Persoonlijk vind ik de harde kaft wat makkelijker lezen en ze zijn wat steviger. Hoe vordert het trouwens met de game?
Oke dat kan.Smaken verschillen.Ik vind de zachtere wat mooier. Welke spel bedoel je de vorige of dit deel?
Hier ben ik weer.Pas geleden heb ik het spel uitgespeeld.Nu wil ik die Master Badges gaan halen met vliegen enzo.Hoe kan ik die halen?Ik heb al die flying dingen al gehaald.Maar niks gekregen
Herinneren de mensen zich nog die 'Bonus Quidditch' optie waarvan niemand wist hoe je het moest unlocken? Het is eindelijk duidelijk hoe! \o/ () Zal het straks zelf ook even proberen, als is die Bonus Quidditch eigenlijk niet zo interessant. Maar nu kan ik de game eindelijk écht op100% hebben.
Wat natuurlijk als je streven was sinds de release. Mooi dat die nu op 1000/1000 gehaald kan worden, maar wel een beetje laat. Waren er echt niet al mensen met deze game op 1000/1000?
Je heb de Bonus Quidditch niet nodig voor de achievements maar als je de game helemaal wil uitspelen wil je er natuurlijk ook 5 sterren op halen. Ik kwam de code een tijdje geleden tegen en toen heb ik hem ook meteen 5 sterren gehaald, daarna nog de laatste badges gehaald en toen vond ik het wel goed en heb ik hem te koop gezet.
Bij sommige spellen worden de achievements inderdaad geblokkeerd als je codes/cheats gebruikt maar in dit geval niet. Het zou ook niet nodig zijn aangezien deze code het spel niet makkelijker maakt, het unlockt alleen een (paar) ding(en) die je normaal gesproken niet kan spelen.
Want ik moet deze achievements alleen nog en vind ze soms best moeillijk die potions enzo. Speedy Brewer Badge,Master Potioneer,Duelling Veteran,Keen Flyer Badge Master of Flying
Ik kan je daar verder geen tips voor geven behalve gewoon veel oefenen. Ze zijn allemaal wel te doen maar je zult sommige waarschijnlijk wel een paar keer moeten doen.
Argh, mijn oren. Net de Bonus Quidditch unlocked, maar was het vergeten op Engels te zetten. Vreselijk. Vandaar waarschijnlijk dat ik 3 pogingen nodig had om het op 5 sterren te krijgen. Maar ach, de game is nu eindelijk écht af. Kan dus terug de kast in, en nu maar hopen dat ze ooit weer eens een free-roaming HP maken (die wél goed is )