Kan maar er is nu een vriend bij me. We kunnen spelen maar als hij speelt moet iemand anders ff de Any zijn
Oooh, kan ik echt niet Wil het volgend potje wel proberen? //edit Wow, speel echt heellllll erg slecht 1e vrije trap was wel mooi //edit nooooooooit meer //edit wtf gebeurde er? //edit mjah, ben er vandoor.. moet nog leren. Hoop morgen een headset hebben (van die gozer die net de party joinde dus )
Vandaag clubs ? @ WiXX meestal rond 19:00 - 22:00 omdat meestal Kwakman stopt met xbox spelen en jij meestal na 22:00 komt
Geen clubs meer voor mij me fifa 10 cd is voor de 2e keer kapot gegaan en ga geen nieuwe halen omdat ik toch alleen clubs speelde en ik FWC 2010 ga halen
fifa is volgens mij echt het spel dat het meest stuk gaat. Heel raar.. Zoveel mensen bij wie fifa kaput gaat.
fifa werd ook veel gespeeld dan mij en als ik het niet speelde speelden vrienden het wel bij me of het is call of duty die ook krasjes heeft. Maarja als de ronde krasjes eenmaal beginnen te komen dan is je disc naar de klote