grafisch is het wel een pareltje. als ze de manier van spelen wat beter maken dan deel 3 ( besturing was vrij houterig ) dan heb ik er wel interesse in ( toch wacht ik meer op TES V )
Deel 3 zag er ook mooi uit, maar was zo instabiel als de pest in het begin (zoveel bugs)... en draaide ook nog eens klote. Ik hoop dat de programmeer skills van het Gothic IV team toch wat beter zijn geworden. Wat heb je aan een mooi ogend bos als je er schokkend doorheen loopt, waarna je mannetje door de aarde zakt om voor eeuwig te blijven vallen.
Ziet er wel vet uit jah. Als het als oblivion wordt dan is dit zeker een must want het ziet er erg goed uit! BTW: Een JRPG staat dat voor Japanse RPG of wat?
Veel te weinig nieuws komt er naar buiten over deze echte opvolger van de Gothic reeks... Hier staat een kleine preview, eigenlijk meer een hands on...
Ik heb Gothic III hier ergens liggen. Toch maar eens de game checken dan. Weet ik gelijk ook of Gothic IV interesant voor mij is.
Gothic III is wel de slechtse uit de reeks, vooral ook door de vele bugs. Ik heb hem ondanks de bugs toch uitgespeeld en er veel plezier van gehad. Na de release is er door de community een patch uitgebracht die een hoop dingen fixed. Ik raad je aan die te installeren. Is wel een whopping 900MB Hier!
Waanzinnige wrede trailer van Arciana verschenen, nou ja..trailer. Genoeg ingame shit iig!!!! Doet me zooooooo aan Gothic denken, en dat is heel heel goed. http://www.gametrailers.com/user-movie/arcania-a-gothic-tale-techtrailer/342583?playlist=featured Op YT kun je ook allerlei videos zien, ik had ze nog nooit gezien. Maar verdomme...die weerseffecten zien er prachtig uit. En die nieuwste video is echt geweldig. Hopelijk word deze niet zoals Risen op de consoles.
Hmmm, bij zavvi kun je de game al pre-orderen voor 35€ ! Zouden ze zich aan die prijs houden als je hem nu besteld ? klik