Idd Graveheart, give it another try! De serie wordt echt beter naarmate je verder kijkt, zoals Willem al zegt!
Net aflevering 6 nog eens gekeken, vind ik denk ik de beste tot nu toe. Spoiler Zijn ontsnappingspoging, Ashur en de dood op Barca, de 'reünie' met zijn vrouw. Damn.
aflevering 11 zonet gezien blijf het nog steeds een toffe serie hoelang moeten we nou wachten op aflevering 12 een week of langer?
Gewoon 1 week. Aflevering 11 bracht weer wat duidelijkheid. Ben benieuwd naar de laatste 2 afleveringen!
Aflevering 11, fuck yeah. Spoiler Geweldig die Ashur. Ik had echt verwacht dat hij Batiatus zou verraden, omdat hij slechts betaald wordt met geld. Hij wilt meer. Blijkbaar niet. Laat de laatste twee maar komen! Hopelijk nog een seizoen hierna.
Spoiler Ik begon het door te krijgen toen hij perse wou dat die kerel in zijn eentje meekwam om de magistraat te redden. Maar erg goed uitgewerkt, het was in ieder geval niet voorspelbaar. En ik verwacht dat Spartacus in een van de volgende afleveringen in een rage raakt omdat hij nu de waarheid weet en dat hij Batiatus bruut afmaakt.
Ja: Spoiler Op dat moment kreeg ik het ook door. Ben zeer benieuwd hoe Spartacus dit gaat aanpakken. Heeft hij eigenlijk die dolk nog?
Ohja! Spoiler Inderdaad, nu herinner ik het me weer. Batiatus maakte er geen probleem van, hoorde bij Spartacus zijn volledige transformatie tot, uhm, Spartacus. Wel beetje mislukt, met oog op aflevering 11.
net episode 1 gekeken. was toch best benieuwd en het valt me niet tegen en zoals ik hier lees, wordt het na aflevering 1 nog vetter! Welke aflevering is het die vanavond op RTL 5 wordt uitgezonden?
Yeh, portie nasty voor deze week ook weer gehad. Dat arenagevecht, en die gast wiens darmen er gewoon uitvallen... xD