[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    rampage heeft groot gelijk.. :) wat boeit het als iedereen zeikt op het spel.. het spel is gewoon niet 100% compleet klaar en IW doet er geen fuck aan om het te fixen, gisteren ook, brengen ze eindelijke en mappack uit hebben ze het weer niet voor elkaar. En btw die speedhack lobbys kwam ik toen een paar dagen achter elkaar 1 op de 2 potjes in.. dit is dus geen overdrijven :) dit moeten ze met 1 dag fixen

2. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft Rampage wel gelijk, maar als hij dit spel zo crap vind waarom zit hij hier nog te posten?? Ga dan naar het Battlefield Bad Company 2 topic ofzo...

ontopic:

Vind die mappack wel nice, oke best duur maar ik vind die maps wel leuk. Crash <3 en Storm <3

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mensen blijven het spelen omdat ze €60 + €15 hebben neergelegd voor dit spel. Het is gewoon prijzig en voor de support die je krijgt is het lachwekkend. Je zou denken dat met 1 miljard EURO in de pocket ze wat meer moeite zouden doen voor een Map Pack EN de Support, niets is minder waar :+

Over jou laatste zin ... nee, sorry. Het probleem lag / ligt ECHT bij Infinity Ward. Microsoft heeft het spel niet gemaakt. Heel makkelijk dat FourZeroTwo de schuld op Microsoft schuift terwijl 80% van de keren de PS3 en XBOX360 hun updates tegelijk krijgen.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik blijf het spelen omdat het in de basis een heel goed spel is. De engine blijft super slick en de gameplay blijft vet. Maar dat wil niet zeggen dat ik de matige support meteen maar moet slikken.

Wat me vooral irriteert is dat Treyarch de zaken wat dat betreft beter voor elkaar heeft en dat is gewoon een vreemde zaak. MW2 is het grootste , meest succesvolle entertainmentproduct ALLER TIJDEN. Dan verwacht ik niet alleen dat daar voortdurend aan verbetering wordt gewerkt maar dat ze ook moeite doen om mij als klant te houden.

Het geld maakt me geen bal uit, ik betaal met alle plezier 1200 msp per week aan nieuwe content als deze goed in elkaar zit en de speelduur verlengt. Ik heb al een dag of 9 in de MP van MW2 zitten dus als je het zo bekijkt dan is het nog steeds een koopje maar de lakse manier waarop ze met name met glitches en bugs omgaan stoort me gewoon omdat er legio voorbeelden zijn van ontwikkelaars die het beter doen.

En dan net dat ene spel wat ik zo leuk vind, (MW2 dus) wordt matig ondersteunt ...

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Dit ... keer 2 :thumbs:

6. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe duur kost die pack nou bij mediamarkt van 1200 punten die speciaal is voor mw2

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  8. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je em bij mediamarkt sien liggen?

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem ook op internet bestellen, dan ben je meestal goedkoper uit

Edit: Nevermind, 1200 punten is niet echt goedkoop te halen, alleen 2100 MS punten voor +- 20 euro

Laatst bewerkt: 31 mrt 2010
  10. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik wil um halen, ben niet so van internet bestelle

11. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar iemand die hem sag liggen daaros?

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk je dat als je lang genoeg zeurt er iemand naar de Mediamarkt rijd om het te controleren?

13. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jha hehe:p

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat je morgen gewoon even moet gaan kijken, en als ze hem niet hebben dan zul je er toch aan moeten geloven en een 2100 punten kaartje moeten kopen. En die kosten in de winkel toch overal zowat hetzelfde

15. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook niet zo van ABN.

16. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Hij mag toch z'n mening geven PIK. :):

17. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij had om die tijd ook gewoon Mediamarkt kunnen bellen......

18. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand wanneer de maps gewoon in de normale playlists zitten?

19. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    binnenkort net als double xp voor alle playlists

20. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Vandaag...

http://twitter.com/fourzerotwo?utm_source=dm&utm_campaign=dm&utm_medium=email

Laatst bewerkt: 31 mrt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina