De kans dat je onderschept wordt is erg klein, mij nog nooit gebeurd. Maar als mediaoffer toch goedkoper is in dit geval.
oh ik wil zo graag het spel nog eens spelen in 3d!! lijkt me echt geweldig!! maar ik ga niet nog een keer het spel kopen denk ik.. dat is me teveel geld, als er iemand vlakbij woont en hem een keer wil uitlenen. please pm me
nieuwe mappen Batman AA Gasten, er zijn sinds 25-3-2010 twee nieuwe mappen voor Batman AA genaamd: Batman: Arkham Asylum: The Villain Challenge Map en, Batman: Arkham Asylum: Crime Alley Challenge Map deze zijn allebij voor 240 punten te koop, nou is mijn vraag of daar ook nieuwe achievements bij zitten of dat je nu alleen in andere mappen kan hakken en bashen. zoja hoeveel extra achievements zitten er dan bij? bedankt alvast!! grtzzz
Nee achievements zitten alleen bij grote DLC zoals de uitbreidingen van Borderlands. Nooit bij een paar mappen.
Halo is de uitzondering die de regel bevestigd, die hebben nu eenmaal een streepje voor bij Microsoft
Zowel voor de xbox 360 als voor de ps3 zo te zien en dan vraag ik mij af, Zit er nog verschil in bijde versies waardoor de één beter is als de ander?
Weekje geleden via gamehubs gekocht (want ik had um vorig jaar geskipped), moet zeggen dat dat 3d wel een extra dimensie geeft aan de game je ziet echt diepte...... Wel de gordijnen dicht want stel dat de buren je zien met die bril op hahaah
Heb de demo nog maar eens gespeeld op bijde consoles tegelijk, Zat weinig verschil in maar de xbox versie leek er iets beter uit te zien. Zojuist dus de Xbox 360 versie besteld bij Zavvi.com.