[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Het enigste wat me tegenvalt als Heineken drinker is dat het flesje altijd zo snel leeg is :mad:

    Geen idee verder, zal wel niet omdat Dr Pepper het sponsort oid. Ik weet er iig niks vanaf.
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Luister en HUIVER want weird, EN het klopt nog ook

    Kortom iemand moet jou GEKNIFED hebben en zelf al in de database zitten, alleen dan kan jij er ook in. Het is dus een soort domino effect. Vraag me niet WAAROM, maar ik denk dat ze daar gewoon niet initieel alle 360 bfbc2 gamers in de db kunnen krijgen en ze kunnen kennelijk ook niet searchen.

    EDIT: En bovenstaand is ECHT WAAR. Ik heb zojuist wat clanmaten bijgewerkt. 1 clanmaat had dogtags van 3 anderen. Die waren eerst niet bekend, maar toevallig was die eerste clanmaat nu wel bekend (omdat kennelijk iemand anders zijn dogtag heeft EN geupdate heeft), dus toen ik hem had opgevraagd, kwamen die andere 3 als dominio effect ook mee:)


    Ehhhh, snappie? lol
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Right, nu moet ik me dus door een van jullie laten knifen... :+
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    [​IMG]



    :cool:
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Trouwens een vraagje over de Et tu, Brute? achievement waar je 5 mensen uit je friendlist moet knifen: mag je 1 persoon gewoon 5 keer knifen of moeten het 5 verschillende personen zijn?
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Heb nog wel een aardige stats INDICATOR bedacht om je wapens (binnen 1 class) te vergelijken nl:

    BulletsPerKill = ShotsFired/Kills

    Bij mij M16 heb ik 43(!) bullets nodig voor 1 kill. En dat is mijn beste assault wapen. Dat is dus 1,5 clip. En dan ben ik nog redelijk accuraat en gebruik nu vrijwel altijd MAGNUM ammo:D

    Code:
    	Kills	Fired	Bullet eff. (%)	Bullets per Kill
    AN94	976	44627	2,187016828	45,72438525
    XM8	745	41950	1,775923719	56,30872483
    M16	412	17970	2,292710072	43,61650485
    M416	103	5226	1,970914657	50,73786408
    
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Start net BC2 op en krijg een dikke update, duurde 2 min om te downloaden.
    Benieuwt wat het is.!


    EdiT:

    Ik heb de m1 GARAND nu maar ik krijg geen bronze star er mee en heb er al bijna 50 kills mee :eek:
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  8. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    nee moeten 5 "unieke" vrienden zijn
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat knifen is zo gebeurd. Gewoon ergens op de map afspreken en klaar :+ Lukt wel als je gewoon op een vaste plek gaat staan met z'n 2'en.

    Is er al wat meer bekend over de aankomende DLC plannen van DiCE?

    EDIT
    Nu zie ik inderdaad op mijn BC2 stats page dat ik de M1 Garand kan gebruiken. I R HAPPEH!
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe kun je Conquest het beste spelen?

    Net samen met broer in een potje Conquest, en wij werkten aardig goed als team maar de rest klooide maar wat aan. Wij namen een gebouwtje over en bleven daar ook, en elke vijand die in de buurt wilde komen maaiden we neer. Maar er zijn natuurlijk nog 3 andere gebouwen die je moet overnemen, de bedoeling is neem ik aan dat de andere teamleden dan daar heen gaan het proberen over te nemen?Na een tijdje werd het wat saai om de hele tijd bij hetzelfde gebouw te blijven dus gingen we weg en al vrij gauw werd het weer overgenomen....kortom, als je echt een team zou zijn, zou een groepje van 3 a 4 gebuow 1 overnemen en daar blijven, nog een groepje gaat achter het andere gebouw aan etc..etc...toch? Kortom, als je een team hebt die dan liever alleen maar kills maakt...dan zul je nooit winnen, wat een boutzooi.

    Als die mensen zo graag willen killen alleen, rot dan op in DM, paar keer gehad dat een ventje in een quad of wagen stapte , ik stond achter die sjap en liet duidelijk merken dat ik met hem meewilde,maar de kaffer reed gewoon door. Ook als je gaat spelen en je gaat niet in een private chat, hoor ik nog steeds niemand praten in de game, fijn teamwerk heb je dan.
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Je moet ook killen met Conquest!

    Want je moet die meter tot 0 brengen en die gaat alleen omlaag als je mensen killed!
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat weet ik, ik kill ook de mensen die in de buurt komen van de gebouwen die ik bewaak, maar ik bedoel de lui die midden op de map blijven en gewoon een beetje over mensen heen proberen te rijden, of de hele godsgeslagen tijd lamen met een tank. Ik mis het teamwork gewoon, juist hier moet dat meer gebruikt worden. Het zal wellicht gewoon puur een geval geweest zijn van mindere spelers, of die iig geen zin in teamwork hadden, want vorige week nog een paar keer gehad dat we echt teamwork hadden.
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Moeten die in het andere team of kan je die ook team killen met hardcore?!
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die achievement van 5 vrienden kan je gewoon telkens dezelfde nemen.
    Ik heb ook 5x een vriend in het andere team vermoord en toen kreeg ik hem.

    Op hardcore in het zelfde team werkt niet aangezien je dan ook geen dogtag krijgt.
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Daarom speel ik dat klote CONQUEST dus ook nooit.

    RUSH is DE BFBC2 mode, zeker in het licht van 12-12. Je hebt maar 2 objectives en zelfs de domste eikel krijgt nog wel iets mee van dat het om die 2 oplichtende m-comms gaat. Rush gaat meestal nog wel ergens over.

    CONQUEST met 12-12 (en soms dus minder) is veel te weinig voor 3 bases. Naar *mijn* mening zou CONQUEST gaver zijn als er slechts 2, misschien zelf 1 basis zou zijn met dezelfde CONQUEST RULES, dus als je die basis hebt loopt de teller bij de tegenstander (iets) sneller leeg.

    Of ... er zouden meer speler moeten zijn bv 16-16 of nog beter 24-24, 32-32. Dat is PC werk tot nu toe dus nogmaals, met 12-12 vind ik CONQUEST met 3 bases geen zak aan. De game kan nu niet kiezsen tussen TDM of een FULL CONQUEST.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je heb ook conquest met 4/5 bases ;)
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hahaha ... dat je zo'n bases 'bezet' maar na 10 minuten van armoede maar weer weggaat omdat niemand langskomt om hem terug te veroveren:D (Nee, ik hou het lekker bij RUSH)
     
  18. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wissel rush af met team deathmatch. vind team deathmatch met een goed team ook erg vet, helaas heb je vaker een slecht team dan een goed team, dus als iemand nog een redelijke medic nodig heeft dan hoor ik t wel ;-)
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik speel alleen maar Rush, bij BFBC1 speelde ik ook alleen maar Gold Rush dus dat zet ik mooi voort. Gewoon het leukste imo.
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    +1, conquest vind ik geen ene reet aan, maar meestal omdat ik in een team zit dat nooit iets doet:emo:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina