Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Niet echt.

Voor low level party's (en dan bedoel ik eerste keer Gran Pulse) kan je het besten levellen in het gebied na de Steppes (ren van Savepoint naar Juggernaut. Krijg je ook wel wat leuke componetenne maar gil niet echt

Als je terug komt kan je hebt best missie 24 doen (6000 gil plus andere componenten gegarandeerd en 6000 CP zonder GE)

Of als Vanille Death heeft lekker in Eden Admantoise gaan killen!

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Die dus. Missies zijn niet aan te raden, omdat je ze telkens weer moet activeren en heen en weer moet. De Adamantoise staat bij een save point waar ook nog eens Soldiers bij staan die vaak elke run ook een stuk of 3-4 Incentive Chips en Credit Chips droppen (wat dus al meer is dan die 6000 gil van die missie ;)).

En als je mazzel hebt haal je daar 300.000 Gil in een kwartiertje, terwijl je daarvoor 50 keer die missie zou moeten doen.

3. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok zo rond de 70%, ondanks dat je al 56 uur hebt gespeeld (want dat is redelijk veel ;)).

Heb gister ook voor 't eerst een paar Adamantoises gespammed met death. Ging nog best aardig.. uit ongeveer 8 kills haalde ik 2 Platinum Ignots en 2(!!) Trapezohedrons. Luck, anyone? ^^

/edit: Kan iemand me vertellen waar je die Growth Egg vandaan haalt (locatie?).

Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ik gok rond de 80 % btw

Maar grothw egg is missie 55. Beste te doen aan het begin chapter 13.

Lucky you! succes ermee!

5. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Mja 70-80% zat ik ook aan te denken, hoewel het laatste stuk behoorlijk uitgerekt wordt.

En yeah, stond er zelf ook even van te kijken. Was allang blij dat 'k m'n eerste drop al op de vierde kill had ofzo. Toen 'k er nog één bij kreeg was ik helemaal psyched ^^. Gil farmen wordt wel een hel though..

Maargoed, next stop; Mission 55.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Nah, valt wel mee. Chapter 12+13 zijn in totaal zo'n 3-4 uur gamen.

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    O ja hoe lang heb jij er dan over gedaan om van begin chapter 12 totdat je de einbaas hebt verslagen???? 20 uur??? :D

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    puur storywise: 2.5 uur ofzo :+

met grinden: 10 uur. :cool:

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als je in chpt. 12 niet farmt dan ren je daar zo doorheen, denk dat 3-4 uur dan zelfs nog ruim genomen is. Je hoeft om de eindbaas te verslaan ook niet echt te grinden aangezien zijn gevaarlijkste aanval altijd een klein beetje hp overlaat en je daardoor dus niet gedood kunt worden. Enigste waar je beetje geluk mee moet hebben is zijn death move.

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    was ook als grapje bedoelt wizz!

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Stop zulke dingen even in spoilertags a.u.b. Ik hoef namelijk niet te weten hoe je een eindbaas verslaat of wat zijn moves zijn.

12. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de beste manier om in C11 gil te farmen? ik heb nu Vanille's robot mini quest gedaan en zit nu op de 589k gil, en ik heb nu met Snow zijn Battle Standard op * level. Maar ik heb 2 mil nodig om 'm naar Save the Queen te upgraden.

Trouwens weer echt een vette Final Fantasy!

13. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik het goed heb dus als ik voor de eerste keer Gran Pulse binnen kom, dan meteen naar het gouden puntje lopen (die cave oid) en dan gaan grinden?

En zit Vanille's Death in haar Saboteur of Ravager role? Anyway, hij staat er nog niet in.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ja, of vlak daarvoor. Op het pad daar naartoe staat een save point en verder op vechten een King Behemoth en een Wolfwachtig beest. Die heb je altijd pre-emptive en dan moet je eerst de Behemoth killen. Dan is de battle een eitje. Duurt ongeveer een minuutje en naarmate je crystarium voller wordt gaat die battle steeds sneller. Ik doe hem nu in 10 seconden. :+

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    woot net alle rollen voor elke character vrijgespeeld, nu kan het levelen pas echt beginnen... wel duur al die upgrades!!!!!!

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Valt nog wel mee, je kan nog niet alle levels van elke rol volspelen. ;) En waarom staat dit in een spoiler? :+

Ik ben zelf nu weer de Adamantoise in Eden aan het farmen om m'n characters in elke rol op level 5 te krijgen en ben er al bijna. Ik denk dat ik er nog 1.5 uur voor nodig heb, terwijl ik er nog maar een uurtje aan besteed heb.

Ik doe de Adamantoise nu niet meer met Death, maar de legal way en heb hem nu elke keer standaard in +- 1:20 dood, iets wat met Death nog maar de vraag was. Dit speed de dingen helemaal op, want ik haal nu zo'n 1.5 miljoen CP per uur. :cool:

En ik heb ondertussen ook alweer zo'n 1-2 miljoen Gil aan components.

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Welke tactiek gebruik je voor de normale manier? Bij mij duurde het nog steeds te lang :/

Maar belangrijker nog; wat ga je doen als je alle stats hebt die je wilt behalen? Zoveel valt er in de game niet meer te doen namelijk :mad:

Sowieso vind ik het hoerenkots dat ik niet 99999 HP of strength of weet ik veel wat kan halen. Stomme maxed stats.

Ik ga lekker weer Tales of Vesperia spelen :cool:

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Missies doen en alle weapons/accessoires upgraden (zijn er niet meer zoveel, maar kost nog wel wat Gil) en dan heb ik hem 1000/1000.

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu in chapter 10 the inner concuit ik wil graag de net vrijgespeelde roles een beetje gaan upgraden, maar het kost al gauw 6000cp per stukje
    weet iemand of ik binnenkort een goeie grind spot voor cp tegenkom?

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    @ casper: in chapter 11 komt een goede zodra je van de plains bent!

Normale manier met of zonder summon? (adamantoise)7

party: Fang, Lightning en Hopen

Ik doe start met Syn Syn Syn, zodra hij alle stats heeft geupd die ik nodigg heb (haste, bravera en die van magic +) switch ik naar sab, rav rav en cast ik me summon. Gelijk gestalt, gelijk finishing move

Met drie karakters dus weer terwijl het beest op de grond ligt cast Fang de magic en protective break op het karakter en intussen is hij dan meestal al gestaggered (één of twee beurten)

Switch naar Commando, rav, rav en zodra chain op 800 zit naar com, com, rav en als ik bijna me stagger kwijt ben zorg ik dat ik op tijd highwind cast. Beestje dood rond de 1 minuut dood. Heerlijk met Genjij glove doe ik ruim 250.000 damage tijdens de stagger.

Over mijn voortuigang.

Daarnet besloten gewoon Missie 64 te doen en ging retegoed. Hij was makkelijker dan ik dacht (maar ik ben maxed uit overal) en poision is echt de truc! Je hebt wel een aantal goede paradigms nodig en een duidelijke tactiek want op een gegeven moment word hij heel sterk en gaat hij veel sterrke aanvallen casten. Vrees niet als hij healt.

Eerste 50% van zijn health was er zo af. Daarna word hij stuk sterker maar deed poision en af en toe aanvallen goed damage. Was een lang stukje tot de 10% health toen hij echt niet meer mogelijk maakte om aan te vallen aangezien ik constant mijn buffs moest plaatsen en hem moest debuffen. Oppeens was hij echter dood want poison is echt de Killer bij hem (daarnaast switchen tussen paradigms is echt belangrijk)

Heb de tactiek van de guide gebruikt en die was perfect! Als je vragen hebt roep maar.

Zelf ben ik nu de mark missies aan het 5 sterren (en moet er nog hoop completen gewoon omdat ik het zonde van me tijd vond om dingen twee maal te doen) Heb nu 5 sterren tot missie 18 + nog een hele hoop van de andere (die ik de eerste keer al had gevijf maxed. Relaxt dus en gaat goed!

Edit: na avond FFXIII heb ik nu tot 52 (en 55 en 6:cool: op 5 sterren. Tip voor iedereen gebruik je decepticol. HAd er 28 dus zeker bij sommige low levels is het relaxt of bij bijvoorbeeld die behemoth achtige types. Zodra je ze de kans geeft te healen ben je de sjaak en haal je het niet!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina