky shot raakt dan nog is het nooit een kill want daar zijn minimaal 2 headshots voor nodig en die maak je echt nooit.
De kogels gingen ook mooi random dus niet elk schot hetzelfde.
Maar, petje af voor DICE. Dat dit allemaal nog gerendered/berekend wordt is fraai. Ik heb dit in bv MW2 (te klein) en OFDR (niet zo mooi, wel ballistics) en FarCry2 (geen ballistics en geen kogelbaan) en GRAW2 (ballistics??? dacht het niet) nooit zo fraai gezien.
Laatst bewerkt: 29 mrt 2010