[XOne] Lost Odyssey [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Shizzel, 17 mei 2008.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ze werken wel bij elk karakter, maar dat is dan toch alleen als je attack kiest en niet bij spell?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ja, ok. Daar heb je wel gelijk in. Daar heb ik misschien in je post overheen gelezen.

Maarja, mooi dat je weer verder bent gegaan met deze topper! Waar ben je nu ongeveer?

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    loop nu in Gotza, mijn team is alweer een tijdje uit elkaar.

Was wel vervelend, was op zoek naar id's en dan hoort er een cutscene te triggeren, deed ie dus niet bij mij. Enige oplossing was nog een keer door de hele stad heen te lopen.

Heerlijk spel idd

4. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ik ben bang dat het einde voor mij er nog even een paar weken niet in zit.....
    Heb gisteren het punt bereikt waar je van DVD3 naar DVD4 gaat, maar hij leest nr. 4 niet goed.:mad:

in het lost odyssey menu zegt ie dat het de verkeerde disc is en ik krijg hem in het Xbox menu ook niet geinstalleerd op de HDD. Mooi klote dus, want die 4e disc is nog nooit gebruikt, komt zo uit dat (suffe) papiertje waarin hij in de box zat.

Lekker geregeld dus zo'n kartonnetje. laat ze gewoon lekker een echt hoesje ervoor maken.

Maar goed, weet iemand hier of het mogelijk is om net als destijds bij de halo3 CE een vervangende schijf te regelen bij microsoft?
    Hoor net dat het einde goed is, dus dat wil ik nog wel eens meemaken nu ik toch op 3/4e zit.:)

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Porunga.

Ik heb de game voor je te koop voor 12 incl.

Voor iedereen hier. Heb de guide nog liggen.

Heb zelf op me oude account met de guide de 1000 punten gehaald incl de treasure achievement. Guide is goed te volgen en relaxt. Missen volgens mij als ik het goed heb twee treasure locaties maar op forums staat uitgebreid wat er niet klopt.

Intresse? stuur even een pm met je bedrag!

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Daarom zeg ik tegen iedereen al tijden dat ze de Aziatische versie moeten kopen, want die werkt perfect.

7. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Bedankt voor het aanbod, maar ik ga eerst eens even kijken of replacment een optie is, of anders even bij de lokale gameboer het schijfje op laten poetsen.

Komt ie nu mee!;)

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik roep het volgens mij al zeker een half jaar - een jaar. ;)

9. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Zie je wel, daar ligt het dus aan, ik heb de game al 2 jaar liggen hier.......:+

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Als je het spel uit hebt gespeeld, kan je dan eigenlijk nog free roamen/backtracken naar sommige van de plekken? Om eventueel nog achievements te halen ofzo.

Kan je trouwens als je max level bent nog steeds in gevechten SP verzamelen om skill/accesory links aan te leren?

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Beide vragen jah.

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ah ok thanks. Iemand die trouwens weet of monsters mee scalen met je level? En indien zo is dat dan met het hoogste level char, of a.h.v. het gemiddelde level?

Ik wil eigenlijk maar even weten of het feasible is om met zoveel mogelijk mortals in je party even gaan 'bij te levelen' om hun skills beschikbaar te stellen voor de immortals maar ik wil het spel ook niet te gemakkelijk maken/verpesten door ergens zwaar gaan te powerlevelen natuurlijk.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Scalen niet mee.

Heeft niet veel zin om zoveel mogelijk mortals in je party te hebben aangezien je maar 1 skill tegelijkertijd kunt leren.

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ja maar ik bedoelde eigenlijk om daar dan zoveel mogelijk mortals hun skills te leren (die ze krijgen gewoon door het levelen) om dan nadien mortal per mortal in je party immortals te wisselen en om de beurt hun skills te kunnen linken.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze hebben allemaal vrij snel hun skills geleerd. Sommige al rond lvl36 de laatste dacht ik op 54.

16. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ook weer eens begonnen met Lost Odyssey maar ik word er soms wel heel erg gek van, dingen die ik 10x moet overnieuw doen en ik ga niet spoilen hier maar er was een baas ergens in het begin, ik moest het 6x overdoen totdat ik eindelijk hem versloeg en had zelf nog 20 health . :)

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Zo moeilijk is de game ook weer niet. De eerste baas doe je hooguit een paar keer over, maar daarna valt het allemaal wel mee.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eerste boss is alleen moeilijk als je niet de juiste items equipped. Geldt volgens mij ook voor de 2e boss (Worm).

19. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Ik weet inderdaad nog dat ik vooral met de eerste of tweede bossbattle moeite had. De rest was echt zeer goed te doen :)

LO..good old times :)

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb LO twee jaar geleden een maand voor de release (:+) gekocht en vond hem echt super! Toch kreeg ik het probleem weer dat ik altijd heb met (J)RPG's: na +/- 20 uur vind ik het niet meer boeiend en lukt het me niet om verder te gaan.

Nu terugdenkend aan LO vind ik het een van de beste JRPG's die ik gespeeld heb, dus zou hem best nog eens willen spelen. Maar de kans dat ik er dan weer genoeg van heb is zeker aanwezig....

:+

Deel Deze Pagina