Totaal geen problemen, zonet nog een potje gespeeld.
Soms haat ik FIFA door de domme fouten die mijn verdediging weer maakt. Wacht, eigenlijk haat ik FIFA gewoon bijna altijd, niet soms. Ik wil de bal wegkoppen, ze nemen hem aan en de bal schiet van hun borst/knie/voet af. Ik wil weg schieten, nee joh ga nog even lekker vier meter lopen voordat je het doet! Geen probleem hoor, Ferdinand en Vidic, doe maar lekker.
Gelukkig heb ik net de finale van St. Patricks verloren, maar wel de 10.000 gekregen. Verloor met 5-4 met penalties, maar had alle andere potjes met minimaal 4 goals verschil gewonnen. Zat gister in zo'n lekkere flow haha.
Ik speelde tegen een helemaal engels team, behalve de 'echte' sterren.. Alleen Lampard.
Zijn 'sterren' waren:
Lampard
Owen
Richards
Barry
Defoe
En heel zijn team had gouden kaartjes op zich, vreselijk irritant. Iedereen was zo super snel.. Torres won bijna niet van Terry omdat Terry zo goed werd gemaakt.
(Een van) de duurste kaartjes op de markt, zie hem vaak voor zo'n 4.000 verkocht worden. Ikzelf heb hem vandaag voor 2.600 mee kunnen pakken. De 15 seconden in FIFA duurde wel zo'n 5-10 minuten omdat ik niet de enige was die het kaartje graag wilde.
Laatst bewerkt: 30 mrt 2010