Ik heb je ge-add. Ik wil best nog wat PT2 co-oppen. Underdome heb ik ook niet. Will graag de circle of duty nog doen en eventueel Crawmerax. En verder wil ik je helpen met alle quest enzo die je nog moet doen Morgenmiddag heb ik veel tijd
Nice. Heb van PT1 alle missies op Crawlermax na (lvl 61), als ik die heb verslagen, heb ik als het goed is alle missies en die Cm achievement. Doe nu PT2 om lekker te levelen (en omdat het toch wel verslavend blijft). Heb nog niet zo heel veel missies voltooid, ging gister dood in de prison waar je Athena moet redden. Die shock gasten zijn inderdaad sterk, waarschijnlijk dat ik door die gast(en) het loodje heb gelegd. M'n smg met 4x fire blijf ik fijn vinden. Op short range doet die zo veel damage bij de meesten, ook omdat fire enige tijd actief blijft, en voor wat langere afstand gebruik ik corrosive rifle. Sniper lijkt bij mij weinig damage te doen, of ik moet echt op de hoofden schieten, shotgun en smg gebruik ik veel bij die punkers die op je af komen stormen. Die wrestler midgets enzo die uit de kisten kunnen komen, zijn ook behoorlijk sterk. Gister iig ook eindelijk eens een net iets betere versie van mn fire smg gevonden en eindelijk eens sterkere grenades (al heb ik nog niet de ideale versie gevonden).
Ik zoek nog ff iemand om even de boss 10x te killen ofzo. Ben waarschijnlijk de hele middag wel online dus add me maar. (heb silver maar zit op 48 uur trail)
Vanwaar 10x, en maakt het nog uit of het PT1 of 2 is? Ben nu zelf net level 55, dus weet niet of het al verstandig is om bij PT2 te helpen?
PT1 geprobeerd, maar still insane. Edit: Alhoewel, misschien dat het wel PT2 was, zou het niet zeker meer weten.
Zit nu pas op level 22 na ongeveer 13 uur gespeeld te hebben met mijn vriendin, gaat nog wel behoorlijk wat uren inzitten! Moet wel zeggen dat het een heel verslavende game is, maar soms wel pittig op co-op. Beginnen alletwee al een beetje alles wat beter door te krijgen en wordt alleen maar leuker! Ontzettend goed spel dit. ^^
Crawmerax is echt vreselijk, zodra je ook maar even je kop laat zien ben je al de pijp uit. Maar goed dat het raam open staat, want er gaat waarschijnlijk zo een controller naar buiten vliegen!
Als je hulp nodig hebt met Crawmerax kan je altijd ff inviten, al ben ik deze week waarschijnlijk wel druk met Co-Op dus zal niet altijd accepten.
Heb je ook even een invite gestuurd. Wellicht dat we hem eerders met 4 man kunnen proberen. Is denk genoeg animo voor lijkt me. @MrXeno: Kan je niet pm-en, maar heb in mn draadje even gereageerd over de xbox games, mocht je nog interesse hebben, je mail was in vergetelheid geraakt.
Idd groot gemis Het werd misschien nog ooit's gepatched maar heb er geen vertrouwen meer in. Ok, merk het wel Met z'n vieren is het een eitje
Hier is s'werelds snelste legale solo Crawmerax kill: 15.1 Sec als Siren-Specter Kijk die Savage Unforgiven Masher gun ook 7x444 Heb niks afgesproken Melde alleen dat het met z'n vieren een eitje is, sorry :b:!
Voor Slayer en High Velocity (crit Critdmg en kogel snelheid+dmg) Meer heeft ie niet nodig ook zo te zien
Vanavond met een maat 2x verslagen. Als er 1 aan de rand staat doet ie niets en is ie een eitje. Dan is het aan het eind enkel andere speler naar boven laten komen, om op zijn rug te kunnen schieten. Die kleine worms etc en die Crawmerax doen anders zo bizar veel damage, dat je gelijk (bijna) dying bent als je geraakt wordt. Daarna is het flink loot rapen. Meeste weer verkopen om verloren geld weer terug te verdienen. Geld boeit me eigenlijk niet, aangezien ik zo goed als nooit wat koop, maar toch raap ik steeds dure wapens op, en vind ik het jammer als ik 15miljoen verlies als ik weer eens dood ga, en wil ik dat weer terug verdienen.