1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360]Xbox LIVE NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc. [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door DiaL, 11 mrt 2010.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als nat open staat dan ligt het aan de andere partij helaas. Met welke games heb je het probleem. Hoe oud ben je?
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  2. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooizo, en dit is inderdaad wat je moet doen zoals ik al in mijn bericht aangaf.
     
  3. louzy

    louzy Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag Fardo
    Het is geen probleem om een xbox party te joinen of een privat chat te starten, wat eerst lastig was met een stricte NAT.
    Maar bij modern warfare 2 krijg ik het niet voor elkaar om een spel te vinden.
     
  4. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had mij ook geholpen bedankt!
    Ik had dit in het verleden ook al eens geprobeerd en toen werkte het ook maar ging na verloop van tijd weer op moderated (vanzelf!).

    Dit heeft nu weer plaats gevonden, hoe kan dit dan...
     
  5. louzy

    louzy Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    jo mensen,

    het is uiteindelijk gelukt door mijn gemaakte portforwards te verwijderen en enkel de Upnp functie te gebruiken!
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is UPnP ;)

    De UPnP is vaak de beste oplossing om XBL en PSN werkende te krijgen.
    Helaas werkt de UPnP bij de ene router perfect en bij de andere veroorzaakt het allemaal maar meer problemen.

    Een andere oplossing is het installeren van een alternatieve firmware zoals DD-WRT.
    Deze firmware bied meer instel mogelijkheden dan de originele versie.
     
  7. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeee, nja wel jammer dat ie vanzelf weer op moderated gaat, ik had ooit wel s ergens gelezen dat als dat gebeurd je een waarde moet ophogen van iets (weet niet meer wat) kan het ook niet meer terug vinden... crap
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bedoel je soms de MTU ??
     
  9. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    hmzzz al sla je me dood
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Dit is bij mij ook het geval nu.

    Mijn poorten stonden altijd open. Nu staat er bij mij MODERATED. Terwijl ik helemaal niets aan mijn router instellingen heb zitten wijzigen...


    Wel vreemd.....
     
  11. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan jullie ook niet verder helpen.

    Als je precies gedaan hebt wat ik zei zou het moeten werken.

    Ik heb er in ieder geval geen problemen mee.

    Het enigste wat bij mij nog aan de orde is dat er nog een switch achter de router hangt, waar mijn Xbox360 op aangesloten is.

    Maar dat zou volgens mij niet uit moeten maken.
     
  12. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm toch tnx voor de hulp....
     
  13. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Het werkt alleen niet altijd. Wat jij zegt klopt wel. Ik kreeg hem 3 weken geleden zo aan de praat. Maar ineens is hij zelf naar moderate gesprongen??? Nu naar 5 keer hetzelfde weer aangevinkt te hebben staat hij ineens op open :) En dan te bedenken dat ik dit zelfde gezever ook al had met de experia box :confused:
     
  14. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Oke, hij is weer terug gesprongen van open naar moderate. Wordt het echt helemaal zat. Is het ook mogelijk een andere router aan te sluiten die deze problemen niet kent? Heb nu die van Zyxel? In combi met Telfort. Iemand op Live zei dat hij deze modem/router niet herkent? (xbox live) Als het mogelijk is, koop ik wel een andere router. Zit nu voor ik online kan een half uur te kloten met resetten etc. Dan doet hij het een uur of 5 en dan staat hij weer op moderate? Heeft iemand de oplossing?
     
  15. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet hoe je je voelt :p
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je zult het moeten doen met de modem/router die je van Telfort hebt gekregen.
    Bij de meeste modems met ingebouwde router kan je de router gedeelte niet uitschakelen.

    De meeste providers krijg je van de Helldesk geen ondersteuning voor XBL of PSN.
     
  17. reda074

    reda074 Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    nvmm is gefixed
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2010
  18. v Creature

    v Creature Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu opeens heel veel last van het wegvallen van mijn internetverbinding met xbox-live.

    Ik heb een DMZ op me xbox zitten..

    Enig idee wat dit is?
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb je dit enkel met xbox live of ook bij je PC's en is er ondertussen nog internet/netwerk verkeer van PCs, laptops, etc? Is je xbox 360 wireless of via ethernet kabel verbonden met je router?

    Kan je trouwens i.p.v. DMZ niet gewoon UPnP gebruiken om een open NAT te verkrijgen?
     
  20. v Creature

    v Creature Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    @ DiaL

    Ik heb al eerder hier gepost, ik heb UPnP, port forwarding etc allemaal geprobeerd. DMZ wasde enige die open NAT verschafte.

    Nu zit ik dus met het proleem dat mijn internet weg blijft vallen, er is één computer aangesloten op het netwerk.

    Mijn xbox zit vast met een ethernet kabel, ik merk dit ook op me computer zelf. Het wegvallen van het internet, is dit een resettijd op de router ofzo?

    Ik heb een WL 342 - van SiteCom. (300N Wireless)
     

Deel Deze Pagina