1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, mij liggen ze niet zo en het gaat te snel. Ik word te oud denk ik :D

    Als er bij de status immunities van een enemy staat dat physical vulnarability HALVED is, wil dat dan zeggen dat hij maar de helft van de damage ontvangt, of juist 2x zoveel ?

    Ik ben nu alleen met Sazh en Vanille en heb fights tegen Pulsework Soldier en twee bombs. Ik haal hier steeds maar 2 stars. Ik krijg die soldiers niet snel gestaggerd....
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2010
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De helft dus.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Done, is gewoon een geniaal trucje. Heb nu inderdaad 3 trapezohedrons erbij, alvast 1 van de ultimate weapons (die van Vanille die ik heb dismanteld dus) al voor de achievement en nu alweer een marlboro wand op * gekocht van die moonblossom seeds van die dismantle. Dikke win-win situatie, als je het mij vraagt. Nu nog even de ultimate weapons van Lightning, Fang en Hope op * krijgen (dus nog zo'n 4.5 miljoen Gil grinden = 5 uurtjes grinden) en dan ga ik de laatste dungeon doen. _O_

    Syn-Sab gebruiken en je bent zo done.
     
  4. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    w00p, gisteren de game uitgespeeld \o/. Ik zat woensdagnacht om vijf uur snachts nog vast op de tweede phase van de eindbaas :p. Toen ik uiteindelijk doorhad hoe ik 'm aan moest pakken (death resistance, twee healers in een paradigm) had ik 'm de volgende try zo kapodt. Moet er wel bij zeggen dat dat echt de enige baas was waar ik echt moeite mee heb gehad en echt even tactisch aan moest pakken.

    Maar dat stuk vóór de eindbaas; nondeju, zo saai.. Heb mezelf er echt doorheen moeten sleuren, dat was wel een beetje jammer.

    Maar man man man, wat een heerlijk einde; ik vond het prachtig. Nu ga 'k binnenkort verder met het boosten van m'n stats en het halen van de missions. Ik denk dat ik daar nog wel even zoet mee ben ^^.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, dat is toch alles behalven een aanvallend duo :confused:
    En met elemental attacks gaat het al een stuk beter :)
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je zou eens moeten weten hoe aanvallend dat is. ;)
     
  7. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb sinds gisteren ook eindelijk mijn eerste trap, dus kan eindelijk ook een wapen helemaal upgraden. Wellicht een handige tip: Ik heb steeds missie 63 overgedaan. Vanaf de 2de keer krijg je elke keer dat je wint een gold nugget, dus 60k gil, als reward voor de missie. En trap en platinum kunnen uiteraard ook elke keer droppen aangezien die drops van monster zelf zijn. Zo maak je dus elke keer kans op een trap of platinum ingot en is de gold nugget een 100% drop. Met de teleport stones heb je de missie snel geactiveerd en ben je ook weer snel terug bij spawn point.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat is inderdaad ook een mooie, maar hier in Eden dropt die Platinum Ingot veel sneller, lijkt wel. Gemiddeld haal ik er zo'n 5 a 6 per uur, vooral omdat ik bij niks droppen kan reloaden vanaf het savepoint ernaast. Dus ik denk dat jouw plek of mijn plek uiteindelijk weinig zal schelen, want die van mij is sneller met Platinum Ingots.

    Als ik straks die 3 Ultimate Weapons op * heb en de game uit heb hoef ik nog weinig te doen aan upgraden, want de meeste Gil gaat zitten in het upgraden van die Ultimate Weapons naar * (1.5 miljoen Exp). Aangezien je dat dan niet hoeft te doen voor de andere wapens/items scheelt het je enorm veel Gil en zijn die zo geleveled.

    Denk dat ik na de game nog een uur of 10 nodig heb voor de Missies en nog 5-10 voor de Upgrades.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz en daarna moet de rest ook nog naar level 2 worden gebracht! en wat dacht je van de Titan trails? duren ook wel 5 uur apart.

    en de accesoires upgraden om te gebruiken (drie supper ribbons maken is 2,4 miljoen en twee imperial armlets erbij maken is ook weer 1.6) Je hebt hier namelijk DArk matters voor nodig (aan de andere kant zijn ze wel te grinden van Kleine long gui dus moet even kijken of dat wat is!) eerst maar eens maxed uit zijn in wapens en shit!

    Ik ben nu inderdaad ook maar gaan grinden in Eden en deze is relaxt. heerlijke save point en makkelijke tp charge. Ik deed het altijd op pulse maar daar is het langdradig vergeleken bij deze. En sinds ik bijna full crystarium heb doe ik ook, geen item, gewoon load game.

    Heb nu Fang's wapen vol (heerlijk boven de drieduizend strenght) en nu de rest!


    was het geniaals? en Syn-Sab werk inderdaad heel sterk. die pulse armanant moet je verzwakken met buffs dan heb je ze zo gestaggerd plus dood!
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wapens naar level 2 brengen is een joke, man. Met het geld van een upgrade van level 2* naar level 3* kan je 10 wapens naar level 2 upgraden.

    Ik heb ondertussen Vanille's wapen vol gehad en Lightnings wapen vol. Nu even Hope/Fang vol en een van beide bijna vol en ik ga naar de eindbaas. Die gaat dan vast ook binnen 2 minuten kapot. :+
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    de eerste level vol levelen is makkelijk als je het daar over hebt :+ maar als je echt naar een Omega Weapon leveled ben je erg lang bezig en het kost nog eens asociaal veel!.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ja, maar je hebt maar 3 volle Omega Weapons nodig (die van je main characters). De anderen gaan of naar 2e tier wapen of begin 3e tier wapen. Dat is zo gedaan, omdat dat maximaal 200.000 exp kost en minimaal maar 50.000.
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    jup je moet de rest gewoon alle vorm 2 wapens geven en 1 vorm drie wapen. Maakt niet uit welke en als hij eenmaal heeft bestaan en je savet dan kan je hem vernietigen en de items weer gebruiken

    Heb nu Fang en lightnigh level 100 ultimate weopon. Nu hope nog.

    Daarna maar even me super equipment maken om mark 64 af te maken en de rest van de marken te kunnen maxen met de gold watch. Heb iedereen level 5dus komt wel goed!

    Btw zag dat je aardig wat dark matters moet farmen! Vind nog steeds dat sommige items te duur zijn. Helft goedkoper had je er ook nog lang over gedaan! maar nu extreem lang. Maar ja ach ze willen vast de echte die hards even scheiden!
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Of ze hebben er toch iets voor de niet mainstream gamers ingestopt ;)
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    5 Dark Matters, las ik?
     
  16. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb zelf de afgelopen 3-4 jaar FF11 gedaan dus vind het zelf allemaal erg snel levellen haha. Maar ja in FF11 doe je soms ook maanden over iets dus dan valt dit allemaal wel mee.

    Moet zelf ook alleen nog mark 64 en dan heb ik ze allemaal, dan ook nog alles op 5 sterren maar denk dat de meeste marks met watch goed te doen zijn op 5 sterren.

    Off-topic: Hoorde in de laatste "sendyouamessage" dat SE misschien overstag gaat en eindelijk overweegt een FF7 remake te maken. Hoop dat ze knoop doorhakken en het ook daadwerkelijk gaan doen, zou echt mooi zijn.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Doe me dan maar een Chrono Trigger remake. (Nee, niet die van de DS, maar echt in 3D) ;)
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat zijn je lvls en server? :)
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmz ik wil er tien

    3 om van drie ribbons super ribbons te maken
    2 om van power gloves kaiser knuckles te maken (voor fang and lightning)
    1 om van weird glyph het laatste magic accesoire te maken (voor Hope)
    1 om laatste bangle te krijgen
    1 voor een wapen van Sazh
    2 om imperial armlet te maken (heb er al één)

    Heb nu drie wapens vol level 100 en heb nu ook voor iedereen al een ultimate weopon (kreeg twee trapezhedon)

    Net missie 63 gedaan maar moet zeggen dat ik het wel een eind vind om constant te rennen en is ook best ver van de save point af. (ivm je niks krijg) Is die in Eden stukken beter. (al kan je daar ook heel lang niks farmen)

    Zelf ga ik nu de mini Long Gui aanvallen. Normale droprate is golden nugget (of dust, ieder geval die van 60.000) en de special drop (5%) is Dark matter. Niet death te casten maar volgens mij moet hij ggoed te doen zijn!
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ja, ok. Maar puur voor Treasure Hunter heb je er maar maximaal 5 nodig (in sommige gevallen minder).

    Die in Eden gaat best goed bij mij, hoor. Ik haal gemiddeld zo'n 5 Platinum Ingots per uur.

    Edit: Dat betekent dus dat ik straks met rond de 60 uur op de klok naar de eindbaas kan!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina