[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    puur dps is human rogue erg leuk (human heeft voordeel in pvp omdat je als racial al een 'pvp trinket' hebt en dus 2 'offensive' trinkets kan gebruiken)
    Maar race maakt echt niet veel uit, alleen in de top maakt race verschil uit.
    Als je veel wilt PvPen is rogue dus erg leuk, maar mage/warlock/priest (casters) is leuker als je een betere uitdaging wilt (de learning curve is steiler).
    De andere classes kan je ook mee pvpen natuurlijk, maar warrior is bijvoorbeeld sterk afhankelijk van mensen die je willen healen etc.

2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Human Rogue had ik al in mijn hoofd ja, maar ik zit ook een beetje over een Draenei Mage. Ik denk dat als het binnen is, dat ik dan gewoon beide begin en gewoon door te spelen kijk wat ik het leukst vindt.

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Roll een Orc hunter voor PvP. 5% pet damage increase en axe specialization ftw!

4. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    En daarbij is Horde veel vetter:+

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Tsja wat is veilig, Thottbot, allakhazam & wowhead.com zijn alledrie opgekocht door IGE, een bedrijf dat groot is geworden door ingame gold te verkopen. Een slimme zakelijke move, want doordat veel mensen nog steeds veel stats uploaden naar deze sites weten ze precies wat het meeste ingame geld opbrengt.

Dus ben je heel principieel dan zou je alledrie deze sites moeten vermijden, maar een beetje wow nerd is toch wel op wowhead te vinden denk ik.. Alledrie de sites hebben trouwens last gehad van keyloggers, maar wowhead het minst.. Mijn pw is in de afgelopen 5 jaar nog nooit gekraakt iig.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet ff syncen dan zet hij meteen alle Qs groen erin die je al gedana hebt. Als je dan op een Q gaat staan die je nog niet gedaan hebt staat daar een naam van een NPC bij. De locatie van die NPC ff op wowhead opzoeken en klaar is kees :)

Zag wel dat sommige dailies altijd op wit blijven staan en dus handmatig op 'completed' (groen) gezet moeten worden.

Iemand trouwens een idee wat de 'y' betekent achter het lvl van de quest. Dus zoiets als 77y. 'R' is natuurlijk raid en 'p' is party maar de y kan ik nog niet ontdekken.

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
  8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik zal zo eens proberen om te kijken of ik snap wat je bedoeld.
    syncen is neem ik aan synchroniseren ofzo? :confused:

Als ik dit gedaan heb mag ik aannemen dat ik wel op de map kan zien of er nog quests in een gebied zijn?

Vind deze add-on nogal moeilijk te bedienen. Als je echt veel handmatig moet doen, ietwat zonde van de moeite dan. Zal echter zo nog wel even kijken.

9. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Lich King 10 man eindelijk neer :D

10. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4P T10 op m'n Lock :)

Tevens ook nieuwe UI. Beetje gedoe met alle knoppen goed gebruiken, dus spell interface verandert mss nog :p

11. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er toch over te denken om dit spel te kopen. Verveel me de laatste tijd best wel en dit is best wel tijdvullend. Heb het wel al eerder gespeeld op private servers. Maar ik vraag me nou af, is het een beetje leuk als je het gewoon casual speelt, dus niet perse in een guild, raids enz. Dus gewoon af en toe een quest, met wat andere mensen paar monsters slachten enz. En ik heb wel eens iemand horen zeggen dat je als je via credit card per maand betaalt dat het dan na een paar maanden goedkoper wordt per maand, is dat zo?
    Danku!

12. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Al die GC chat zeg, verschrikkelijk :eek:

Wel een nette UI, heb zo iets al volgens mij vaker gezien.

13. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33

Het spel is zeker waard om te kopen, Je kan elke woensdag een weekly qeust doen met 10/25 mensen, Je kan mounts farmen je kan achievements behalen zoals op de xbox360.Je kan met creditcard/ideal betalen als je gelijk 6maanden gameplay koopt ben je een stukje voordeliger uit.

14. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Beter probeer je eerst de trial om te zien of het je ligt, en koop je desnoods nog even 2 maanden extra. Anders koop je misschien 6 maanden en vind je er geen bal aan.

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zeker. Blizzard heeft de laatste tijd het spel heel erg casual gemaakt. Je kan, waneer je zelf wil, heel eenvoudig groepen vinden voor het een en ander. Er is echt van alles wat je kan doen zonder raiden.

16. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al heb ik al veel vaker de trial gecheckt, doe ik nu ook maar weer even. Heb vandaag ook andere kanshebbers Warhammer Online en Age Of Conan gecheckt, maar die liggen me allebei niet zo.

Trouwens herinnerde me net weer, heb ongeveer 4 jaar geleden ofzo het spel ook al een keer gekocht, was nog jong en wist niet dat je toen per maand moest betalen :+ Meteen teruggebracht toen. :lol:

17. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg jammer, heb je niet nog een andere soortgelijke site?

Ik heb trouwens na 95 eitjes zoeken in de game de bunny gekregen uit een van deze eitjes :) Scheelt weer met het kopen.

18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb alleen dat rot tuxedo shirt nog nodig en die wilt maar niet droppen uit die eieren.

3 konijnen gehad, 4 tuxedo pants, 6 dresses etc.

19. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel eieren heb je wel niet gevonden?

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Helaas snap ik nog niet zoveel van die add-on. Heb QuestGuru erbij geinstalleerd om data te kunnen importeren.

Het probleem is dat ik geen Sync knop kan vinden zoals gezegd word.

Heb van alles geprobeerd te veranderen om te kijken of het werkt, maar noppes. Krijg nog steeds niks in beeld waar ik nog quests kan vinden.

Als ik echt veel dingen handmatig moet doen om de add-on te kunnen gebruiken, laat dan maar. Zo niet, dan hoor ik het graag heel simpel. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina