[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Hahah jezus, elke pagina lijkt wel hetzelfde van dit topic...Ik kan zowat dromen wat Rampage van de mappack vindt:+

    Toenet ff paar potjes Sabotage gespeeld met de nieuwe maps en het was erg leuk! Alleen vond ik Storm niet echt nice. Als de bom eenmaal geplant is, is het echt moeilijk om hem te defusen.
    Salvage vind ik echt de vetste map uit de mappack denk ik. Man o man, wat een heerlijke map. Toenet was ik daar vet lekker bezig, had net een Harrier Strike, trek m'n zus de stekker van het internet eruit:+ (per ongeluk)
    Bailout vind ik ook echt tof, had daar laatst een supernice potje S&D.
     
  2. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ben blij dat ik gister bij de mappen level 70 1ste prestige was. meteen door naar 2e prestige en binnen 3 maps weer level 18 zijn kan ik meteen weer door spelen tot de echt fijne wapens er zijn. zo mooi om overgrown te spelen en dan al die mensen die cod4 niet hebben gespeeld te ownen je kan trouwens nog steeds op het dak van het huis komen.

    weet iemand trouwens of xp die je krijgt van challeges ook verdubbelen?

    bailout is echt heilig als je boven bij b staat kan je echt dik snipen de heg die aan de overkant bij dat huis staat kan je net overheen kijken dus zie je de tegenstanders hoofden net en ze kunnen jou meestal niet zien mensen die naar dat huis rennen krijgen allemaal headies om de oren
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  3. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rampage: Je bent al 3x geband en gaat dan nog zo tekeer? :'-(
     
  4. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    niet iedereen is forum geil.. wat boeit een bann
     
  5. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamertag: teringlijster :'-(

    EDIT:

    -leeftijd: 21 YEAH RIGHT
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  6. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Vorige username: dutchd HAHA
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Als mensen niet tegen kritiek kunnen horen ze simpelweg geen discussie met mij aan te gaan. Dan heb je aan mij ECHT een verkeerde :+

    3x gebanned? Ach, dat hele verhaal kan je zelf wel terug lezen. Maar, waar ga ik tekeer dan? Als iemand mij aanspreekt mag ik daar op antwoorden, hoe ik dat doe maak ik zelf uit. Heb ik geen hulp bij nodig. Merk wel dat heel veel fanboys hier erg snel op d'r pikkies zijn getrapt.
     
  8. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    en fanboys zijn vaak jongentjes:$ van 13 t/m 16 die nooit een andere game hebben gespeelt
     
  9. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt alsof je mensen probeert af te schrikken ofzo, beetje tough guy-praat. Ik heb gisteravond ook die map-pack gedownload en ik vind het zonde van m'n geld. Want ik had leukere dingen kunnen kopen op de MP. Maar als er nu iemand iets post die helemaal blij is met de map-pack, ga ik hem niet zeggen dat hij fanboy e.d is. Jij speelt het alsof je heer en meester van dit topic bent en iedereen jouw mening wilt opdringen. Maar ach.... :b:

    Vergeet niet wat je bent als je een discussie op internet wint. :cool:

    Edit: jij hebt volgens mij zelf wel een fanboy.
     
  10. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    vind elke map de spawns slecht btw:confused: zelfs op crash
     
  11. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Quote van Mark:
    Dat 'ik wees hem erop' deel ging ongeveer zo?: "STUPID CAMPING FUCK GTFO STFU WTF ROFL CLAYMORE CAMPIN' SHIT GET OUT OF YOUR FUCKING HOLE AND PLAY YOU STUPID". Klopt dat? :lol:

    Bailout is een geniale map om FFA op te spelen, mede doordat er heel veel verschillende 'patrol area's' mogelijk zijn. Wel valt me op dat best veel spots maar 1 of 2 ingangen hebben. Het uitgangspunt voor een map is voor mij dat de algemene camping spots op 3 manieren toegangbaar zijn. Dit is sowieso bij 1 geval helemaal niet het geval, namelijk het gebouwtje bij de pool. Die enkele kamer waar een enkele trap naar toe leidt. Plant daar een claymore en je bent praktisch onoverwinnelijk. Het is erg lastig om iemand daaruit te krijgen, heb ik zelf ondervonden. Beter hadden ze daar nog een trapje kunnen maken oid. Of een crate waar je op kan springen en dan het raam binnen kan. Die kamer met die fitnessaparaten is geniaal om te zitten trouwens. Met dat kleine gangetje erbij maakt het tot een erg goede spot. Paar claymores erbij en je bent ook lekker bezig.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    =( Je vind het zonde van je geld. Dat riep ik dus ook, maar dan 20 posts geleden. Maar nee, dat kon volgens vele niet. Moest ik de game maar laten liggen. Waar dring ik mijn mening op? Zeg ik dat andere niet mogen genieten? Jezus ... wat een kortzichtigheid hier. Ik geef MIJN mening. Wat andere daar mee doen moeten ze lekker zelf weten. Ik vind het ronduit belachelijk dat als je ietswat van kritiek op MW2 hebt mensen hier schreeuwen dat dat "niet" kan.. Waarom niet? Omdat MW2 succesvol is? Damn :'-( Ik geef het op, als je hier al niet eens iets mag melden over MW2 dan kan ik beter gewoon voortaan "Ja en Amen" roepen.
     
  13. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef je mening gewoon 1 keertje, er zijn in dit topic denk meer pagina's waar jij WEL je mening geeft dan pagina's waar je dat niet doet. Dan ben je imo opdringerig. Maar ik zie het al, met jouw valt geen discussie te voeren. Ik ga weer aan 't werk, want dit schiet niet op.
    Enne... doe je moeder de groeten. :9
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    :lol:
    Nee, met mij valt dat niet te doen nee. Maar met jou al helemaal niet.
     
  15. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    vato g jij bent echt zielig :)

    ontopic: is het normale maps ook double xp ofzo? soms lijkt het net zo
     
  16. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    RAMPAGE - baas van het topic '[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2'

    NDW - fanboy van Rampage (21 jaar met als gamertag: teringlijster)
     
  17. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    haha kijk zijn opmerkingen :) hoe kansloos
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Volgens mij wel. Ik kon gisteren ook gewoon Search spelen met de nieuwe maps.

    Heb jij dit spel nog niet vekocht ndw ? :p
     
  19. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens
     
  20. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    nee:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina