[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vond deel 1 en 2 beide veel leuker dan GTA IV. GTA IV vond ik gewoon een schijtspel zelfs.

2. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    =(

SR 2 was leuk, maar 3 mag idd wel iets minder over the top.

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    GTA IV was minder op de Xbox 360 omdat je geen video editor had. Op de pc is die geniaal, had nog een 9,5 gekregen voor een KCV filmpje van GTA IV over Orpheus

4. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Jeeeuj, maar zoals ik al op de frontpage zei:
    hehe, ik hoop geen project natal of iets dergelijks! Maar nieuwe technologie op gebied van graphics, gameplay etc is welkom.

Maar in ieder geval mooi dat het derde deel hiermee een soort van aangekondigd/bevestigd is!

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Deel 3 was al voor de release van deel 2 bevestigd :+ Maar ik neem deze uitspraken nooit zo nauw, helemaal niet zo ver voor de release.

6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    I know, maar dat vertrouwde ik voor geen meter. Deze klinkt al meer als een echte bevestiging.

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat kwam destijds ook gewoon van een betrouwbare bron. Maar met het "grootse" bericht werken ze alvast toe naar de hype. Sinds soortgelijke uitspraken van andere figuren, *kuche* Peter Molyneux *Kuche*, neem ik het allemaal maar met een korreltje zout. Producenten denken tegenwoordig iets te vaak dat hun spel of product "mind-blowing" wordt en na de release zit de gamer met de gebakken peren. Zoals jij ook al zegt, hoop ik ook dat het geen Natal gebeuren wordt en bovenal nog wel de charme van deel 1 en 2 behoudt. Daarmee bedoel ik het minder serieuze gedeelte maar wel met een verhaal wat goed te pruimen is, zoals je dat in deel 2 zag. Als ze de GTA IV kant op gaan dan haak ik gelijk af.

8. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Saint's row 2 kwam toch uit in 2008?

Als ze toen al bezig waren met deel 3, zullen ze misschien wat laten zien op de E3.

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Je weet natuurlijk niet hoeveel man er destijds al op zaten. Maar ik denk dat we, naast wat screens/artwork, héél misschien ook wel een korte teaser kunnen verwachten op de E3. Maar veel meer dan dat zal het nog niet zijn denk ik. Dat zal over een aantal maanden pas het geval zijn als je naar de release kijkt.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Niet misschien. :p

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Hehe ja, maar zoals het daar staat kunnen het een zootje screens zijn of zelfs al eventuele gameplay beelden, dus verder heb je er eigenlijk nog niets aan :+

12. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop maar gauw dat deel 3 uit komt

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je praat de hele tijd over deel 1 en 2, maar naar mijn mening waren dat 2 totaal verschillende spellen. Deel 2 was vermakelijk, maar wel fucking onzin en dat was minder leuk. Deel 1 was echt veel leuker. Daar begon het allemaal mee voor mij. Mijn xbox live geboorte was dat. :p Man, wat heb ik daar een plezier mee beleefd. Lekker online met de gang bling my ride spelen. :D Lekker van tevoren in de lobby met z'n allen vechten en daarna protect the pimp doen. Waren we met z'n allen af, stond er nog 1 gozer ergens in een hoekje van een kamertje, omdat ie ff koffie was halen of een jointje aan het rollen was. :+ Van mij mag al die onzin er uit. Het moet gewoon weer een kij harde gangstergame worden. Waar je of een zwarte gang, een hispanic gang of een witte extremistische gang bent. :D Dat is gewoon dolle shit in een game. Maar met al die onzin wordt dat gewoon helemaal verneukt.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2010
  14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Komt in 2011.

Ik vond deel 2 juist tof omdat het alles had wat aan deel 1 nog ontbrak. Zelf vond ik de MP van deel 1 ontzettend beroerd en ik speelde dan ook enkel de SP, waar ik zo'n 120 uur in heb gestoken en daarom is het ook nog altijd één van mijn favoriete 360 spellen. Deel 2 vond ik erg netjes door de co-op die erin zat en alle extra wapens, auto's, missies enz. Ook daarmee ben ik heel wat uren bezig geweest en juist die fun-factor vond ik geweldig. Dat is hetgene waarmee Saints Row 2 zich onderscheidde van de rest. In welk ander spel kan je immers met een ufo vliegen om daarna iedereen weer tot leven te wekken met die defibrillator :+ Die onzin was ook een keuze van spelen, je kon het spel ook serieus spelen, zo was het verhaal ook niet bepaald lachwekkend. Binnen het genre "gangstergames" zijn er al zo ontzettend veel spellen en er komen er ook nog tig uit, zie bijvoorbeeld mafia 2. Geef mij maar een deel 2.5, zoals deel 2 eigenlijk een deel 1.5 was.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja maar echt goeie gangstergames zijn er niet. Maffia noem ik toch een ander soort gang dan negers die in crack handelen. Het moet gewoon 100% hardcore worden. Met een realistisch, duister stijltje. Mrja, het klinkt nu al helemaal niet meer als Saint's Row, dus ze moeten maar een nieuw spel maken waar dat is en Saint's Row zo houden. :+

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Volgens mij heb jij echt een andere SR1 gespeeld dan ik 8) SR is nooit serieus geweest imo en als het dat wel wordt, dan is dit weer een serie die ik laat schieten. Dan wordt het weer een overgang wat je bijvoorbeeld zag met GTA bij VC > SA en dan deel IV. Realistische spellen zijn er al genoeg. Ik hoop daarom echt dat ze met deel 3 niet het realisme nastreven en weer lekker blijven doen wat ze bij deel 1, die ik heb gespeeld :+, en deel 2 hebben gedaan..

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee SR1 was ook niet zo serieus als ik net beschreef. Maar een realistische gangstergame kan echt wel vet zijn hoor. Maar dan moet het ook wel echt 100% hardcore realistisch en lomp bruut zijn. Dat je gewoon ff een gast moet neersteken en hem ff 40 keer een mes in z'n lichaam ramt. 8) Dat soort dingen dus. :+ Zou best lijp zijn hoor.

18. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben wel benieuwd naar deel 3. Deel 1 en 2 waren leuk, maar hoop wel dat het autorijden wordt aangepast.

Maar de E3 afwachten.

19. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Co-op is echt supervet, vrijdag weer gedaan. Is alleen minder dat met die DLC. Zo had ik het free Unkut pakket en een vriend van mij moest die dus eerst downloaden om te kunnen co-oppen:emo:

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vergeet ik helemaal de soundtrack. Die van 1 was geniaal, 2 kut. Wegwezen met 20 radiozenders vol met klassieke shit. Radiozender uit deel 1 met hiphop was heerlijk, Slum Village - Time Has Come _O_. Niet die gare Young Jeezy en andere zooi uit deel 2. :'-(

Deel Deze Pagina