[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar er is een tijdsverschil he. Dus voor ons is het alsnog morgen. Maar relaxt, dubbel XP :D

2. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Iemand enig idee tot hoelang het dubbel XP is? Dacht zelf tot maandag, maar dat was omdat het in eerste instantie van vrijdag tot maandag zou zijn...

3. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Meneer 402 heeft gesproken.

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Aah, ok. Wel jammer dat de gehele community eerst moest klagen voor ze gingen luisteren. In dat opzicht vond ik Treyarch toch beter, die steunde de community meer imo.

5. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus nu heeft iedereen double xp?

6. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
  7. j0rdyy

j0rdyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als die maps in alle playlist zitten is het dan dat als iemand de map niet heeft dat hij dan wordt gekickt of als iedereen de maps heeft dat hij dan langs kan komen? Ik hoop het eerste.

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik hoop niet het eerste, want dat is gewoon kut.
    Tweede gebeurt sowieso niet.

9. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben me weer blij gemaakt. Gewoon lekker TDM kunnen spelen op de nieuwe maps. SUPER ;)

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, want als ik kritiek heb op MW2 vind ik BC2 beter. Man, word toch eens volwassen. Dat geld voor meerdere personen hier in dit topic.

Vind ik dit spel crap? Nee. Speel ik het graag? Absoluut. Ik vind 1200 punten en dat met zicht op de 3 nieuwe mappen gewoon teveel. Ik heb godver 60,- neergelegd voor Call of Duty 4 ... nu voelt het alsof ik dubbel moet betalen. Zoals ik al 4x heb gezegd, mensen moeten hun COD bril eens af doen ...

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    COD bril = IW bril?

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    ik kijk om me heen door een cod bril
    veel te lang alleen, kstond een beetje stil
    hoe kon ik t weten? mijn wereldje was zo klein

13. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Jij moet eens stoppen met je gezeik en gewoon het spel spelen als je dat wilt, of het spel niet spelen als je dit niet wilt. Noem het anders maar gewoon het klaagtopic ipv een Mw2 topic :/

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    IW heeft op twitter gezegd dat alle bugs/glitches gefixt worden in één patch en die komt volgende maand! :eek:

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Als 1 april grap? :+

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gelukkig hebben mensen een mening. Anders word het wel erg saai, vind je niet? Maar als je niet tegen een "klacht" kan over jou favoriete game ... dan hoor je ten eerste al niet thuis op 'n forum. Deal with it.

Ik zal inderdaad maar stoppen met het aankaarten van fouten in dit spel voordat meer mensen huilie-huilie gaan doen.

Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  17. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Tis niet dat iemand zijn mening niet mag geven, maar constant klagen en afgeven op een spelletje is nogal kinderachtig vind je ook niet?

Als je nou zo graag Battlefield wil spelen is dat toch prima, maar waarom dat dwangmatige kritiek leveren op een ander spel waar jij op uitgekeken ben of meer van had verwacht.

Tis toch niet raar dat mensen die dat spel wel leuk vinden en wel tevreden zijn met de DLC een beetje moe worden van mensen die constant aan het zeiken zijn. Het is een forum dat klopt, maar je gaat hier heus geen mensen overtuigen dat ze nu ook ineens stoppen met COD doordat jij het niet meer leuk vind.

Waarom vind jij het zo belangrijk om constant je kritiek hier te ventileren, laat andere mensen gewoon spelen en hier discussieren over dit spel en de DLC en als jij dan één keer aangeef dat je het kut vind is dat toch genoeg of niet?

Tenzij je er een kick van krijg dat mensen zich aan jou irriteren. Dat kan, er zijn een hoop mensen lid van forums die op dat soort aandacht kicken. Dan moet je gewoon doorgaan.

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    nvm

19. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ook nooit iets zinnigs te melden, die jongen:):.
    1 april enzo, hahahahahaha.... hmm...

Lekker nog even voor college mw2 aanknallen zo, verslaving ten top. Even kijken hoe snel de nieuwe mappen in de FFA playlist voorkomen.

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik wou een opmerking maken over de post van ferronn... toen keek ik naar de datum en heb ik mijn post maar snel ge-edit...:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina