[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja dat kun je voorkomen door je gamertag te droppen in het squads forum, ben bezig om wat nieuw leven erin te blazen want er zijn veel uitvallers, en in je eentje BFBC2 spelen zuigt gewoon..

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=139937&page=3
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk toch dat 2.0 destructie team kills niet meetellen voor de achievement, aangezien het nergens word bijgehouden.
    en ik moet btw nog 1 friend knife, is het ook mogelijk om iemand toe te voegen die je al hebt geknifed en dat je dan de chiev krijgt:+
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet, anders was dat al lang geexploit :9
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Is het gekke gedoe van gisteren alweer gefixt?
     
  5. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar worden die kills die wel tellen wel bijgehouden dan? Kan het nergens vinden =(
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    http://bfbcs.com/stats_360/
    • Je gamertag in typen
    • Helemaal naar beneden scrollen en bij gamertags met je muis op de achievement zetten.
     
  7. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Schijt shotguns met slugs zijn veel meer om te huilen:'-(
     
  8. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik heb al een paar dgn niet gespeeld maar als ik nu dus ga spelen verlies ik mijn stats en wapens ?

    kan dus beter ff wachten ?
     
  9. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    nee dat is dikke onzin, je kan echt niet terug gezet worden voor altijd naar lvl 1.
    het kan wel zo zijn dat je even je wapens niet kan gebruiken die je unlocked hebt maar je bent echt niet terug naar af.
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik moet zeggen dat ik me bijna niet irriteer aan wapengebruik van anderen. Ik probeer ook meestal gewoon 'niet gezien' te worden:D

    Waar ik me wel een beetje aan erger is de 'leeglopende lobbies', vooral na 23.00u. Het lijkt me dat server/lobby management daar toch wel iets aan kan doen!?!?
     
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk houdt dat niet in dat je de hele game met Recon in een bosje zit verscholen:9
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Jaha, ik heb al 17 kills met m'n M24:D (Ohh, enne 2.700 Assault kills;)) http://bfbcs.com/stats_360/Max Qubit (AN94 bijna platinum)
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2010
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes hoor , kan zelf niet echt overweg met de an-94 , heb vaak 3 bursts nodig maar dan lig ik zelf al :mad:
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    hij ook niet daarom gaat i bijna even vaak dood als dat hij kills heeft 8):lol:
     
  15. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er nog mensen die private games doen? sniper battles/tank battles / heli battles of gewoon oefenen met vliegen bijvoorbeeld :p
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Da's waar, maar de opmerking komt van iemand die bijna exclusief in/met een goede eigen squad wenst te spelen:D

    Ga eens ALLEEN random in een RUSH met een bagger team en probeer dan - tegen beter weten in - toch die mcomm te (dis)armen ... is niet echt lekker voor je K/D.

    En, we waren het er al over eens dat K/D niet belangrijk is voor DEFENDER, dus ja, ik zou een (veel) hogere K/D kunnen halen als ik me niet TEAM georienteerd zou opstellen. Meestal, als ik me best doe in SDM zit ik wel op 3.0 of hoger.

    Maakt niet uit, ik weet dat Phalanx en jij tot een andere klasse behoren (er boven uit steken) maar dat heeft toch mede te maken met de squad exclusiviteit, denk ik.
     
  17. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goede squad helpt idd heel veel!

    Vaak zit je met alleen maar gasten die 100 kilometer van de objective zitten te snipen etc..
    Daar kom je natuurlijk niks verder mee.
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Ik ga deze combi ook maar eens proberen, alleen dan met de USAS 12, die magnum ammo past er denk ik goed bij. Lijkt mij wel een combi voor een defender en zo kan ik er ook nog een pakketje C4'tjes bij selecteren ;)
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Het is idd bijna een singleshot gun. Heel snel de trekker overhalen, zeker in CQB, is kwestie van wennen.

    Ik zal je zeggen, ik heb bijna RSI van BFBC2, en dat komt denk ik doordat ik met AN94 speel. Nu 42.000 shots fired, is dus 21.000x de trigger:D ... dat is dan wel weer het voordeel van Recon/sniper, dat je geen trigger/rsi krijgt:D
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik baal er wel een beetje van dat je bij squad dm en nog wat andere modes 2x dezelfde map krijgt, is dat niet te veranderen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina