[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Power-Aura
    Zelf even instellen op buff-naam en dan kun je er alle mooie figuren etc mee maken :)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Misschien doe ik dat nog wel, maar ik hou niet van teveel add-ons. =(

3. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister met een vriend voor het eerst een dungeon van WOTL geprobeerd op lvl 69 met een resto druid - prot warrior combo. We zijn totaan de tweede boss gekomen, maar hebben die niet down gekregen. (Die 2 samen waar als je ze killed ze in een spirit veranderen) Ze doen te veel damage op iedereen en ik kan dat niet bijhouden met healen. Ook lag de dps niet hoog genoeg. We zijn nu van plan om eerst tot level 70 te levelen en nieuwe rank spells + lvl 70 gear items te equippen. Eventueel eerst wat starting quests in northrend doen. Iemand anders nog andere tips?

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Utgarde Keep dus.
    Misschien gewoon een normale party starten dmv LGF, ipv van met 2 man een dungeon te doen?

Of wil je dit echt met 2 man doen?

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Net Marrowgar op 10 man mode gedaan. Ging wel lekker, was verbaasd door mijn DPS deed 6k+ op trash. Op Marrowgar deed ik rond de 5k, jammer dat je hem niet vol kunt nuken. :) Zit nu ook op 2606/3000 voor friendly met Ashen Verdict, kan ik eindelijk een nieuwe ring kopen.

Vandaag van 16 naar 25 Emblems of Frost gegaan. Wil deze week toch wel een nieuwe cloak halen.

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Cloak is inderdaad een leuke verbetering.
    Heb zelf ook de i264 cloak en hoop na vandaag een i264 belt te kunnen pakken.
    Moet nog 1 Frost hebben. ;)

Heb ook nog een 50-tal EoT, maar daar kan ik niet veel bijzonders meer mee halen voor m'n huidige chars.

7. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb nu pas weer 9 Triumphs, wil er nog wat meer gaan halen want had nog een Trophy of the Crusade in m'n bag zitten. :)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Party met Noprthrend gear is het goed te doen.

9. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Hallo,

Ik speel al 1.5jaar wow en ik dacht laat ik me chars is zien ben er best trots op :)

Me Rogue is me main char,

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Azjol-Nerub&cn=Cocopuff

Me alts:

Paladin Venitas

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Azjol-Nerub&cn=Venitas

Me Shammy gear is momenteel helemaal niks het is een mix van elemental/resto en ele/resto gemming ;p
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Azjol-Nerub&cn=Respicio

en me Deathknight: gear is mixed van tankin voor Zul gurub haha

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Azjol-Nerub&cn=Ignoscito

Op me rogue heb ik een paar screenies:D

Lichking fun

Ulduar 10 drake

En ZG tiger ^^

Verder heb ik ook nog bleu proto drake,ravenlord,rivendare mount,chopper,mammoth en nog veel meer:)

Laatst bewerkt: 29 mrt 2010
  10. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit! We hebben een mount concurrent voor Yellow xD

Momenteel me priest op lvl 68 en me paladin op 67. Ik lvl ze alleen in dungeons met rested xp. Ik wil graag me paladin op 80, hoezo ik me priest lvl weet ik eigenlijk niet lol :lol:

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Mount concurrent voor mij? :+

Ik sta op moment op 71 mounts, maar daar komen in de komende dagen nog 3 bij. Ben namelijk die van de vendor uit Old Town, Stormwind, aan het verzamelen. Had in het verleden de Black War Elekk al gehaald. Nu de tiger, steed en ram nog. De hog van de gnomes volgt als ik een beetje fatsoenlijk HP over houd.

Daarna weer een tijdje questen en misschien voor de Nether Ray's gaan. Heb inmiddels de Nether Drakes allemaal al. ;)

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    trash haal ik 14-15k met mijn Unholy Dk ;p lekker aoe'en.

Marrowgar kan je best vol nuken hoor, zelfs een slechte tank verliest geen agro meer op bosses, dat is meer iets van vroagah.

Die emblems kan je beter bewaren voor je t10 set, levert meer stats op, een cloak kan je wel uit een andere instance looten.

13. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33

Ik heb momenteel 65mounts, heb nether drakes ook. Bijna exalted met Nether Ray`s en vorige week Stormpike battlecharger gehaald. Nu nog 4PVP mounts uit SW. De mounts van argentground en de mounts uit nagrand en dan moet ik denk wel klaar zijn. Beetje jammer is dat ik de raptor al 2x heb verloren:mad:

14. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kon niet op de naam komen.

Hardcore mode ftw! Maar nee we hebben het met 5 man gedaan. Alleen ik en een RL friend zijn een combo. We hebben er gewoon 3 willekeurige gasten via de random dungeon tool bij gekregen. Maar het lukte maar niet om ze neer te krijgen.

Ja zat ik ook aan te denken. Eerst even wat start-up gear grinden.

We hebben het gister trouwens nog eens geprobeerd op level 70 en toen hebben we ze wel down gekregen zonder wipes :) Die nieuwe rank healing spells schelen wel een hoop. Daarnaast lag de dps een stuk hoger deze keer.

15. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Het is alleen jammer dat je de hele tijd moet switchen tussen die spikes en dat je moet wegrennen met Bonestorm. Zo houd ik namelijk mijn sigil buff niet meer bij. :mad:

Maar, denk je echt dat ik beter nog een T10 piece kan halen? Ik denk toch echt dat als ik mijn cloak vervang dat veel meer DPS scheelt.

Dit is m'n armory trouwens: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Blade's Edge&cn=Nerath

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zeg hoe kan je die raptor halen als ik vragen mag? Uit een instance of zoiets?

Ik zag in Dalaran altijd al een aantal Alliance spelers met die dingen rondrijden, maar dacht altijd van die mounts Horde waren. Waren het niet de trolls ofzo die ook op die dingen reden?

Ben wel bij dat je voor die PvP mounts nu niet weer van die emblems hoeft te verzamelen en dat het nu alleen maar met HP hoeft. Scheelt een hoop gepuzzel in je inventory met al die gulch en basin emblems. 8)

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    2 tier10 is een must, die 10% meer damage met scourge strike is echt een goede bonus. Zodra je die hebt haal je 3 punten uit Dark Convinction en gooi je die in Reaping. Waarschijnlijk haal je zo tussen de 600 en 800dps meer. Je rotatie veranderd door reaping een klein beetje waardoor je meer scourge strikes kan doen. Met 2x t10 is 1 scourge strike meer damage dan 2x een blood strike.

Ik mis trouwens nog een +10 stats gem in je gear.

Dit is mijn armory btw http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&cn=Iwiperaids

Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Raptor is Zul Gurub. Gewild bij Alliance aangezien deze geen Raptors hebben. Zou je solo moeten kunnen op je DK :)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat is toch Stranglethorn Vale als ik me niet vergis???
    Volgens mij kan je daar alleen met een groep in.
    Mocht dat zo zijn, dan houd ik er niet echt van om mensen uit de groep te kicken om zelf alleen verder te gaan. Dit stelde iemand een keer voor een heleboel pagina's terug.

Maar kan je soms ook echt gewoon alleen in Zul Gurub? Ik meende steeds dat je daar een groep voor nodig had, maar misschien is dat met de laatste patch verholpen.

Ik aas namelijk ook al maanden op de mount van Baron Rivendare. Een perfecte vervanging van mijn Death Knight steed. :cool:

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon iemand in de guild vragen of je ff een raid mag maken. Zorg wel dat jezelf leader bent. Verder moet je even tactics en builds lezen voor ZG. Je kunt die boss glitchen waardoor je alleen tegen Bloodlord Mandokir hoeft te vechten en niet tegen hem en de raptor ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina