Ik kwam er zojuist achter dat we deze week met een silver live abo ook online kunnen spelen, dus meteen weer even 2 potjes BF gedaan 1e potje 12/13 kills, en zelf 1x dood. 2de potje 8 kills en 0x dood. Beide op Iwo Jima. Laatste potje had ik trouwens wel 1x heel erg geluk: zat iemand achter me aan die me al flink geraakt had, en toen waren zijn kogels even op dus ik snel schieten met snipergun en nog even kogel er vlak achteraan met pistool, en hij was weg Daarna nog 2 ventjes die op de berg zaten afgeschoten. Eerst de achterste door zijn hoofd, en vervolgens die ander ook een headshot. Dat gratis online spelen met silver is maar voor 1 weekje toch?
Goedkoper nog zelfs, bij Gamehubs. Ik weet het, maar zat eigenlijk op een leuke 'bundel' actie te wachten, maar het lijkt erop dat die niet echt komt... Na de gratis week zal ik dus wel even de bestelling plaatsen bij gamehubs Ging vandaag wel weer OK. Soms een beetje pech dat je in een achterlijk team zit, maar nul keer negatief geeindigd. 1x 7-7, maar dat was ook ECHT een heel slecht potje van mij. Ow nee, het allerlaatste potje eindigde ik geloof ik negatief: ik 2 flags gepakt, en ga bombingrain in... kijk dus op die radar: alles weer rood!!! (vliegveld werd net weer ingenomen), dus ik bommen gewerpt op dat vliegveld maar miste (was er maar eentje van de tegenstanders en die was inmiddels weer weg bij die flag), en werd vlak erna dus door me kop geschoten. Zat ik dus met 1 ander tegen 8-9 tegenstanders te spelen(!) Tja... toen ben ik er maar mee opgehouden. Was toch al laat, dus zoveel hulp kun je dan niet meer verwachten.... Beetje irritant is dat, wanneer er zo weinig mensen meer online zijn. Echt kut dat er geen DLC voor deze game zal komen
Dat is inderdaad balen. Ik ben weer een groep mensen tegengekomen die regelmatig op Battlefield zitten en die hebben ook een mic. Vele partijen gewonnen en dikke scores gehaald, waaronder een 27 kills-0 deaths. Kan echt merken dat ik steeds beter wordt Probeer als ik zonder groep speel, me niet teveel van het team aan te trekken wanneer die weer s niks doen. Rare gasten soms hoor.
Zo, nette score Over idioten gesproken in je team, tja... het valt momenteel weer mee omdat er wat minder nieuwe spelers enzo zijn, maar goed, je komt ze idd soms nog tegen. Gisteren ook weer zo'n lijp die lekker de vliegtuigen op het eigen vliegdekschip aan het afknallen was. Gelukkig niet zo lang last van gehad want kon er toch snel inspringen, en dan doet ie geen damage meer
Bij dat soort gasten spreek ik een message in en die is niet vriendelijk Heerlijke game blijft het. Gisteren had een general op hun eerste plek 4 (vier!) kills over een volledige game. Ik zat op 26 hahaha!
Misschien is die general ook wel een sniper, net als ik... Dan kunnen dat soort potjes voorkomen, want dan ren je niet zo snel op de actie af, maar bescherm je een flag. Dan komt het voor dat je een heel saai en rustig potje hebt, maar soms haal je dan je voldoening uit een paar goede snipes waarmee je een teamgenoot redt ofzo Vanmiddag trouwens even een potje gespeeld, en toen zag ik op de radar dat Fuel Dump ofzo werd overgenomen, en ik zat bij Outpost. Ik heenrennen snel die berg op en daar vanaf gesniped: alle 3 ventjes gekilled en flag was weer 'blanco'.
Netjes! Gisteren dacht ik er weer aan om dit foefje weer s te doen: zat in een vliegtuig en er kwam er eentje op me af maar toen trok ik iets op en liet mn bommen op hem vallen in mid air: BOEM! Blijft een geweldige kill edit: en vandaag weer eentje Er is volgens Major Nelson n verkiezing geweest van de beste Xbox Live Arcade games en meer dan 1 miljoen mensen hebben gestemd. Best Co-Operative Multiplayer: Battlefield 1943 Best Competitive Multiplayer: Battlefield 1943 jawel! ---------- Nieuw record gehaald vandaag (vrijdag 9 april). 48 kills met 1254 pnts!! Ik zet binnenkort de foto die ik ervan gemaakt heb hier wel ff bij. Staat nog op mn iphone.
Man wat een klotespel af en toe. Speel je een potje, gaat het superlekker, 11 mooie kills, 3 flags, 1x zelf dood, en pas halverwege het potje.... en dan knalt de verbinding er weer eens uit Echt extreem frustrerend...
Jajaja dat ken ik! Bij mij gaat t weer bijzonder lekker. Heb weer een paar gasten met mic gevonden die het ook nog behoorlijk goed kunnen! Zit 1 Hollander bij en afgelopen week hebben we de tegenpartij echt ingemaakt. Zowel hij als ik hadden 20 kills-500 pnts (niet zo heeel veel), maar de hoogste bij zowel de tegenpartij als onze medeteamgenoten hadden 2 kills! Had weer een 30 kills met 1200 pnts trouwens! Heerlijk. Sta sinds een paar dagen 8 ste op de wereldranglijst.
Uhm misschien zo ook nog even potje doen, al lange tijd geleden doordat ik geen gold meer had. Snel omkleden en hopen op wat extra tijd over
Die laatste 5 plaatsen waren bijzonder pittig, kolere! Gisteren tegen de nr 1 van de wereld gespeeld. Helaas was de groep nogal klein en hadden wij 5 spelers die na een hele game 0 kills hadden en de laatste 2 haddden een negatieve score Ik zat in een squad met 2 bekenden van me. Eerste potje wonnen we echt heel knap. Daarna gingen de meesten weg en bleven we met 5 man over. Toen hadden we weinig kans (al had ik de nr 1 FerggiPL 3 keer omgelegd). Stonden vet achter en toen killde hij mij 3 keer, maar toen ik nog een bekende had ge-invite draaide het weer helemaal om. Helaas kwamen we tijd tekort om nog te winnen. Hij ging weer weg dus toen was er geen houden meer aan. Hoewel.....ik werd zelf weer nr 1 van dat potje \o/ Er zat nog een goede gast bij hem in het team (lenn99 ) en daar speel ik de laatste tijd veel mee. Die gast speelt eigenlijk precies zoals ik en dan wordt het moeilijk winnen. Als hij bij ons had gezeten hadden we ze allemaal gewonnen. ----- Ik stuur jullie snel een invite!
Gisteren ook weer de hele avond zitten spelen, en voor het eerst sinds vele maanden ging ik zelf 8(!) keer zelf dood. Ongelooflijk veel, want dat gebeurde eigenlijk alleen in het hele begin regelmatig toen ik nog niet echt doorhad hoe ik moest spelen als Sniper. Maar gisteren was het dus echt zo'n potje dat alle 50-50 duels de andere kant op gingen, ik niets aan teamgenoten had, en ook met het vliegtuig 2-3x een kill-suicide maakte. Ik eindigde zeer gelukkig nog wel in de + (ik had 9 kills, en zelf 8x dood...), maar het was niet best, dat potje. De rest van de tijd ging het wel aardig. Ik had trouwens ook zo'n kill dat ik recht op een ander vliegtuig af ga, voor hem omhoog trek en de bommen los. Blijft een heerlijk gevoel natuurlijk
Zo ik ben toch zwaar slecht geworden in deze game, best logisch na een jaar geen gold meer gehad te hebben. Gaan maar weer een paar potjes proberen, dit keer maar met rifle te weinig geduld met sniper, waardoor ik meer kills nu maar met de pistol bijna Edit: Iets te vroeg, nu kwam ik in een game en duurde nog iets langer dan een minuut denk, score 8-0. Dat is beter in iedergeval als iemand me wil adden voor potje GT: qG Named, best ongezellig zo allemaal stil Wat een rotspel gaat het eindelijk lekker, loopt ie vast, eerst al 10min zonder geluid gespeeld
Ik begin te begrijpen wat Ferry zo leuk vindt aan die tanks Je zit redelijk veilig voor langere tijd, en als je jezelf een beetje 'sluw' opstelt af en toe, dan kun je flink wat schade aanrichten. Zojuist (laatste potje voor de voetbal begint) 15 kills en 1x zelf dood (2 planes tegen elkaar in de lucht). Ging erg lekker met die planes en meerdere tegenstanders de lucht uit geschoten, en ik geloof dat ik ook 3 of 4 tanks heb gebombardeerd Daarnaast dus ook zelf even in zo'n tank gezeten en toen had ik ook iets van 5 kills ofzo
Jij bent goed bezig! Zie je dat de game ineens veel intenser en sneller wordt dan wanneer je alleen maar zit te sniperen in een torentje/bosje en te hopen dat niemand je ziet?
Ik camp nu gewoon nog steeds in de bosjes, maar dan met mijn hele tank Mwah, normaal gesproken als ik snipe beweeg ik ook heus wel hoor. Hangt er een beetje vanaf welke vlaggen gepakt worden en waar de actie is. Hangt ook van de map af, en uiteraard ben ik meestal ook nog wel druk bezig met bommetjes leggen enzo, dus het verschilt per game. En laatste tijd ook steeds meer afwisselen met vliegtuig enzo.
Tank is echt machtig inderdaad, met de turret maai je makkelijk 15 kills bijeen. Wat ik wel gaaf vind is dat je die tankkogels ook zo ziet dalen en dan moet je echt goed mikken als je een tank die een stuk verderop staat wilt raken. Pistol die bij de sniper kit zit is ook erg sterk vind ik, zelfs zo sterk dat je 1 vs 1 niet eens kansloos bent.