Red Dead Redemption

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja je punt is? Veranderd niks aan mijn post. :p

    Niet iedereen heeft moeite te betalen voor spel.... juist ja... Ehm ik heb het spel ook gekocht en betaalde er voor...? ;)

    Tis idd je eigen keuze maar je bent gewoon niet goed wijs als je voor wat sterkere items die eerder niet leuk dan wel leuk zijn 20-30 euro meer gaat betalen. Puur het feit dat ze wat cijfers en graphics van wat guns/paardje/etc hebben veranderd en het "limited edition" uitstraalt (waarvan er vast honderdduizenden worden gemaakt) moet het mensen aantrekken. En verder? Een soundtrackje waarvan ook nog maar te zien is of het wat is en welke je als het moet ook nog wel kunt bemachtigen.
    Ik koop wel eens een limited edition (Blazblue & Alan Wake komen er nog aan) maar dit is wel heel erg belabberd.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2010
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Mijn punt is dat je helemaal geen 20 euro extra hoeft neer te leggen voor de LE.
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Geweldig inderdaad _O_
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Doel er meer op dat ik me stoor aan het feit dat ik veel posts van jou lees waarin je schrijft dat mensen niet goed wijs zijn als ze geld besteden aan LE. Moeten ze toch lekker zelf weten. Er zijn zat mensen die genoeg verdienen en graag LE's sparen en het dus niet lastig vinden om wat meer uit te geven aan een spel, wat jij er van vind doet er niet toe :+.
    My 2 cents.
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Wordt een leuke game dit :)
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja dat je je daaraan stoort kan ik niks aan doen. Het feit is dat je veel geld dokt voor wat items en een soundtrack.

    Zoals ik net zei ik doe het ook. En daar kun je ook weer wat over zeggen maar daar staat wel heel wat meer tegen over staat dan alleen wat gewijzigde itempjes.
    Ik stoor me dus helemaal niet aan het feit dat mensen L.E. kopen. Ik vind in dit geval gewoon absoluut achterlijk. L.E. sparen of niet. Ieder moet zelf weten of hij zijn of haar geld daar aan weggooit ja.

    Gamehubs = 34 euro. FRS = 60 euro. Je hebt gelijk geen 20 euro. Dat is 26. :+
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2010
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja jongen nu weten we het wel dat je het goedkoper kan vinden en dat iedereen een idioot is als ie het in Nederland koopt. Fijn. _0/
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik reageer alleen maar op Badstreak. Ik zeg nergens dat iemand een idioot is als je iets in Nederland koopt. Genoeg plekken ook in Nederland waar je het goedkoper dan de winkel kunt vinden. Gcshop, cdwow, mediaoffer etc. Niet zo kinderlijk doen weer Fiasc. :{

    Nu is alles wel weer gezegd lijkt me. Iedereen ontopic en dan ga ik weer verder met Red Dead Revolver. :cool:

     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2010
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wacht even, ik wilde ook voor de CE gaan, puur omdat ik het voor een zeer nice prijs kan krijgen maar via een andere site kan ik de normale editie weer voor een NOG veel nicere prijs krijgen. Kortom...de outfits kun je gewoon gratis downloaden wanneer de game uitkomt? Dus inprincipe is de enige extra de soundtrack cd?
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar haal je dat ineens vandaan?Lijkt me toch niet. Alhoewel het wel eens zo is dat soms L.E. items later wel apart nog via DLC te downloaden zijn.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    This...


    Oorspronkelijk geplaatst door Willem Bekijk bericht
    De spelextra's die je krijgt bij de Limited Edition zijn te downloaden.

    Moet hij toch lekker zelf weten. Niet iedereen heeft er moeite mee om te betalen voor spel


    Vandaar.....misschien heb ik het verkeerd begrepen? :)
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Misschien krijg je bij de LE een code waar je de download(/outfits) tevoorschijn komt? Of anders betaald
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja zal vast een kartonnen ding in zitten met 1 of meerdere code's erop die je dan via XBL gewoon download.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad. :)
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Raar dat er eigenlijk nog zo weinig bekend wordt gemaakt over deze game terwijl veel mensen hier toch al naar uitkijken. Ik heb hem zelf ook al maanden geleden gepreorderd dus misschien vinden ze het bij Rockstar niet nodig om reclame te maken ;) maar toch valt het op.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Weinig bekend? Al die verschillende videos die ze uitgebracht hebben waar ze de game volop laten zien...meer dan ze ooit hebben gedaan voor GTA games, vind ik toch niet weinig dan hoor ;).

    Juist door al die filmpjes (eigenlijk na het eerste filmpje al) wist ik dat ik deze MOEST hebben.
     
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ja de filmpjes zijn wel iets uitgebreider maar dat komt ook alleen maar bij GT vandaan met de speciale serie Life in the West. Verder hoor je helemaal niets. Misschien moeten ze ook wel iets meer laten zien omdat GTA 4 qua sidequesten e.d. toch niet zo leuk was als de voorgaande delen. Hier lijkt meer te doen te zijn en het is goed dat ze daar al een beeld van scheppen.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb in ieder geval genoeg gezien en gelezen, en zal nu ook geen enkele preview meer lezen, anders lees ik teveel erover. Kan echt niet wachten op deze, ik zie dit wel mijn GOTY worden :)
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Volgens mij zijn ze van plan om juist RDR veel te gaan promoten bij Rockstar. Zo zal je onder andere trailers gaan zien in de bioscoop bij blockbusters zoals Iron Man 2, Prince Of Persia en Robin Hood. Ik zeg doen, wordt een geweldige game maar is nog niet echt heel groot in de markt, zegt genoeg dat dit topic pas 438 posts heeft.
     
  20. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb enkele vrienden, die normaal redelijk op de hoogte zijn, moeten attenderen op deze game. Sindsdien worden ze gek though. Dit spel wordt fucking geniaal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina