@ casper: in chapter 11 komt een goede zodra je van de plains bent!
Normale manier met of zonder summon? (adamantoise)7
party: Fang, Lightning en Hopen
Ik doe start met Syn Syn Syn, zodra hij alle stats heeft geupd die ik nodigg heb (haste, bravera en die van magic +) switch ik naar sab, rav rav en cast ik me summon. Gelijk gestalt, gelijk finishing move
Met drie karakters dus weer terwijl het beest op de grond ligt cast Fang de magic en protective break op het karakter en intussen is hij dan meestal al gestaggered (één of twee beurten)
Switch naar Commando, rav, rav en zodra chain op 800 zit naar com, com, rav en als ik bijna me stagger kwijt ben zorg ik dat ik op tijd highwind cast. Beestje dood rond de 1 minuut dood. Heerlijk met Genjij glove doe ik ruim 250.000 damage tijdens de stagger.
Over mijn voortuigang.
Daarnet besloten gewoon Missie 64 te doen en ging retegoed. Hij was makkelijker dan ik dacht (maar ik ben maxed uit overal) en poision is echt de truc! Je hebt wel een aantal goede paradigms nodig en een duidelijke tactiek want op een gegeven moment word hij heel sterk en gaat hij veel sterrke aanvallen casten. Vrees niet als hij healt.
Eerste 50% van zijn health was er zo af. Daarna word hij stuk sterker maar deed poision en af en toe aanvallen goed damage. Was een lang stukje tot de 10% health toen hij echt niet meer mogelijk maakte om aan te vallen aangezien ik constant mijn buffs moest plaatsen en hem moest debuffen. Oppeens was hij echter dood want poison is echt de Killer bij hem (daarnaast switchen tussen paradigms is echt belangrijk)
Heb de tactiek van de guide gebruikt en die was perfect! Als je vragen hebt roep maar.
Zelf ben ik nu de mark missies aan het 5 sterren (en moet er nog hoop completen gewoon omdat ik het zonde van me tijd vond om dingen twee maal te doen) Heb nu 5 sterren tot missie 18 + nog een hele hoop van de andere (die ik de eerste keer al had gevijf maxed. Relaxt dus en gaat goed!
Edit: na avond FFXIII heb ik nu tot 52 (en 55 en 6 op 5 sterren. Tip voor iedereen gebruik je decepticol. HAd er 28 dus zeker bij sommige low levels is het relaxt of bij bijvoorbeeld die behemoth achtige types. Zodra je ze de kans geeft te healen ben je de sjaak en haal je het niet!
Laatst bewerkt: 6 apr 2010