Game Room

Discussie in 'Algemeen' gestart door iRoy, 24 mrt 2010.

  1. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja?Maar je hebt toch van die oude spelletjes?Zoals Asteroids ofzo?Dat heb ik wel eens gespeeld.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat kan alleen zijn gebeurd als je geen idee had wat je ging downloaden. Vanaf het begin is namelijk al duidelijk geweest wat het zou worden en met wat voor games.

    Eigen schuld dus dat je het beschouwd als een faal. :+ Dat het niks voor jou is wilt niet zeggen dat andere mensen het ook niks vinden.

    Ik ga Skate toch ook geen faal noemen omdat ik er geen bal aan vind. :p
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Bij die link staat 'Nog meer gratis avatar items'. Zijn er dan nog meer behalve die Grill prop?

    @ Dulle: We gaan nou niet grof worden he.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  4. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht eigenlijk dat je voor die 240 punten alle kasten had.Maar het schijnt dat je per 240 punten een kast moet kopen?dan vind ik het wel indd zonde.
    Misschien koop ik er 1.Maar daar blijft het dan ook bij.
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er ook maar 1tje gekocht.

    En heb me er wel 10 minuten mee vermaakt..
     
  6. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit te denken om Asteroids te kopen
     
  7. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach voor het geld hoef je het niet te doen.
    240 punten is immers niet enorm veel.

    Had alleen graag wat modernere kasten gezien maar daar is eigenlijk xbox live arcade voor.
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    In de categorie "lekker duidelijk" : ik heb vroeger wel s in zo'n kast gezeten (je weet wel, beetje cabine-achtig met een stoel) en dat was een sf vlieg spel.

    Je bestuurde een ruimteschip, beetje in de vorm van Battlestar Galactica, en dan vloog je IN een ander groot ruimteschip.
    Moest je door gangen vliegen en werd je ook beschoten. Het bijzondere aan deze game is dat daar een beetje 3D effecten inzaten. Het leek ook meer alsof ze een camera door een maquette hadden gestuurd, het was getekend maar het leek echter.

    Geen flauw idee hoe dat ding heette.



    Ook een klassieker en volgens mij heette het zoiets als dragons layer ofzo.

    Het zag er voor die tijd prachtig uit en was eigenlijk meer een tekenfilm, waarbij je op momenten de juiste keuze met de joystick moest toewijzen. Dus kwam je bij een kruising, dan moest je links/rechts etc snel aantikken.
    Als het de verkeerde kant was, dan stierf je een snelle dood ;)

    Dat zou een leuke game zijn voor game-room
     
  9. Hachi

    Hachi Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft op zich wel potentie, maar dan moeten er veel meer spellen komen. En niet Game Room uitbrengen en dan ruim een maand met niks nieuws komen. De spellen die er nu opstaan zijn prut, ik heb op zich wel interesse in die oude Adventure games. Geef mij maar een Sam and Max Hit the Road, dat zou ik zeker kopen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dragon's Lair bedoel je, Die heb ik op de iPhone. (Is stiekem helemaal niet zo leuk als ik me herinnerde )


    Als ze willen dat dit gaat slagen dan moeten ze games uit de eind jaren 80 en begin 90 uit gaan brengen.

    1942, afterburner, nba jam Dat tijdperk een beetje. Die games zijn nu nog steeds leuk om te spelen. De spellen die ze nu aanbieden zijn alleen interessant voor echte retro liefhebbers


    Maar dat gaat helaas nooit gebeuren. Alle toppers uit die tijd zijn over het algemeen eigendom van bedrijven die nu nog steeds actief zijn in de games business. SEGA , Capcom , (okay Midway dan niet maar die rechten liggen volgens mij bij EA en THQ) en die dat is een stuk ingewikkelder qua licenties dan de freeware begin 80's games die ze er op willen gaan gooien
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2010
  11. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, als ik het download staat er wel bij dat het gratis is. :confused:
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Klopt, maar de spellen moet je los betalen.
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Zijn er ondertussen al een paar leuke games voor?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zijn er nog mensen die wel eens een Game Room spelletje spelen? Heb de indruk dat het nogal een sof is..
     
  15. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de release waren er nog wel een paar leuke spelletjes, die ik dan ook wel gekocht hebt. Heerlijk nostalgisch, Nu de met de updates van de laatste weken vind ik het niks meer voorstellen en kijk ik er nog maar weinig naar om.

    Heb alleen nog een keer een zeer magere shoot'm up gekocht. Die eigenlijk onspeelbaar was omdat de game gemaakt was voor zo'n echte arcade controller en niet voor in dit geval een lompe 360 controller.

    Op dit moment donderen ze er gewoon teveel ECHT oude crap op. Want er zijn genoeg leuke arcade games die ze nog niet hebben uitgebracht. Desnoods gooien ze er ook oude dosgames op. Alles beter dan wat ze nu uit brengen.

    Ben wel benieuwd welke games jullie hebben gespeeld? :)
     

Deel Deze Pagina