[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5

Volgens is de discussie over de prijs al zo'n 20 keer gevoerd hiero en ja het is te duur.. Daar is iedereen het over eens..
    Het was al lang bekend dat al die shit er niet in kwam en hoeveel het ging kosten.
    Is het te duur koop je het toch niet?
    Vind je 5 maps geen 1200 punten waar? Dan koop je het niet.
    Vind je 3 nieuwe maps te weinig? Dan koop je het toch gewoon niet? :emo:

Feit blijft dat activision er een te dure prijs aan heeft gegeven en IW er misschien te weinig content in heeft gedaan. En dat zal echt niet veranderen als je er over blijft zeuren..

Ik vind de mappack wel tof, ik vind het wel jammer dat ze die playlists zo hebben geregeld.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

D'r valt altijd over te praten. Ik heb de map-pack ook gekocht voor 1200 punten, had gehoopt dat ik gewoon een shut-the-fuck-up had gekregen van Infinity Ward, maar niets is minder waar. Ben het overigens wel met je eens hoor ... maar er moet altijd iets zijn om over te zeuren. :+

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Helemaal mee eens, de nieuwe maps zijn erg leuk! Ben ook vandaag al van lvl 61 naar 64 gegaan door die dubbele xp:thumbs:

Maar wel ff 1 ding om te klagen; Ik kan echt amper matches vinden....komt ook door m'n stricte NAT verbinding maar het duurt wel heel lang!

4. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is toch altijd zo met Strict Nat? Duurt normaliter echt een half uur bij mij als ik een strict nat heb. Zoek naar wat handleidingen op internet, hele verademing als je gewoon kan chatten en gamen met iedereen.

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    ja, maar nu is het nog erger. Normaal heb ik wel een match in 5-10 min, maar ik zal het probleem ff proberen te verhelpen!

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haal ze wellicht na mijn SE-week, maar momenteel merk ik wel een ontzettende drop in mijn skills :mad:. Haal veel slechtere scores en faal gewoon in het neerzetten van een goede reeks. Mis ook veel meer nu. Achja misschien na wat hardcore spelen na de SE-week dat ik weer op een hoger niveau zit :cool:

7. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Groot gelijk vriend! 402 heeft zoveel beloofd en niets is er van terecht gekomen. We zouden nieuwe gamemodes krijgen als Globalthermal nuclear war, One Flag, Diehard Arena, Defcon Team deathmatch, en het belangrijkste HARDCORE FREE FOR ALL! En hij had paar weken terug de community gevraagd welke titles en emblems zij graag zouden zien, ook niks van terecht gekomen.

Maar goed, Fok it.

LEVE TREYARCH!

8. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hardcore is voor mensen die niet kunnen mikken

9. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Treyarch moet gebruik maken van alle ontevreden gamers. Alles in de game stoppen of er uit halen waar de mensen om vragen.

Jij hebt echt nooit wat zinvols te zeggen he

10. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Echt.
    Iedereen: stop met bitchen en zeiken.
    Wat heeft het in godsnaam voor zin om 30 pagina's vol te zeiken met hoe duur het wel niet is en hoe slecht IW is.
    Alsof ze uberhaupt naar dit topic kijken.
    Als je MW2 zo kut vindt, stop dan met spelen en vooral: stop zeiken in dit topic.
    Dit topic zou ook voor tips, vragen etc. moeten zijn maar de laatste tijd zie ik alleen nog maar gezeik.

komt omdat de matchmaking veranderd is. Hij zoekt nu eerst games onder 50 ms ping, en daarna pas meer. Eerst zocht hij naar alle games volgens mij.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2010
  11. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha het is toch zo:)

12. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    How man, ik heb dit topic al zowat vanaf deel 1 gelezen maar ik ga dit topic nu toch uit mijn favorieten verwijderen vrees ik.

WAT EEN FUCKING ZAAAAAAG TOPIC IS ME DIT GEWORDEN!!!

vind je het allemaal niet meer zo leuk, ok stop dan met zeiken en ga iets anders spelen.

Ik ga toch ook niet heel het Battle Field topic vol liggen spammen omdat ik dat een reteslecht spel vind, nee ik zwijg....
    ik loop toch ook niet het hele fifa topic te verneuken???
    Waarom doen veel mensen dit dan wel in dit topic??

ECHT dit is echt triest aan het worden |:-

13. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb het gevoel dat ik een heel ander spel zit te spelen nu met die nieuwe map pack. Komt waarschijnlijk ook doordat ik nu spellen speel als Headquarters en Sabotage, maar het voelt toch vreemd aan (en daarmee bedoel ik niet slecht).

Search & Destroy op Crash = _O_

14. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb ongeveer hetzelfde gevoel bij de map pack... speelde voordien alleen maar domination en deathmatch
    Nu vindt ik alles precies leuk... Vind de maps ook alle 5 stuk voor stuk goed. wat van veel originele mw2 maps absoluut niet gezegd kan worden, man daar zitten slechte maps tussen :confused:

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb COD4, COD : WaW en COD : MW2 met veel plezier gespeeld. De Map Packs van WaW voegde nog leuke dingen toe ... deze mappen hadden sfeer. Dat vind ik met het Stimulus Pack niet. Zelfs de Map Pack van COD4 had nog wat sfeer :)

Nee, nu komen er hier weer van de Infinity Ward WE LOVE fanbase op de proppen. Mogen wij geen kritiek hebben op MW2? Het is een schande dat je zoveel-maanden-na-de-release nog steeds kampt met de problemen die op de release het spel verziekte. Maargoed, ik vind Bailout toch wel een hele gave map ... moet denk ik aan de rest nog wennen. Moeilijk om deze game te laten liggen :+

16. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb precies hetzelfde, vind het een kut game maar speel het wel:p teminste cod4 was beter

17. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude in elk spel blijven problemen zitten, weet niet of je ooit halo 2 hebt gespeeld? Ik nl wel en daar werd ook vanaf dag 1 gecheat, nl die standby trick. Hier is ook nooit iets aan gedaan en toch bleef halo2 een retegoed spel.
    En nee ik ben absoluut geen fanboy maar hoe sommige mensen klagen in dit topic gaat er echt over.
    Wat ga je bv lopen zeiken dat je geen double xp krijgt als je de maps nog niet hebt. Je hebt er ook niet voor betaald komop zeg.
    Ik blijf erbij, vind je het niks, ga dan ergens anders een topic vervuilen \o/
    en trouwens 5 nieuwe maps voor 1200 is miss iets te veel maar bij veel spellen is het 800points voor 3 maps dus SO WHAT ?? Ik heb al veel map packs voor verschillende games gekocht en dit is toch wel een van de eerste waar ik echt tevreden mee ben...

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zeik ik over dubbel XP? Ik heb de mappen, leer lezen.

Als je niet tegen kritiek kan, blokkeer mijn username dan ... en die van andere. Zet je COD bril af ... dan praten we verder. Sommige mensen :+

19. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap het gezeik over de maps niet maar ik vind het ook wel erg slecht geregeld dat mensen gisteren waaronder ik een ander schijfje in de xbox moesten doen omdat het allemaal niet werkte. was wel frustrerend maarja we kunnen vnv allemaal weer knallen en heel het weekend lang los gaan op deze goede toevoeging.

20. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude easy, ik had het niet alleen tegen jou, gewoon over de laatste 20 pagina's van dit topic in het algemeen. En ik heb geen cod bril, maar sommige mensen doen hier alsof ze bij IW een flopspel hebben gemaakt. Het is niet voor niets het meest verkochte spel hoor :)
    Ik heb ook hard de indruk dat sommige mensen overdrijven over de glitches etc.
    Ik heb er ondertussen toch ook al 8dagen opzitten en ben welgeteld 2 keer in zo'n speedhack lobby gekomen terwijl je hier mensen hoort praten over niks anders meer kunnen joinen dan speedhack lobby's....:confused:
    Het valt me ook op dat veel mensen dit spel blijven afzeiken, niet alleen op dit topic maar ook mijn halve friend list. Maar iedereen blijft het wel spelen??? waarom oh waarom dan?:):

Ook lagen de problemen meteen na de launch van de mappack niet bij IW of activison maar bij microsoft zelf dus....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina