1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    [gb]MyTVShows[/gb]
    [​IMG]
    [gb]Info[/gb]
    Hou bij welke afleveringen je gezien hebt.
    Voor elke serie en seizoen, kun je bijhouden welke afleveringen je al gezien hebt en welke nog niet.
    [​IMG]
    Automatisch importeren van serie, seizoen en aflevering info.
    Je hoeft niet zelf alle info in te voeren, alle info van series wordt geïmporteert van theTVDB.com (een Open Database voor TV fans).
    [​IMG]
    Check snel of er nieuwe afleveringen zijn.
    Wil je weten of er nieuwe afleveringen van je TV serie zijn uitgezonden? Met één klik heb je een heel overzicht!
    [​IMG]
    Rate je series en afleveringen.
    Je kunt elke serie en aflevering die je kijkt beoordelen. Ook zie je bij elke serie en aflevering snel de gemiddelde beoordeling.
    [​IMG]
    Tweet automatisch wat je kijkt.
    Koppel je Twitter account en MyTVShows tweet automatisch als je een aflevering als gezien markeert.
    [​IMG]


    [gb]Layout[/gb]
    [​IMG]

    [gb]Aanmelden[/gb]
    [​IMG]

    [gb]Users[/gb]

    [gb]Groups[/gb]
    Support hier het idee voor een 'Groups' functie!​

    [gb]Userbars[/gb]
    [​IMG]
    (met dank aan Ferron)
    [​IMG]
    (met dank aan Daz)
    [​IMG]
    (met dank aan SjaccoPopino)
    [​IMG]
    (met dank aan Gerjan)​


    Ik zal vast niet de enige hier op XBW zijn die meer dan één tv serie volgt :9! Met twee of drie series is het nog wel bij te houden waar je gebleven bent, maar wat als je er een stuk of 30 volgt :eek:? Dan is een site als MyTVShows al gauw onmisbaar! Met deze site kun je namelijk zeer makkelijk en overzichtelijk bijhouden waar je bij welke serie bent gebleven! Ook weet je precies wanneer er weer een nieuwe aflevering uitgezonden is :)!

    Hoeft het allemaal niet zo mooi en uitgebreid, dan is MyEpisodes (screenshot) een zeer goed alternatief (gebruikte ik voorheen altijd!) :thumbs:!
    Mocht zelfs dat je te uitgebreid zijn, dan is TV Calender (screenshot) nog een derde mogelijkheid. In principe niets meer dan een kalender die laat zien wanneer welke aflevering wordt uitgezonden.

    Het lijkt me leuk als leden van XBW die ook veel series volgen zich ook aanmelden, dan kun je middels de Friends-functie bij elkaars series kijken of er misschien nog een leuke serie voor jou tussen zit! Heb je je dus aangemeld, post hier dan een link naar je profile zodat ik die in de startpost erbij kan zetten :b:!

    Verder is dit ook een goede plek waar je terecht kunt met de vraag 'welke serie zal ik nou eens kijken'?! Post de link naar je profiel op MyTVShows en anderen kunnen dan op basis van de series die al kijkt/hebt gekeken nieuwe series aanraden! Eventueel kun je nog aangeven welk genre je zoekt.

    Nog een kleine opmerking; het kan zijn dat de site af en toe wat langzaam is, maar dat komt omdat ze de laatste tijd een grote toestroom van nieuwe gebruikers hebben (vooral ook nadat MyEpisodes vorige week bijna een week down was, o.a. de reden dat ik overgestapt ben)! Zie ook deze blogpost daarover.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2010
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Lijkt me wel handig. :eek:
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Even snel bekeken en site ziet er wel mooi uit zeg.
    Wellicht dat ik me hiermee eens kan aanzetten met het volgen van wat series. Wil Lost en Prison Break al een tijdje volgen, maar nog niet van gekomen.
    Eens kijken of ik S01 nog volledig kan krijgen.

    http://mytvshows.org/user/VincentGr/ is de mijnes btw. :)
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Crazy. ArtificialFaith is mijn tag
     
  5. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 apr 2010
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet je wel hoevee lseries ik kijk? en die moet ik allemaal toevoegen?
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2010
  7. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo gepiept, heb het net ook gedaan:)
     
  8. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Als je een show toevoegt kun je meteen seizoenen toevoegen en kun je aanvinken dat je zowel allen afleveringen hebt gedownload en ook dat je ze allemaal hebt gezien! Dus je hoeft je dan niet één voor één aan te gaan klikken!
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    valt mee, 20 minuten voor 35 shows.
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Post je de link naar je profiel nog ff?

    Verder is dit ook een goede plek waar iedereen terecht kan met de vraag 'welke serie zal ik nou eens kijken'?! Post de link naar je profiel op MyTVShows en anderen kunnen dan op basis van de series die al kijkt/hebt gekeken nieuwe series aanraden! Eventueel kun je nog aangeven welk genre je zoekt :thumbs:!
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik gebruik myepisodes.com. Dit ziet er wel gelikt uit. Misschien dat ik overstap. Deze zal toch ook wel zo'n calendar hebben?
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Laatst bewerkt: 3 apr 2010
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nee, MyTVShows heeft (nog) geen kalender, maar daar zijn ze wel mee bezig! Ik heb vorige week toen MyEpisodes zo lang down was de overstap gemaakt en ik moet zeggen dan MyTVShows me steeds beter bevalt! Vooral ook door het strakke uiterlijk ;)!
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dan wacht ik dat nog even af. ;)

    Die downtime was wel bagger ja. :emo:
     
  16. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik heb Arti en Sjacco toegevoegt. Verder volg ik amper series dus even kijken hoe lang dit intressant is.
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    www.mytvshows.org/user/Zeepsop

    Nu Band of Brothers in de wachtlijst. Daarna moet ik nog iets leuks vinden, aangezien ik Lost te vaak gezien heb en het op het einde afgaat.

    Heroes misschien? The Wire? Hmm :+
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Zo al mijn series staan er in hoor! Ik vind het echt superhandig. Ook een speciale iPhone webpage. Genius!
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Waarom zou je nog afwachten? Waar gebruik je de kalenderfunctie op MyEpisodes dan voor? Ik gebruik die namelijk nauwelijks tot niet! Bij MyTVShows heb je onder 'New/Upcoming Episodes' ook een overzicht van de komende afleveringen per week en per maand!

    Heroes is wel tof, zeker het eerste seizoen! Tweede seizoen en eerste helft derde seizoen zijn minder, maar vierde seizoen was ook weer top!
    The Wire is eigenlijk een MUST SEE voor iedereen! Echt een van de beste series ooit! Krijgt ook niet voor niks een 9,7 op IMDB ;)!

    Graag gedaan :)!

    Kan iedereen ook ff mn idee voor 'Groups' supporten?! Beetje zoals ook bekend op 360voice en TrueAchievements! Zie hier!
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2010
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik gebruik die calendar eigenlijk alleen maar. Zie ik precies op welke dag ik zit en wat ik die dag kan downloaden. Ideaal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina