1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik speel alleen maar SQUADTDM met minsten een clan mate meestal met 3. Nooit last van boosters in mijn team.
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    In Squad TDM is daar ook de minder mogelijkheid toe. Er zijn minder gebouwen om in te laten storten en minder mensen te reviven.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    TDM draait wel om K/D ratio ;)
     
  4. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Einde van de week ga ik deze game denk ik ook kopen. Ff kieken of iemand hem op de Xbazaar kwijt wilt.

    Zijn er echt grote veranderen t.o.v van de BETA?
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    SDM is toch een 'trainingsveldje' vergeleken bij RUSH:D (wel een leuk trainingsveldje)
     
  6. tafkal

    tafkal Louis F69

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren let op de UAV, je kan er namelijk C4 opplakken en laten ontploffen bij de krat.
    Benodigheden:
    2 man waarvan 1 assault met C4 en EXPLOSIVES LEG POUCH.
    Dan heb je dus 6 x C4, een krat ontploft met 12 x C4, dus 2 runs op de krat en hij is van jou.
    De UAV ontploft niet als je de C4 laat afgaan.

    Dit heb ik niet verzonnen maar door ervaring en goed opletten geleerd.
    Hopelijk doen ze er gauw wat aan.

    U bent gewaarschuwd
     
  7. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee, ga ik doen. :+
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    SVU met ACOG (4x) scope is _O_!

    Wie komt er met mij spelen?:+
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wacht maar tot je die 40MMShotgun onder je assault gun krijgt :+ BAM!
     
  10. Munnie

    Munnie Guest

    Had je al geïnvite vanmiddag maar je acc niet! :+
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  12. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    [yt]amh3umJR6gc[/yt]

    ff koppie pasta van Joystiq:

    EA has released a new trailer for the upcoming VIP Map Pack 2 for Battlefield: Bad Company 2. As the name of the DLC implies, this DLC is for VIP members only. Much like Mass Effect 2's Cerberus Network, VIP membership is free for those who bought the game new. Meanwhile, those with used copies on Xbox or PlayStation 3 will have to fork over $15 (1200 on Xbox) for a VIP membership. PC players (lucky dogs) are exempt from all this business and will receive the pack as an update.

    It's worth noting that the map pack doesn't actually include any maps. Instead, it unlocks the Conquest Mode in Arica Harbor and Rush Mode in Laguna Presa. Still, it's essentially new gameplay for free, so it's hard to complain. Unless you aren't a VIP, of course. The DLC releases tomorrow, March 30.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nou, morgen een 1200 MS punten map-pack en 2 gratis mappen ... Lekker hoor :) Kan ik weer knallen!


    Nu ben ik heel-erg-benieuwd wat EA / DICE gaat doen omtrent nieuwe mappen. Hoop niet dat dat weer 3 maanden op zich laat wachten want ik ben de huidige een beetje zat gespeeld :eek:
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nou echt weer toppie vanavond. Na ongeveer 2 uur van in totale kut games te zitten (lekker op je spawn gefarmed worden etc) joined ik eindelijk een redelijk game. Ik spawn in een tank > C4. Spawn in base rijd naar buiten op quad > Mine, Spawn maar op squad> headshot in 2 sec, spawn op een campende sniper ergens buiten>Mortar, dan maar weer basis en pak een tank>UAV, dan maar ff snipen dus spawn weer op een vlag en word bijna direct weer gekilled. Dus ik slinger me controller in een hoek...L stick gebroken :emo:

    BF BC2 te koop! zgan!
     
  15. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Je leest verkeerd. 1 nieuwe map voor rush en 1 nieuwe map voor conquest. Beide zijn er al, al worden ze nu voor het andere speltype speelbaar.

    De 1200 MS points zijn voor de gene die de game 2e hands hebben en zo dus ook deze 2 maps kunnen spelen inclusief de eerder al exclusieve maps die bij de gekochte game zat.
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik gelukkig nog niet, kan nog altijd genieten van de gameplay en daar heb ik echt niet direct nieuwe maps voor nodig. Nieuwe maps zijn altijd leuk natuurlijk, maar zeker nog geen noodzaak.
     
  17. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Word dus kiezen, of deze game spelen, of CoD doubleXP nieuwe maps.. Life suks..
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Denk dat je de enige in dit topic bent die het een moeilijke keuze vindt :)
     
  19. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik hoop alleen niet dat je opnieuw je VIP code moet invullen because then I'm fucked.
     
  20. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina