[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Al is het nog niet geheel accuraat omdat je natuurlijk eerst de wapens moest unlocken, hier is de lijst met meest gebruikte wapens in BC2:
    [​IMG]
    Kut medics en hun overpowerde guns :+
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Lol kijk mijn stats 8)


    Name - wins - loses - ratio
    Attacker - 51 - 7 - 7.29
    Defender - 15 - 35 -0.43

     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Sorry maar ik geloof dus echt niet dat knife op 2e plek staat, er zijn meer kills gemaakt met de knife dan met een assault wapen? Kan niet toch?
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de andere kant heeft iedereen een knife en niet iedereen speelt met assault dus het zou best kunnen.
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    +1

    Stats zeggen niet zoveel, maar wel is duidelijk dat M60 erg populair is en dat die samen met medic niet klopt. Een medic class moet niet belangrijker zijn (qua kills) dan een assault.

    Misschien een kleine DELAY (van bv 0.2 sec) inbouwen bij schieten met HMG, M60 ... dan kan je nog steeds coverfire aanleggen maar wordt het 1-shot gebeuren van de M60 aardig ge'nerfed' (tis maar een idee)

    En hier je ook fraai het dubbele bij veel gamers. 'Er zitten niet genoeg wapens in de game' ... en dan allemaal alleen met de M60 gaan spelen:D

    Wat dat betreft was de DEMO toch ook relaxed, daar had je dit ge-emmer niet. Iedereen (vrijwel) hetzelfde wapen en moge de beste winnen.

    Edit: En, hahaha, ik heb 6 kills met de SMOKEGRENADE, geloof zelfs ook headshots erbij ... die zijn dan niet bewust gemaakt, of 1x wel, toen dacht ik dat ik grenade had maar zat die smoke er nog op:D
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2010
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een erg sterk wapen idd.
    Maarja om het aan te passen vind ik niet zo (negatief voor mij :+ )

    Wel zouden ze het wapen voor iedereen toegangkelijk kunnen maken.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Leuk iedereen met de M60 8) Dat word genieten!
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Die pin van 4 kills met 1 boot in 1 ronde. Is moeilijk en irritant! omdat niemand wilt rijden in een boot.

    En er is ook maar 1 level waar boten in voor komen
     
  9. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    stukje varen en dan switchen naar de gun?
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies, en dat is helemaal niet de bedoeling(lijkt me)
    Ze moeten het wapen gewoon meer in balans brengen.

    Ikzelf vind het een kut wapen door de lage fire rate en z'n recoil.
    Als straks iedereen met dat ding loopt zouden mensen zoals ik gedwongen worden om een m60 te nemen om mee te kunnen komen.

    Dat ding steekt er nu met kop en schouder bovenuit, en dat laat dat grafiekje nu ook goed zien.
    Hopelijk doet DICE er wat mee:)
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    je kunt altijd proberen om op Laguna Presa iedereen te roadkillen met die JetSkis ;)! Dat lijkt me makkelijker dan als snipervoer in een bootje voor Isle te liggen en die zuig granaten spammen.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2010
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik had hem in een keer, viel opzich mee. Na de 4de kill met de boot ging ik wel gelijk dood 8)
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Net een potje gespeeld met de 870 MCS shotgun + 12 gauge slugs + magnum ammo... behoorlijk overpowered! :eek: Op lange afstanden kan je er gewoon headshots mee maken. 8)
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Psssstt... Arjan, dat zijn de MW2 shotguns :+

    Die Slugs zijn gewoon lekker, je hebt minder spray maar als je een beetje kan mikken! Damn!

    Ik ga pas weer spelen op het moment dat ze die stat-reset bug weggewerkt hebben. Ga niet weer overnieuw beginnen.
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    die slugs moet je met een USAS 12 nemen of de SAIGA als je die usas nog niet unlock hebt.
    Mega goed op lange afstanden ook. vet veel headshots ;) en je krijgt haatberichten in je inbox das ook grappig haha
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Na een potje kutten met de Neostead had ik ook 2 hate messages 8) Daarna nog een paar keer getracht te gebruiken maar het is me net iets te random. Soms mis je gewoon helemaal terwijl ik toch wel degelijk op hem mik en dichtbij genoeg sta.
    Misschien later nog's met de andere shotguns proberen.
     
  17. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigenlijk met die powertool ook vijandige tanks ed. kapot maken ? Die indruk kreeg ik zojuist wel toen ik aan het spelen was.
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Yep, gewoon de tank 'repareren' bij vijandelijke tanks, dan gaat er hp vanaf :)
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, dat wist ik niet want na een paar sp levels te hebben gespeeld heb ik MW2 weer teruggebracht naar de winkel. :+

    Ze werken inderdaad erg lekker! :9 Ik heb vanmiddag nog een paar potjes als defender gespeeld met een shotgun + slugs en dat viel niet bij iedereen van het andere team in de smaak. Kreeg na een paar kills al hatelijke berichtjes binnen. :D Uitgerekend van de mensen die zelf met de M60 in de bosjes zaten te campen/sprayen. :emo:

    Edit: Ben maar gestopt met spelen, anders vliegt er dadelijk een controller door 't raam. 8) Zo speel je een uur lang gave potjes, en zo kom je alleen maar in die schijt potjes terecht waar je geen stap kan verzetten of je wordt alweer gedood door spawnkillers. Jammer dat er geen vote to kick mogelijkheid is voor de consoles. :D
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, wij zaten als defenders op de één na laatste basis bij valparaiso, en ik schiet met die shotgun gewoon 3 snipers neer die in de lighthouse zaten8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina