[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Deels waar. Toen stonden ze inderdaad apart en later werden ze geintegreerd. Maar bij COD5 kon je wel meteen ALLE GAMEMODI kiezen. Nu word je gedwongen in een mode.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sorry, nu wil ik niet lullig doen maar dit is echt een verschrikkelijk schrale map-pack zeg. Gewoon, totaal inspiratieloos :mad:

1200 punten en dan dit? 5 mappen waarvan ik 2 al kan dromen ... Bailout daarintegen is vet, maar die andere 2? Jezus ... GROTERE mappen IW, daar vroeg je community in't begin ook al om.

Strike 3, you are out!

3. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    vind de maps niet heel klein.. vind alleen 1 map verneukt... storm

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Aahha, awesome _O_. Ik en wat vrienden van me hebben het gepresteerd om bij Wasteland buiten de map te komen zonder dood te gaan :D.

5. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja moet je speciale kit hebben dmv deathstreak.. te kansloos

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat is ook niet zo heel moeilijk :):

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wist ik veel, was pas de eerste keer dat ik het zag gebeuren :+. Was gewoon in een private match btw..

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Haha okee, als je nog wat leuke dingen wil gaan doen, voer op youtube: ''defend the house'' in. Daar staan allerlei myths. Zitten een paar hele leuke bij :)

9. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister op verschillende maps (ook oude) gespeeld en verschillende servers en dat 5 uuur achtereen en echter helemaal geen lag geconstateed.
    Heerlijk gewoon.....

Hebben ze de matchmaking aangepast ofzo?

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Net overgrown gespeeld en voel me eigenlijk best wel opgelicht hahaha

gaarheid dit.

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, in Halo 3 deden we dat soort shit altijd in custom games.

Btw, een vriend van me had een link gestuurd naar een youtube filmpje. Iets van Nerds Go Wild Funtage #4 oid. Gingen ze met een heel groepje mensen vastzetten dmv Riot Shields :D

Laatst bewerkt: 31 mrt 2010
  12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Net voor het eerst ff die mappack gespeeld. Wat een waardeloze crap, blij dat ik m'n geld er niet aan heb verspild. Allemaal kleine maps, vol hoekjes, ramen etc, waardoor rondlopen keihard bestraft wordt. Campers worden weer beloond door IW :emo: De enige aardige map is Bailout. Beschamend dat je hier 1200 points voor vraagt. Ik ga weer lekker BFBC2 en FIFA spelen.

13. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    hehe idd gameplay is nog niet eens een 7 waard :emo:

14. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zeikerds hier, er was al lang bekend wat er in de mappack zou komen. De maps worden over een tijdje geintegreerd in de normale gamemodi, toch? Dan is alles koek en ei. Vind het vette maps, erg vette maps. Heeft voor mij weer wat de speelduur opgerekt. Geweldig toch? Als je niet 1200 punten wil uitgeven, zeik dan gewoon niet.

Er zijn een aantal fundamentele problemen met deze game, maar deze zijn inmiddels al bekend en ze storen mij niet meer. Kulaar.

15. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Helemaal eens met Zerochaos. Valt me ook op dat mensen dit spel veel leuker vinden als ze beter presteren maar als het eenmaal misgaat dan is het spel kut en slecht en meer bla.

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, dat was allang bekend. Waar zijn de gamemodes? Callsigns waar 402 om vroeg een aantal maanden geleden? Hoe durf je hier in godsnaam 1200 punten voor te vragen? Give me a break man. Hoe kunnen 3 nieuwe mappen en 2 oude nu de spelduur oprekken? Dat mag je mij wel eens uitleggen. Ik weet nu weer waarom ik MW2 gewoon al een tijd stof laat happen en met die nieuwe maps word dat me nog duidelijker. :)

5 maanden de tijd gehad om nieuwe stuff te ontwikkelen. Hell, de bekende problemen met Commando Pro, One Man Army en noem zo maar op zitten er nog steeds in. Heb het eerste potje "schaatsen" alweer gehad. =(

Daar gaat het toch niet om. Waar slaat het op om 1200 punten neer te tellen voor 3 nieuwe mappen? Voor de 2 oude heb ik al betaald ( COD4 ). Nu komen ze weer terug met minimale veranderingen ... geweldig. Ik speel voor mijn plezier en dat heb ik niet met de nieuwe mappen. Veel mensen hier in dit topic zijn er als de kippen bij als hun "favo-game" gewoon gebashed word. Wees eens realistisch ... en zet je fucking COD bril af.

Dag MW. Hallo BC2 :)

Laatst bewerkt: 31 mrt 2010
  17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Heb de mappack ook even gekocht. En vindt het erg vet! Leuke nieuwe maps erbij. Wel wat duur voor die 5 maps, maar het is wel een leuke aanvulling :)

18. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is die special map pack punten al uit in de winkel dus ik bedoel dat van een pack van 1200 punten?

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja die liggen al een poosje bij de MM :)

20. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel kost ie daarso?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina