[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Van het skill level systeem klopt ook geen hout volgens mij.

    Als het een avondje weer mega kut gaat heb ik de volgende dag gewoon een increase, en een andere keer al ga ik een avondje lekker valt m'n skill level :+

    Zo ging ik's van 200 naar 154 na een avond continue ace pins te verzamelen, of van 184 weer naar 198 na 4 potjes gespeeld te hebben en alle 4 verloren :emo:

    Denk dat het toch bepaalde stats te zwaar rekent, misschien accuracy en (Squad)PPM.
     
  2. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Dice heeft verteld dat ze zo suicide "jihad" quads tegen willen gaan, erg vervelend want als je bijv. je leven geeft om een tank te mollen krijg je er niets voor, daarnaast is het ook discutabel of de jihad quads nou echt zo erg zijn...


    er is een foutje met het skill systeem, als je je nieuwe skill krijgt is het altijd precies verkeerd om, dus eerst zie je je nieuwe skill lvl en daarna je oude, en zegt ie dus increased als het decreased is en andersom... dice heeft veels te vaak dit soort suffe glitches/bugs :confused:
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    |:- Ok bedankt iig, weet ik dat ook weer. Toch raar dat dit soort simpel op te merken dingen altijd zo makkelijk door komen.


    Toch wel altijd raar dat bij de Battlefield spellen ook het menu toch nooit echt fijn werkt, vaak kun je ook maar een ding tegelijk doen terwijl ze makkelijk veel meer opties erin kunnen proppen.
    Zoals bijv die KillCam skippen zodat je wat meer tijd hebt om te kijken waar je het best kunt spawnen en evt wapens/specs wisselen. Nou vind ik het spec/wapen wissel system zoiezo niet echt fijn omdat je eerst helemaal naar de classnaam moet als je bijvoorbeeld toch liever een andere class ff snel wil aanpassen en daar wilt spelen (bijv als je ziet dat er net een stoet tanks aan komt rijden), de schouderknoppen hadden hiervoor toch perfect kunnen word gebruikt om in een kaar naar links, rechts of boven/beneden te scrollen? Of dat je spawn selectie weer reset als scoreboard bekijkt, of nog leuker is als hij gewoon reset terwijl je op spawn drukt en helemaal niet op je sqaud mate komt maar een kilometer terug in je basis ofzo:emo:
    En dan nog dat je eerst het nieuwe level moet laden voordat je een game uitkan, niet alleen is dit zonde van je tijd het neukt ook het team omdat ze dan al met een (paar) man minder beginnen elke keer en de teams al uitgebanceerd zijn.

    Maarja, als je daaroverheen stapt blijft het een topgame ;) Denk dat DICE gewoon te weinig tijd krijgt om echt goed alles te polishen.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2010
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens wat betreft die fouten en irritaties.
    Toch word ik hier niet zo moe van als de dingen die in MW2 voorkomen.

    Wel zijn sommige dingen een beetje wazig , zoals niet kunnen teamspawnen als je teammaat in het water staat.
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zucht.... wéér lag [noparse](PS:cool:[/noparse], loopt alsof je op een PC speelt die het niet trekt. En weer met allemaal Amerikanen of Japanners in de teams. |:- Daarnaast kan je geen stap verzetten na het spawnen of je bent weer dood door baserapers. Wat heeft 't trouwens voor nut om een map selectie in het spel te stoppen als je 9 van de 10 keer toch in een andere map terechtkomt omdat het potje binnen 10 seconden is afgelopen? 8)
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Daar heb ik nu bij de 360 versie toch eigenlijk geen last van gehad moet ik zeggen, vooral niet op dat map zoeken. Ik doe bij Rush nog wel eens graag Arica Harbor en zulke games vindt hij telkens perfect.

    Ik speel meestal wel 's avonds, misschien dat het met het tijdstip te maken heeft dat je bij die Amerikanen/Japanners (die laatste echt nog nooi tegengekomen eigenlijk, toch niet dat ze het opvallend spreken :) ) terechtkomt nu.
     
  7. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    weer lag op de PS3? heb ik iets gemist?

    ik heb op de PS3 er 35 uur opzitten, ik heb echt maar 2x (!) lag meegemaakt8)
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Normaal heb ik bijna nooit last van lag (speel voornamelijk 's avonds), maar als ik doordeweeks een keer tussen 14:00 en 16:00 uur online ga wordt ik in potjes met Amerikanen of Japanners gegooid met als gevolg veel lag.
     
  9. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ok, rond die tijd heb ik bijna nooit gespeeld
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Is dus JIHAD en dus geen punten (volgens DICE begrijp ik).

    Mee eens, de cure is erger dan de kwaal. Maar is dit een patch of zit deze 'anti-zelfmoord' maatregel er al vanaf begin in??
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf het begin al.

    Wel klote als je mijnen hebt neergelegd en dan later word dood geschoten.
    Heb vaak zat dat dan opeens een tank eroverheen rijdt.

    De punten tellen niet terwijl het niks met jihad etc te maken heeft.
     
  12. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    dat, en als je bijv. een tank wilt rpg'en en tijdens dat je het afschiet wordt je neergeschoten door de tank, dan wel een mannetje op de grond, vind ik eht persoonlijke erg lullig dat je die punten niet krijgt.
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens , maar er is verder weinig aan te doen.
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    ^^ goed om te weten. Jammer want ik ben ook een mijnenlegger (als defender) en loop zo dus regelmatig punten mis. Ik dacht ook al, waarom krijg ik soms geen punten.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Raar...ik krijg namelijk gewoon punten als ik al dood ben.
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je krijgt ze wel in je scherm te zien maar tellen niet bij je total score :mad: Heb al vaak zat zo een dikke vehicle kill gemist of grenade kills.

    Beetje nep, zeker omdat je soms wel 17-20 second doet om te spawnen. Hopelijk word het gepatched.
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Gezocht: Goede squadleden om effectief en efficient mee samen te werken. (M/V)
     
  18. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    lol_O_
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb een site met up-to-date uitgebreide stats gevonden

    http://bfbcs.com/stats_360/Max Qubit

    Ok, hier is een heel vreemde uitleg hoe je ook die stats kan krijgen. Men is op die site kennelijk niet in staat om DIRECT jou stats op te vragen (360 search werkt niet) maar middels een omweg kunnen ze het wel.

    Als iemand anders JOU dogtag heeft en die iemand anders heeft zijn stats geupdate, dan ben jij daarna ook bekend in het systeem ... snappie??? LOL

    Anyway, kennelijk heeft iemand anders mijn dogtag en zichzelf op deze stats site toegevoegd en zodoende ben ik ook bekend. Ik had een dogtag van een friend en die is ook bekend.

    Heel bizar:)

    (dus als iemand anders deze stats wil moet ie zich door mij laten knifen ... voor zover ik het begrijp:D)
     
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Je kunt ook gewoon 'Update (Add to Queue)' doen.:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina