1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Just Cause 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is dit echt zo'n game die je heerlijk tussendoor kan spelen. Gedachte op nul en gaan...
     
  2. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Tussendoor??? 22 uur, 24%.
    Je kan dit spel niet even tussendoor spelen, je bent er zoveel tijd aan kwijt.

    Nu moet ik wel zeggen dat ik de hoofdlijn even links laat liggen en alleen de fraction missions speel.
     
  3. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    demo weer gespeeld, dat gebied is 1/15 van de map? mss 1/10...heb het nu na een uurtje wel weer gezien. :+
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Door een fout van de post mag ik morgen eindelijk beginnen met deze game! Heb er zin an! \o/
     
  6. MonkeyXXL

    MonkeyXXL Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op 60% en ben maar een beetje aan de laatste voertuigen die ik nog niet had gevonden begonnen. Ik moet er nog 2 waaronder de Vanderbildt LeisureLiner. Nou heb ik op internet rond gezocht, blijkt dat er maar 1 van rondrijdt? En ik kan nergens vinden waar ik dat ding zou moeten kunnen zien. Is iemand hem hier toevallig tegengekomen ergens?8)
    Hij zou er zo uit moeten zien:
    [​IMG]
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Als je de LE hebt kun je die auto's ook gebruiken, natuurlijk heb je die bus wel nodig voor de volle 100% :9. Tot nu toe heb ik gelezen dat 1 persoon hem gevonden heeft, hij stond ergens geparkeerd. Helaas blijkt de bus gewoon random te spawnen (dus rond rijden doet hij niet) en je moet maar net het geluk hebben dat hij er spawnt en dat je het dan ook nog ziet ook.

    Zit zelf op het moment op 47% maar wordt een beetje ziek van de overdreven reacties van de A.I. Ik vlieg voorbij met mijn haakje, 1 heat, niks aan de hand, vervolgens staan er letterlijk 8 man met machine guns op me te schieten. Op hardcore doet het erg veel pijn kan ik je vertellen :9. De A.I. lijkt ook altijd te weten waar ik zit :mad:
     
  8. MonkeyXXL

    MonkeyXXL Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar, maar ik heb de LE dus niet :'-( Maarja ik blijf zoeken haha.

    Dat is ook iets waar ik me aan erger, de AI is soms wel erg slim en irritant. Ook bizar is dat als je me een bubblegun op iemand schiet er meteen politie achter je aan komt :+
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel meer dat je deze game lekker wegspeelt ;) Je hoeft er weinig bij na te denken :)
     
  10. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0

    ???

    Hij is nog niet gevonden door niemand op xbox geloof ik, alleen mensen met de PC mod dat je em gratis kan bestellen bij de blackmarket. Vraag me echt af of die bus uberhaupt wel in het spel zit..
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je klaar mee..

    Maar mocht het zo zijn dan zullen ze het vast wel fixen.
     
  12. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem 1 keer rond zien rijden op die grote verhoogde snelweg in Panau City, maar toen had ik er nog geen benul van dat die heel zeldzaam is :+

    Maar idd inmiddels black market mod kan ik hem nu zo spawnen :p
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Black market mod..??
     
  14. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja is voor pc, dan kun je alle voertuigen en vliegtuigen enzo via black market bestellen.
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Net zoals die mod dat je meer dan 1 grapple line hebt:+

    Volgendeeltje:)
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina