[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Als je maar onthoud dat je die bonus kunt krijgen.

    Voor het importeren van een level 60 char krijg je ook level 5 in ME 2 als bonus. Ook op de grondstoffen verdien je op die manier een flinke bonus. En met Element Zero hou je het dan lang uit. De andere grondstoffen zijn veel sneller op. :thumbs:
     
  2. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou wou aan 2e playthrough beginnen maar al snel weer afgehaakt. Vond het een heerlijk spel de eerste keer maar op de 1 of andere manier is het nu allemaal niet boeiend meer. Alsof het toch allemaal hetzelfde blijft of je nou andere powers heb, of juist renegade gaat in plaats van paragon.

    Vond dat bij DA:eek: beter gedaan door de makers, doordat je daar eigenlijk het grote deel op verschillende manieren kon behalen. Terwijl hier voor mijn gevoel vaak het toch weer hetzelfde loopt allemaal.

    Maar wel hele gave game hoor daar niet van, heeft me heel wat mooie & leuke momenten opgeleverd
     
  3. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok :thumbs:

    Aan grondstoffen had ik geen gebrek.. had nog 2 ton aan iridium en ruim een ton aan platinum en palladium. Element Zero ook nog iets van 14.000, iets teveel gescand :p

    Als je dus met level 5 begint in deel 2 wordt level 30 dan waarschijnlijk net gehaald? Ik zit nu op level 23, dus de 30 zal ik met deze playthrough niet halen denk ik.
     
  4. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat anders; ik heb sinds gister dat het spel ineens iets minder snel loopt op sommige punten. Bv als ik van het wapenmenu weer terug in de game ga komt er soms heel kort 'loading' te staan. Ook bij tussenfilmpjes wil het beeld soms heel even stilstaan vlak voordat het naar een ander camerapunt gaat, met de nodige framedrops erbij. Het is niet heel storend, maar dit heb ik tot gister nooit opgemerkt, en ben toch al bijna 2 maanden bezig :p En ik had zelfs nadat Samara Morinth had vermoord dat tijdens het filmpje het geluid wegviel voor 10-15 seconden.

    Iemand ervaring mee?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Level 30 word makkelijk gehaald. Had hem ruim voor de eindmissie binnen. :thumbs:
     
  6. Hachi

    Hachi Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke dag komt de Kasumi DLC precies?
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    6 april
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Met achievements toch of niet?

    Ik meende dat er ook nog een andere DLC was, is die ook met achievements? :9:9
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja met een achievement.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Allebei de DLC's? :eek:
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Welke andere DLC? Tot nu toe komt alleen nog Kasumi DLC uit qua DLC dat bekend is.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Sorry, meende dat er al een tweede was. Ik denk dat ik deze tct wel een keer ga downloaden. :9
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [GT]63941[/GT]

    Oké.... :lol:
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901


    really, commander?
     
  15. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk mijn eerste run uitgespeeld, 65 uur op de teller (wel alle side missions etc. gedaan). Heb er wel 2 maanden over gedaan maar dan heb je ook wat, iedereen heeft het overleefd :thumbs:
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Fake als je het mij vraagt, maar opzich wel leuk. :D
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu ook, net zo'n 3 uur gespeeld. Had deeltje 1 paar weken geleden uitgespeeld, dus kan wel goed verschillen zien. Health/Shield shizzle beetje omgegooid lijkt me, het Medi-Gel systeem ook. Verder ziet eigenlijk alles er een stuk beter uit, ook gaat alles sneller(saven/laden). Verhaal begint ook veelbelovend moet ik zeggen.

    Sidequests(wat echt beter moet dan deeltje 1) kan ik nog niet over oordelen. Hoop dat die wat uitgebreider zijn.
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Verhaal begon veel belovend, maar haalt de rest van de game nooit dat niveau noch het niveau van ME1 wanneer het op gang komt (laatste paar main quests). Ook al zijn sommige verhalen van de characters wel boeiend.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vandaag de DLC! Beter is het niet zo'n troep als voorgaande DLC. Ga hem wel kopen in ieder geval.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Kwestie van afwachten.

    Gisteren toch even kapot gefrustreerd aan die schijt Vorcha op Omega. Was bezig de doctor te recruiten. Wil je wat van die lui flanken, komt er in eens een stel Krogan aan. Jij rennen, blijf je achter een muurtje plakken. Ben je uiteindelijk, veel te laat, los ga je dood.

    Lang level deel I waar je nog lekker kon rushen als een Soldier. Hoop dat deel III zo goed als deel I word, met de belevenis van deel II of zoiets. :mad:;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina