Ik ben dringend op zoek naar deze spellen. Lego Indiana Jones(geen bundle) Ze moeten de volgende punten hebben. 1: Origineel 2.Geen classic doosjes 3.Boekje(nederlands of engels) 4.Engelse teksten in spel 5.PAL versie 6.CD onbeschadigd Wie kan mij aan een van deze spellen helpen?
Tevens ben ik ook op zoek naar het spel Pure.Die moeten ook de volgende punten hebben die ik erboven vermeldt heb.Over de prijzen worden we het wel eens
Nu ben ik nog op zoek naar: Lego Indiana Jones deel 1(geen bundle) Pure(geen bundle) Ze moeten de punten hebben die ik er boven heb neer gezet
Ik heb Indy hier liggen en hij voldoet aan alle punten en is ook maar 1 keer in mijn 360 geweest. Heb je toevallig iets te ruil, het liefst een DS spel?
Nee sorry ik wil hem het liefst kopen.Kan je misschien een foto laten zien? (of is dat te veel gevraagd?)
Eigenlijk wel. Het spel is gewoon in een perfecte staat en op een foto zie je niet veel boeiends. Na 84 deals heb ik nog nooit iets erover gehoord dus het zit wel goed Maar ik wil hem toch het liefst ruilen aangezien hij niet zoveel waard is en dan is het niet echt de moeite.
Ik snap het.Ik heb wel 2 spellen voor de DS die ik uitgespeeld heb.Dat zijn Zoo Keeper en Snowboard Kids ik hoor het wel.
Alleen nog op zoek naar Lego Indiana Jones.Geen bundle.Ik ruil niet wil alleen kopen.Dit topic kan van de week denk ik wel op slot heb Lego Indiana Jones weten te kopen bij iemand
moet het naar belgie of naar nederland? ik woon in belgie dus 8 euro met verzending voor naar nederland grtjs
Oh sorry als je in Belgiƫ woont doe dan maar niet want de verzendkosten zijn dan erg duur toch bedankt