[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Zo, vandaag eindelijk de nieuwe maps gedownload en ik vind ze dus wél echt heel vet! Vooral Salvage, briljante map, had hem meteen door. Crash is ook erg vet, maar dat wisten we natuurlijk al :9. Overgrown weet ik nog niet helemaal, vond ik in CoD4 niet echt een toffe map, maar hij lijkt nu leuker. Bailout vindt ik ook top en Storm is ook wel ok.

    Ik ben genezen van mijn Mapathy!:D En level 61 geworden :cool:.
     
  2. Endurance

    Endurance Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de nieuwe maps ook erg tof :)

    Zijn er mensen die vanavond een team willen vormen? Vooral met al deze verschillende objective gamemodes vind ik het een stuk handiger om te communiceren met teamgenoten. M'n gamertag is Blazarr, voeg maar toe als je wilt.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik voeg je wel toe, maar ik weet niet zeker of ik vanavond nog online ben...
     
  4. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    zo sinds gister ff in 1 1/2 dag van 1 naar 41 gegaan, speel maar ff search ipv tdm enz :) gaat sneller met ranken!

    btw iedereen zit te quickscopen laatste tijd... die kogels gaan allemaal mis en volgens cod hitten ze toch.. vet raar
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  5. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Zal je ook wel toevoegen, we spelen meestal met een vaste kliek maar nieuwe mensen zijn altijd gezellig natuurlijk!

    Je weet dat je nu gewoon je gewenste gamemode kan kiezen en dan ook nieuwe mappen kan krijgen?
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Holyshit, quickscope headshot net. Best netjes imo, heb het niet zovaak. Vaak gewoon normale kills.

    Wtfff, ik ging fuckinglekker op Skidrow 9-2 server connection timed out. Aaargh, ik had in de eerste ronde als last man standing echt 5 mensen gekilld en bij de laatste ging ik dood. Alleen maar mooie quickscopes enzo... nigga fu.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  7. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Een gamemode gevonden waardoor ik weer wat plezier heb in MW2: Search & Destroy. Enige wat ik op het moment speel. Ik ging ff FFA spelen om iets vrij te spelen, en gelijk kwamen alle ergernissen weer naar boven. Voor mij dus alleen nog maar S&D :thumbs:
     
  8. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel de laatste tijd idd ook bijna alleen nog maar S&D.

    Bevalt mij ook zeer goed en nog leuk voor de punten ook:9
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben juist blij dat de nieuwe mappen nu in 3rd person team tactical zitten , daar zaten maar een map of 5 in. Dus dat is nu verdubbeld :)
     
  10. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    [yt]g1S6oICQRV8[/yt]

    Geniaal! :lol:
    Tja.. Zo kan je het spelletje ook spelen 8)
     
  11. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd erg leuk jah...:lol:

    Ook dat ze op het eind ineens met z'n allen beginnen te schieten is geniaal._O_:lol:
     
  12. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Edit: Srry ging in op een oude post en niet gezien dat we inmiddels alweer ontopic moesten praten :p
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2010
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, ik vind dat niet zo leuk. Is imo ook niet echt Hide & Seek te noemen :+. Dit is pas echte H&S, 1-4 man als zoeker en de rest moet wegrennen/zich ergens verstoppen door allemaal exploits tegebruiken en zo op gebouwen etc te springen. Ah, those were the days. Alleen zou een filmpje van een hider leuker zijn, zie je ze allemaal wegrennen en jumpen :p

    [yt]e1R4t2L_Rdc[/yt]

    E: Btw, atm level 70. Nog even volmaken en dan prestige in. Gister echt veel XP gehaald.. ging van 63 oid naar 70 binnen paar uurtjes.
    E: Holy shit, net potje S&D op Subbase. Eindigde met 19-2, Intervention only. 37.115 XP gekregen uiteindelijk..
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2010
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Lekker veel xp8)
     
  15. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ga ik toch maar die stinger instellen ja:p idd ben ook in 2 dagen naar level 42 2e prestige gegaan
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt, ik ging gewoon fuckinglekker. Alleen maar headshots en quickscopes. Ik kreeg uit me care packages nog een stealthbomber en een choppergunner. En had nog paar keer een predator missile enzo. Ik voelde me echt fucking awesome, jammer dat ik geen capture card heb want dit soort shit moet gefilmd worden :p

    E: Lokum, je brengt ongeluk. Ik zie dat je bij mij in de game komt en meteen ga ik slecht :mad:
    E2: Headset doet vaag, sorry.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2010
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Srry lol. Op favela kregen we ook een team met riotshields tegen...erg leuk8)
     
  18. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat quick scopen slaat echt nergens op iedereen doet het en de helft van de kogels gaat gewoon mis en nog killen ze:'s weer iets verneukt wat niet klopt in cod
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat is in elke COD en (goed, niet lucky) quick-scopen vereist toch nog wel wat skill. :)
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Daar heb ik eindelijk Enemy of the State gehaald. Ik ging niet echt lekker, met m'n brakke kop :9.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina