1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Vier userbars voor de liefhebbers:

    [​IMG]
    (met dank aan Ferron)

    [​IMG]
    (met dank aan Daz)

    [​IMG]
    (met dank aan mezelf :+)

    [​IMG]
    (met dank aan Gerjan)
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2010
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Mijn idee voor een functie voor 'groups' is nu Under Consideration :D! Iedereen die er nog niet op gestemd heeft, nog ff op stemmen dus :thumbs:!

    EDIT: Het idee voor een To-Watch-List/Wish List is zelfs al In Progress :D!
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2010
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    OMG, ik ga hier heel veel tijd aan kwijtraken! Dat heb ik nu al door :) Wat een gave site zeg! Ik ben al druk bezig met shows toevoegen!

    http://mytvshows.org/user/iRoy/
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Het toevoegen van al je shows gaat sneller dan je denkt hoor ;)! En daarna is t alleen nog maar een kwestie van afleveringen afvinken die je gedownload hebt en die je gekeken hebt :)! En als je een beetje door hebt hoe de site werkt, is t echt allemaal super overzichtelijk vind ik!
    Check dalijk ook ff die twee ideeën van mij ;)!
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Het toevoegen gaat idd heerlijk snel! Meteen aanvinken dat je een heel seizoen hebt gezien werkt perfect! Ik voeg nog ff wat shows toe en dan ga ik de friends functie even bekijken :)
     
  6. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Nogal langzame website, tevens werkt een gedeelte van alle seizoenen als gezien markeren nogal omslachtig. Blijf denk ik maar bij MyEpisodes hangen.
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat is idd een fijne optie ja! En heb je iig alvast een friend invite gestuurd ;)!

    Site is langzaam omdat ze een grote toestroom van leden hebben (zie ook link in de startpost), maar ze zijn bezig met een nieuwe versie van de website, die dus ook sneller zal worden! En wat bedoel je met dat en gedeelte van alle seizoenen als gezien markeren omslachtig werkt?
    MyEpisodes is misschien wat makkelijker en simpeler, maar ik zou MyTVShows gewoon eens een weekje uitproberen en dan kijken of je MyEpisodes nog steeds fijner vind!
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2010
  8. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil bijvoorbeeld bij smallville markeren dat ik seizoenen 1-8 volledig heb gezien en een aantal episodes van seizoen 9. Dan kan ik niet alle seizoenen toevoegen en direct alles als gezien markeren. Dus moet ik seizoen 1-8 als gezien markeren op het volgende scherm. Maar telkens als ik een seizoen als gezien markeer gaat ie naar een volgende pagina om te bevestigen dat ik het als gezien heb gemarkeerd en moet ik ergens op klikken om naar de vorige pagina te gaan. Dit in combinatie met de langzame site werkt niet echt lekker en ik voel niet echt de behoefte om dit voor een twintigtal series te doen.
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Waarom doe je dan niet als je Smallville toevoegt, dan seizoen 1 tm 8 toevoegen en markeren als gezien en dáárna pas seizoen 9 toevoegen en dan bij seizoen 9 handmatig de afleveringen die je hebt gezien markeren als seen!?
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan ik zien welke series jij mij aanbeveelt? :p
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat kun je in dit topic vragen ;)! MyTVShows is daar wel mee bezig, dat je op de site via friends elkaar series kunt aanraden en berichten sturen, zie hier!
     
  12. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad een mogelijkheid. Vind die totale tijd gespendeerd aan series kijken wel grappig dus zal eens wat meer series toevoegen etc. Maar blijf MyEpisodes voorlopig handiger vinden. Wel nuttig om dit te hebben mocht MyEpisodes ooit weer down zijn.
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Over een week denk je niet meer aan MyEpisodes ;)! Een van de voordelen van MyTVShows vind ik dat je bij My Shows bij elke serie ziet hoeveel afleveringen je nog te kijken hebt. Bij MyEpisodes zie je bij All-In-One alleen welke eerst volgende aflevering je nog moet kijken, niet hoeveel er nog daarna komen!
    Post trouwens ook nog ff de link naar je profiel!
     
  14. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Even wat shows toegevoegd. Heb blijkbaar al heel wat tijd van mijn leven achter de pc gezeten naar die shows kijkend. :+

    http://www.mytvshows.org/user/Bazzie/

    Bij One Piece missen trouwens bij mij wat seizoenen, meer mensen die dit kijken en hier last van hebben?
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Seizoen 8 t/m 11 missen daar zie ik?! Moet je even aan de rechterkant op Feedback klikken, en dan Report a Problem. Dan wordt er naar gekeken! Zou het vandaag ff doen, want ik had vandaag drie reacties van die kerel van MyTVShows, dus hij is vandaag actief ermee bezig ;)!
     
  16. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij vond je idee in ieder geval goed :+
     
  17. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, bedankt voor de tip. Zal het eens even doen.
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Hier is die van mij!
    Hij is alleen nog wel "under construction". :)
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ja relaxt! Maar het is ook gewoon een goed idee :+! Dan zouden we bijv een XBW groep kunnen maken en dan kunnen kijken wie van ons de meeste series kijkt enz!

    En hij heeft al meteen gereageerd zie ik! Maar t probleem ligt dus bij theTVDB.com, dus dan kan hij er idd weinig aan doen helaas!

    :thumbs: Volgens mij kijkt echt iedereen Lost en Band of Brothers :9! Die twee series heb ik dacht ik sowieso bij iedereen gezien!
     
  20. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, na een tijdje ff experimenteren en shows toevoegen heb ik eindelijk wat shows toegevoegd. Mijn profiel: http://mytvshows.org/user/Shand
    Binnenkort ook maar eens beginnen aan Spartacus en The Pacific, denk ik...

    EDIT: Ook nog eens anime? Geen zin om al die shit toe te voegen, daar heb je MyAnimeList voor. :9
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina