1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Loremaster haal je vanzelf. En het MOET niet, want de stats van de monsters komen vanzelf op 100% zodra je ze vaker verslaat.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ah, fijn om te weten. Vond het al zo boring steeds met libra te beginnen. Dus zelfs als je het helemaal niet gebruikt ontdek je toch de stats van alle mobs. Cool!

    Ik zit nu in Ch6 en heb nog niks geen weps en acc geupgrade. Wanneer kan ik het beste daarmee beginnen. En kun je dan nog dingen 'fout' doen qua upgraden?

    EDIT:
    Ik kreeg net een primer dat je beesten kunt avoiden omdat ze te moeilijk zouden zijn? Hoe weet je nou welke te moeilijk zijn. Zo zou die scalebeast niet met alleen Sazh en Vanille te killen zijn, maar dat heb ik toch gedaan, duurt alleen wat lang :D
    Je kunt later de chapters toch niet terug gaan toch ? En als je mobs ontloopt mis je exp (cp) :D
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2010
  3. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    paar keer blijven proberen, ik had er toen ook best moeite mee
    ik had em toen emt geluk de laatste sec voordat de teller over was
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Duh! Orbs om het were te veranderen ...

    Hmmm, tips om wat gil te krijgen (ch6). Wil graag wat Phoenix Down kopen en ik heb maar 4k :mad: Welke components ofzo kan ik verkopen voor muchos gil die niet nodig zijn voor het upgraden, of die je of veel kunt vinden later. Heb nog niks verkocht....

    Maakt het voor het sellen ook nog wat uit in welke winkel je dat doet ?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Components waarbij staat: Can be sold for a premium.

    En nee, dat maakt niet uit.

    Vlak voor het eind van Chapter 7 is een plek waar je Gil kan krijgen.
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689

    Hmmm, ik heb nu geld nodig. Ben bezig die Wyvern te verslaan :)
     
  7. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil een Trapezohedron :mad:
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    In de categorie 'het zal weer eens niet zo zijn':

    Ik heb al 7 traps (eentje nog in wapenvorm), waarvan er maar ooit 1 is gedropt. Heb je alleen nog maar Gil nodig en wat krijg je nu opeens 2 keer achter elkaar? Traps. :mad:

    Oh, en denken jullie dat ik sterk genoeg ben om de eindbaas aan te kunnen? (Oh, en Gakkie: Kijk niet naar de CP, want dan krijg je misschien wel een hartaanval :p) :+

    [​IMG]

    Deze tweede character staat in spoiler, omdat sommige mensen deze nog niet hebben
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Denk dat je hem wel binnen de 1e stagger kan hebben of anders begin 2e stagger aangezien de stagger doorgaat tot 999%.
    Ik schat dat je
    Fang
    rond de 90.000 gaat hitten aangezien die van mij rond de 40.000 hitte met 15.000 strength toen.

    Volgens mij heb je die Cherubs Crowns niet eens nodig aangezien je zijn 2e periode niet eens hoeft te zien met een
    Fang
    van 3000 Strength

    In Spoiler staat de character die je pas later bij het verhaal krijgt

    Ik wil jou Traps wel hebben :)

    Ben nu bezig met die Hunt Missions aan het doen zit nu rond de 50%
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2010
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zover al en dan nog maar 26k gil ;)
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    26k gil over. :+

    Ik zal je maar niet vertellen hoeveel ik in totaal gehad heb. 8)

    Enne Alpine: Ik ga morgen even nog 5 Platinum Ingots halen (gemiddeld een uurtje tijd) en dan heb ik Hope ook op * en de game uitspelen. Dan ga ik me ook storten op levelen/missies.
     
  12. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je hem niet in een keer haalt dan lach ik je persoonlijk uit 8)
    Ik heb Orphan gehaald met characters wiens krachten op de helft van jou zaten en Light had als HP rond de 6000 die toen de hoogste HP had en Hope had er 4900.
    Ik had hem wel gehaald na 7 keer dan nadat hij steeds die Instant K.O. deed.

    Misschien dat je hem gelijk op 5 sterren kunt halen en dan gelijk ook een achievement erbij krijgt ?

    Maar ik weet niet of die Huntmissions nog leuk blijven aangezien je na de eindbaas er zo overpowerd uitkomt aangezien je 999.999 CP heb opgespaard om na de boss meteen je Crystarium naar level 5 te brengen
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dat is ook exact mijn doel. ;)

    Maar als ik hem niet in 1 keer haal vertel ik het lekker aan niemand. :+
     
  14. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Waar heb jij die Adamanatoises vermoord ?
    Bij Eden of bij de Archylte Steppe want bij de Steppe moet ik er steeds zoeken maar kom vaak Adamanchelids tegen ...

    En je hebt zeker de Sab/Sab/Syn paradigm gebruikt en bij begin je Eidolon laten spawnen zodat hij valt en dan de hele tijd Death casten ?

    Heb je dan gewoon veel Ethersol gebruikt aangezien je dat niet kan kopen in de winkel en ik er niet meer veel van heb.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Eden, want die staat direct naast een savepoint. Daarnaast staan er twee (en verderop nog twee) setjes met soldaten waarvan 2-3 (ligt eraan welke groepen je pakt) genoeg zijn voor 3 TP. :)

    Ik denk trouwens dat ik voor de grap ook nog ff 3x sprint shoes ga halen voor de eindbaas. :+
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als ik met jullie zo meelees begrijp ik dat gewoon de chapters doen niet voldoende is om uiteindelijk de eindbaas neer te krijgen ?
     
  17. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Jawel maar dan kan het een vreselijke frustrerende battle worden.
    Als je naar de pictures heb gekeken van Modder-Eter heb ik het met Characters gedaan die de helft van zijn Magic en Strength hebben en ook bijna de helft van de HP.

    Als je het op mijn methode doet moet je wel Cherub Crowns dragen en die upgraden naar het sterretje anders is die battle gewoon NIET te doen.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Jawel man, dat van mij was alleen een grapje. In principe moet de eindbaas gewoon te verslaan zijn door de chapters te spelen. Maar als je de achievements 100% wilt hebben moet je sowieso de baas op 5 sterren verslaan en ook alle ultimate weapons hebben, dus dat kan je voor de einddungeon doen of erna, dat maakt niet uit.
     
  19. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    lolz @ Modder-Eter

    Zo is de game toch geen reet meer aan? :\
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    De game is sowieso makkelijk, dus of je het nou zo doet of normaal. :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina