Ja ben er van op de hoogte site is overbelast en de codes zijn voor vandaag op, morgen komen er weer nieuwe op. Heb er gister en vandaag nog geen kunnen krijgen
Heb de demo een paar keer kunnen spelen nu.. - De map is wat klein, maar wel mooi en veelbelovend. - Karakters zijn ouderwets goed gedaan, a la capcom zeg maar..veel details en mooi weergegeven. - Veel toffe dingen op de map.. speciale wapens, speciale armor en gave mechs. - veel character customization.. helaas alleen nu nog de wapens, maar ook taunts en kleding in de volledige game. - Veel opties.. dingen zoals weerseffecten veranderen, welke type je wilt spel van een map (er zijn meerdere varianten per map), respawns aan/uit, wapens toestaan/uitzetten, etc. Het enige wat me wat tegenvalt is dat er geen hardcore mode in zit.. ik weet wel dat niet elke game dit nodig heeft tegenwoordig maar iets minder kogels in iemand schieten voordat hij/zij doodgaat mag wel wat mij betreft. Nou is het echt een clip of anderhalf legen en dan pas is je vijand dood... volgens mij was dit niet zo erg in LP1.
LP1 was max 1 clip, als je raak schoot. Is het wel allemaal wat 'sneller' nu? LP1 multiplayer vond ik nogal sloompjes verlopen.
Het lijkt wel wat sneller inderdaad.. veel inspiritie van gears of war. Vooral de ren knop met de trillende camera is erg GOW-achtig.. als ik me niet vergis kon je in LP1 niet rennen, dus dat is wel een verbetering.
Als het er maar niet minder hardcore om wordt, rennen heb ik nooit gemist gebruikte altijd de grapple.
Tip voor een code: http://lostplanet2game.com/ zet de site op duits. (komt er een promo voor de beta) Voeg me toe als je de beta wil spelen! (demo ook goed)