Ja, dat was allang bekend. Waar zijn de gamemodes? Callsigns waar 402 om vroeg een aantal maanden geleden? Hoe durf je hier in godsnaam 1200 punten voor te vragen? Give me a break man. Hoe kunnen 3 nieuwe mappen en 2 oude nu de spelduur oprekken? Dat mag je mij wel eens uitleggen. Ik weet nu weer waarom ik MW2 gewoon al een tijd stof laat happen en met die nieuwe maps word dat me nog duidelijker.
5 maanden de tijd gehad om nieuwe stuff te ontwikkelen. Hell, de bekende problemen met Commando Pro, One Man Army en noem zo maar op zitten er nog steeds in. Heb het eerste potje "schaatsen" alweer gehad.
Daar gaat het toch niet om. Waar slaat het op om 1200 punten neer te tellen voor 3 nieuwe mappen? Voor de 2 oude heb ik al betaald ( COD4 ). Nu komen ze weer terug met minimale veranderingen ... geweldig. Ik speel voor mijn plezier en dat heb ik niet met de nieuwe mappen. Veel mensen hier in dit topic zijn er als de kippen bij als hun "favo-game" gewoon gebashed word. Wees eens realistisch ... en zet je fucking COD bril af.
Dag MW. Hallo BC2
Laatst bewerkt: 31 mrt 2010