vind het echt tof die pokewalker die erbij zit vandaag in mijn broekzak gedaan op mijn werk en zag net dat ik zo'n 15000 stapen had gezet waarmee je dan zo'n 750 watt hebt effe een gevecht aangegaan in de pokewalker en een magby gevangen die veder niet in de spellen zelf zit ook gelijk weer een volgende route in de pokewalker vrijgespeeld vanavond ga ik hardlopen neem ik hem ook weer mee kan ik als ik trug kom elekid vangen hier een lijstje van welke pokemon je in de pokewalker kan vangen http://www.serebii.net/heartgoldsoulsilver/pokewalker-area.shtml
Een pokemon met: Mean Look False Swipe Hypnosis van lvl 100 zou echt ideaal zijn werkt de pokewalker trouwens met afstand of hobbels? Anders neem ik hem mooi mee met klassieke reis naar griekenland
De pokemon die Mean Look gebruikt moet geloof ik wel in het veld blijven. Maar Haunter kan geloof ik ook verschillende hypnosis aanvallen en paralyze aanvallen.
Ik wilde die guide halen via Ebay maar las dat hij alleen maar de eerste regio bevat en dat er ook nog tig andere details ontbreken, waaronder diverse item locaties en de Pokémon van de trainers die je tegenkomt. Wel jammer want ik ben het nu wel beu om continu sites zoals Serebii te moeten raadplegen voor alles. Op de guide staat ook "1 out of 2" dus er zal dan ook nog wel een 2de gedeelte van komen, zonde...
Zo stom is dit. Ik gebruik mijn lvl 17 haunter voor mean look, en mijn lvl 46 typhlosion voor het verminderen van hp. Maar zodra typhlosion in het veld komt, werkt mean look niet meer.
Zie 2 posts boven je Het is niet stom, het is vrij logisch. Als er niets meer is om angst voor te hebben, waarom zou zo'n beest dan nog langer bang zijn?
Het maakt het alleen wel wat lastiger allemaal, een Pokémon met Mean Look, False Swipe, Super Fang en een status move (sleep/paralysis) zou het een stuk makkelijker maken.
http://www.youtube.com/watch?v=GxC1kXm_AVs#t=04m45s Episch Ik moet die events toch wat vaker in de gaten houden. http://www.serebii.net/index2.shtml Dussss.... "No pranks" maar wel een Pikachu die kan vliegen?...
Ik kwam er ook pas vandaag achter dat er een Arceus event was afgelopen weekend. Spijtig, nu kom ik ook niet zo snel meer aan een Giratina/Palkia/Dialga.
Hoe doe je trouwens via WiFi mee aan zo'm event? Mystery Gift? Probeerde net Entei te vangen. Gebruikte Mean Look met Haunter, ontsnapte Entei alsnog...
waar kan je snel trainen ik ben bij het stadje van de derde gym mijn party is: hoothoot lvl15 rattata lvl15 pidgeotto lvl19 butterfree lvl16 quilava lvl21
kwam hier een link tegen voor mensen die te lui zijn om met hun pokewalker te lopen http://www.escapistmagazine.com/videos/view/the-escapist-presents/1559-Pokewalking-with-The-Escapist
Meestal is een grasveldje vlakbij de gym momenteel de beste plek voor jou om te trainen... Zijn er hier trouwens mensen die Togepi gebruiken?? Extrasensory is een behoorlijk sterke aanval Mijn team nu, na de eerste Badge behaald te hebben: Quilava lvl 15 Pidgey lvl 11 Hoothoot lvl 8 Onix lvl 8 Mareep lvl 13 Bellsprout lvl 11
na dat stadje staan nog wel een paar trainers maar die zal je gehad hebben en anders de pokemon in het gras zit nu ook net voor de 3de gym mijn party chikorita lvl 21 pidgeotto lvl 23 elekid lvl 16 (gevangen via pokewalker) magby lvl 16 (gevangen via pokewalker)
Nou, kan hem als het goed is donderdag eindelijk ophalen, komen versies uit GB die schijnbaar wel goed zijn.. Weet nog steeds niet wat er niet goed werkte aan vorige productie? omdat er zoveel teruggestuurd zijn naar de producent
wat heb je aan de pokeathlon en welke pokemons kun je vangen in het national park en kan je celebi zonder event ook vangen en hoe of waar kan je shiny garydos vangen
Die guides was bij Red/Blue altijd geweldig kon je echt alles uit halen en zaten stickers bij etc. Nostalagie *zucht* Flying/surfing pikachu bestaat toch al heel lang? (altijd wel event pokemon geweest maar toch) Ik hoop overigens morgen mijn HeartGold import versie binnen te krijgen. \o/ Moet wel wachten tot donderdag met spelen want moet morgen voor moeilijkste tentamen leren. Maar heb ik wat te doen in de trein als ik klaar ben. Edit: Emoticon overkill.
Ik ken die flying en surfing alleen van de kaarten Waar heb jij jouw versie besteld? CD-WOW heeft hem nog altijd niet geleverd.
Als je Raikou tegen komt, en je hit hem. Dan heeft hij bijvoorbeeld nog de helft HP. Als hij dan wegrent, en je hem later weer vindt. Heeft hij nog steeds maar de helft HP! Mijn party: Typhlosion 47 Shiny Gyrados 35 Pidgeotto 27 Haunter 17 Oddish 6 (voor cut alleen eigenlijk)