[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Als je dat nooit hebt ingesteld kan het gewoon zijn dat je beide velden kan leeglaten en op OK drukken. Standaard is het dacht ik bij Linksys admin - admin.

Hoe vaak heb je dit, en enkel als je online speelt of ook als je gewoon ingelogd op het dashboard bent bijvoorbeeld?

2. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb nu wel een heel vreemd probleem
    ik kan nu gewoon inloggen op 192.168.1.1, ik kan dan naar alle tabs gaan, behalve wireless. telkens als ik op wireless klik valt internet weg...

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als jij het uitzendkanaal gaat veranderen en vervolgens op Save klikt zal de draadloze internet-verbindig even weg vallen.
    De router moet de nieuwe instellingen opstarten en dat duurt minimaal 30 seconden.

Het beste kan je de wijziging uitvoeren met een computer die met een utp-kabel verbonden is aan de router.

4. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit gister 4 keer op een dag, zonder constant de xbox aan te hebben. Dus iets van 4x in een uur of 6 7. Geen idee eigenlijk of ik dat ook op het dashboard heb. Misschien vanavond even wat uurtjes op dashboard laten staan.

5. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    maar je moet dat toch veranderen bij wireless?
    Edit. Als ik nu kijk bij status/wireless zie ik dat channel 11 is ingesteld. Maar daar kan ik niks aan veranderen.

Laatst bewerkt: 2 apr 2010
  6. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een korte vraag over Xbox Live Silver accounts:
    Ik dacht dus dat je daar helemaal geen mogelijkheden had voor online multiplayer had. Nu merk ik net in Forza Motorsport 3 en Halo 3 dat (sommige) game modes gewoon beschikbaar zijn met een Xbox Live Silver account.

Mis ik iets? Ik kan zo even vlug niet vinden dat er dit weekend Silver accounts online multiplayer kunnen

7. sjoerdd

sjoerdd Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een probleem ik kan sinds vandaag nadat ik me netwerk stekker uit me xbox had getrokken terwijl die aanstond niet meer online spelen. Hij connect niet meer met xbox live, ik heb router al gereset en zo, het rare is dat mijn computer die uit het zelfde "kastje" internet krijgt wel gewoon op internet kan. terwijl ik altijd de stekkers moet veranderen om op een van de 2 online te kunnen

Dus ik denk dat het probleem bij mijn xbox ligt, weet iemand wat ik hier tegen kan doen want het is best wel irritant dat ik niet meer online kan :'-(

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt: 2 apr 2010
  8. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meer mensen last van als je een code wilt inwisselen dat je telkens een foutmelding krijgt?

9. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    foute code?

10. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, code is juist. Hij geeft ook wel aan wat het betreft. Dan wissel je het in en krijg je een fout melding: status code 8016138d

11. Parvus

Parvus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live account behouden op nieuwe Xbox?

Howdy, sinds gisteren heb ik de befaamde 'rrod' op m'n xbox. Heb al gekeken naar de kabels etc, niets helpt.

Nu ben ik nogal MW2 verslaafd, dus ik zit met m'n handen in het haar ;). Nu zei een vriend van me gister dat ik zijn xbox zolang wel kon lenen, hij deed er toch niks mee. Nu ben ik redelijk lekker bezig op MW2, maar als ik dan zijn xbox leen, moet ik daar dan weer een live abonnement voor kopen?

En kan ik mijn account van MW2 (bijna prestige 6) dan ook overzetten op die nieuwe xbox ofzo?

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heb je het al opnieuw geprobeerd met succes ondertussen? Of anders de code al via xbox.com website proberen te redeemen?

Als je (nog) xbox live hebt op jouw gamertag profiel lukt dat als je dat profiel overzet. Dat kan d.m.v. een memory unit of door je gamertag op een andere console te recoveren.

13. reda074

reda074 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt raar dit al 2 maanden doet me Xbox Live het perfect

en nu opeens geef hij een error aan zegt ie van Cant obtain ip adress wat is dit nou weer.. heb Router al gereset etc niks helpt :confused:?

14. Aerschtuner

Aerschtuner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er ook last van.

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heb je ook internet problemen met je PC/laptop? Heb je je router al eens goed geherstart, dit door echt je modem en router voor enkele minuten van de stroom te halen alvorens hem terug in te pluggen?

Hoe staan je IP settings op je dashboard, op automatisch? Maak je gebruik van een statisch IP?

16. reda074

reda074 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee heb geen problemen met internet op mijn PC

En ja ik gebruik een statisch IP en hij staats op automatisch

maar vindt dit echt heel raar hij deed het gisteren nog perfect! en nu opeens doet ie het niet meer :confused:

EDIT :

ik heb het Gefixt ik had een ip conflict.

dus moest ik nog een keer op Automatic drukken bij Test connection dus kreeg ik weer een nieuwe ip bedankt iedereen

Laatst bewerkt: 7 apr 2010
  17. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0

18. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste dagen is mijn internet via xbox live en af en toe op de computer zelf erg traag. Daarom wildde ik mijn router nog eens updaten naar een nieuwe versie. Maar als ik hem upgrade krijg ik deze foutmelding:
    Not enough memory for firmware update

Waar kan dit aan liggen?

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Om welk merk/type router gaat het ???

Voorbeeld.
    Linksys heeft voor de WRT54G verschillende firmware's 16MB en 8MB.
    De oude modellen hebben namelijk een intern geheugen van 16MB terwijl de nieuwere modellen het met 8MB moeten doen.

20. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal vergeten erbij te zetten. Sorry.

Het gaat om:

Netgear WGR614 v7 (54 Mbps)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina