mijn team ben nu in het stadje van de 8ste gym heb hem nog niet verslagen magmar lvl 41 electrabuzz lvl 37 bayleef lvl 31 pidgeotto lvl 29 shellder lvl 22
Dat is je eigen keuze. Ik heb Lugia voor de Pokemon League gevangen omdat hij erg sterk is. En je kan hem nog niet eens vangen voor de 8e gym. Die moet je sowieso hebben gehaald. Die krijg je vanzelf. Speel gewoon het verhaal. Als het goed is krijg je hem na de pokemon league.
yay mijn team nu bij de 6e gym: Sudowoodo lvl 27 Nidoking lvl 26 Croconaw lvl 29 Ampharos lvl 30 Dratini lvl 25 Staravia lvl 36 (<- geruild met platinum omdat ik geen leuke fly pokemon kon vinden. pidgey neem ik altijd al )
Hmm, mijn Elekid heeft ergens Pokerus opgelopen, da's nog eens fijn. Heb snel de rest van m'n party en nog een stuk of 10 pokemon in m'n PC box ermee geïnfecteerd komt altijd van pas later in de game bij het breeden en EV trainen. Ik ga binnenkort maar eens op weg naar Cianwood City voor de 5e badge, heb al wel een lekker team opgebouwd. Electrabuzz, Magmar, Kangaskhan, Honchkrow en Togetic zitten allemaal op level 30, Vaporeon pas op level 10, die ga ik eerst maar eens wat trainen (net pas een waterstone bemachtigd).
Wat zitten er trouwens anti climax momenten in. Team Rocket members die bezorgt zijn dat je wel geld stuurt naar je moeder na een gevecht. Random trainers die me bellen terwijl ik team rocket operatie infiltreer om over hun Rattata encounter te praten.
Ik heb in het begin van het spel de grote fout gemaakt om een paar trainers mijn nummer te geven. Ik word constant gebeld! Dan heeft iemand een pokemon gezien, en dan bellen ze mij! Maar ik kan het ook niet meer veranderen! Ach, ik heb nu ook alle Kanto badges. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen .
Yeah, heb een Poliwag gevangen Mijn team nu, na net de 3e badge gehaald te hebben: Quilava lvl 29 Ampharos lvl 30 Heracross lvl 25 Sandslash lvl 25 Poliwag lvl 14 Moet nog even een pokemon vinden die Fly kan binnenkort. Heb geen zin in Pidgey/Spearow... Suggesties?
Hoe kan ik mijn Magby en Togepi snel laten evalueren? Kom er maar niet achter hoe het ook alweer moest.. Iets met happiness toch geloof ik? Mijn vraag is dan hoe ik dat voor elkaar krijg.
Dat dure spul geven (carbos etc), of naar de kapper gaan (underground van goldenrod) of thee gaan drinken bij red's zus in kanto, dan gaat ze 'm aaien.
Net Zapdos en Articuno gevangen. Ik sta nu voor Mewto van lvl 70. Hopen dat ik het haal . En anders Master Ball ofzo. Edit: Hij zit nu op ongeveer 5 hp. Hij staat in een cave. Wat is beter? Dusk ball, of Ultra Ball? EDIT: OMFG! MEWTO GEVANGEN BIJ DE 2E DUSK BALL! Ik dacht het gaat moeilijk worden omdat hij lvl 70 is, maar het is vet makkelijk!