Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Deze ga ik zoiezo halen :) Ziet er wel prachtig uit, en dingen als formation laps boeien me toch niet heel veel dus die zal ik niet missen :p

2. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik vind dat je goed kunt zien dat de makers van de gp serie er aan mee werken. Daar had je ook mooie weerseffecten als het nat werd. ALs het droog werd kwam er ook een ideale lijn die sneller droog werd. Dat was ook goed gesimuleerd met regen banden want die werden steeds slechter en je moest dus ook op het natte gedeelte gaan rijden. Ik vind het alleen jammer dat ik nog niks van het motorgeluid heb gehoort. iets wat ik bij F1 games erg belangrijk vind

3. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    alleen dat kut terug spoelen er weer inzit als je een fout hebt gemaakt, vond bij grid wel handig en bij dirt 2 ook nog maar bij een f1 game hoort het niet,
    zelfde van ontbreken van safety car het hoort er gewoon in te zitten,

wel spreekt me dat aan met die hele carrière mode, ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken. release is nog niet officieel bevestigd of wel?

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, raak snel aan terug spoelen gewend en dan wil je gewoon elke fout ongedaan maken. Vond het in F3 prettiger, je kon niet het exacte punt zoeken, maar wel gewoon oneindige keren. Game zal er ook wel weer op aangepast zijn dat elke fout je genadeloos afstraft en je wel moet.
    Heb sowieso nog mijn twijfels bij deze game. Die persconferenties etc heb ik nu al geen zin in, al is het idee van carrière opbouw leuk.
    Echter is Codemasters de laatste jaren een kant opgegaan die me totaal niet beveel. DTM werd met het deel wat minder, maar op zich nog wel vermakelijk, Dirt was ok, maar ook omdat er weinig concurrentie toen was, Grid vond ik helemaal niks en denk dat ze met F1 die geforceerde actie kant toch door blijven zetten.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat filmpje wat Willem postte ziet er echt ziek uit. ;)

7. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
  8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Van InsideGamer:

Dat vind ik zo vet aan de nieuwe MotoGP. Je werkt jezelf daar langzaam naar boven en ik was toen ik eindelijk veilig als 10e kon finishen echt super blij! Hoop dat dit spel ook zo'n soort feeling vangt.

9. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Nice alleen die reverse op 1:48 :+ dat kan niet :p

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Het lijkt mij ook erg boeiend op deze manier. Vroeger had je een pc-racegame (racedriver?) en daar zat een heel verhaal aan van dat je een rookie bent en je eerst een proefronde moest rijden etc etc.

Veel leuker dan een beetje domweg rondjes rijden :)

11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je hoe fuckawesome die muziek is

Nightwish _O_

12. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou best wel eens DTM Race Driver kunnen zijn geweest. Wat mij betreft is dat nog altijd de ultieme verhouding geweest tussen sim en arcade racers. Sim in het echte race gevoel brengen en arcade in de iets wat simpele besturing. Alhoewel die besturing niet eens zo bijzonder arcade was.

Overigens doet F1 Championship Edition op de PS3 dat met een career ook gewoon en is dat ook prima uitgewerkt. Met een Midland F1 of een Super Aguri moet je echt ongelooflijk je best doen wil je in de punten of op het podium eindigen. Daarnaast moet je eerst testrondjes doen als test coureur voordat je tweede coureur wordt bij een team. Wanneer je dan goed presteert zal een beter team je een uitnodiging sturen om bij hen te komen. Dat persconferentie gebeuren zie ik persoonlijk ook niet echt zitten. Ik had veel liever gehad dat ze dat net zoals Sony hadden uitgewerkt. Al was dat misschien wel een beetje saai. Dit had met wat DTM achtige mini filmpjes opgelost kunnen worden.

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat die persconferenties reuzen zullen mee vallen. Je kiest gewoon uit een aantal opties en dat bepaald welke game mode je speelt. Dénk ik. Zo word er bijvoorbeeld gevraagd naar je ambities of wat je van een andere coureur vind, en dat beïnvloedt dan het spel. Gokje. :eek:

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    ^Denk ik ook ja.
    En daarnaast denk ik dat er ook vragen zijn zoals in FIFA 09 (en andere FIFA's) waarin je goede en minder goede antwoorden hebt, die gevolgen hebben voor het budget of moraal van je team.
    Bijvoorbeeld: twee spelers van je team hebben ruzie (ik ben de coach), wat doe je:
    a je zet ze allebei op de bank volgende wedstrijd
    b niets aan doen, ze zijn volwassen mannen en je bent geen kinderjuffrouw
    c etc

15. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik vind dat stukje van insidegamer wel lekker onrealistisch. Vleugel eraf en iets minder controle, dat de mensen voor hem in de grindbak belanden. Zul je zien dat je heel snel in de top tien komt te rijden omdat iedereen voor je uit valt.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is toch realistisch? Dat er auto's in de grindbak belanden? Wat wil je dan? Mensen geven commentaar op GT omdat ze in treintjes rijden.. dan doen ze hier iets aan en dan is het ook niet goed? :{

17. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Realistisch? Kijk je nooit F1 of zo?

Er zit een groot verschil in het halve veld in de grindbak en treintje rijden. Ze moeten het niet meteen zo extreem maken.

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In grid hadden ze dat ook echt mooi gemaakt imo.

Dat voor je opeens iemand z'n band ontploft en van de weg afslingerd.
    Dan stijgt je adrenaline toch wel ff als je hem net niet raakt.

Beter dan die suffie races in forza en gt :)

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, GRID doet het al erg goed kwa schade, overblijfende brokstukken en AI die regelmatig van de baan raken (meestal als je flink achterligt of als je iemand flink loopt te pushen).

Moeten ze erin houden.. ik baal juist altijd van games zoals GT en forza waar je inderdaad nooit eens spontaan iemand eraf ziet vliegen vanwege een foutje of schade.

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Niemand heeft het over het halve veld in de grinbak of iets anders extreems...
    Toevallig de race afgelopen weekend gezien, en wat er in de eennalaatste ronde gebeurde bij Alonso, Hamilton en Webber? Ook toen belanden er twee in de grindbak:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina