Ik heb precies hetzelfde. Vorige week op TV nog een flink stuk zitten kijken en dat was zeker tof. Alleen die allereerste aflevering Ach ik heb de eerste DVD gedownload en ga er toch maar aan beginnen
Ben nu de eerste episode aan het downloaden, heb van veel vrienden gehoord dat het een vette serie is. Ben benieuwd. (1.2 MB/s FTW! )
@Hierboven die van mij ging nog sneller EN ik vond aflevering 11 een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Denk ook al dat ik een beetje weet wat de seizoens afsluiter word: Spoiler Denk dat Spartacus gaat vechten tegen die crictus/Crixus of hoe die vent ook heet. En natuurlijk wint spartacus want dat is de hoofdrolspeler
Of: Spoiler Ook nog tegen Doctore. OF Doctore laat hem gaan, omdat hij eigenlijk wel een grote good guy is.
Waarom heet die gast eigenlijk Doctore, als zijn naam genoemd wordt denk ik steeds dat ze het over de Medicus (dokter) hebben
Eerste 2 episodes waren opzicht wel vet. Laatste scene van episode 1 was gewoon badass Heb van een vriend gehoord dat het nóg vetter word. Ben benieuwd.
Ik geef toe, ik zat eerder te haten op de serie. 1 en 2 waren slecht, 3 en 4 gingen, maar ik heb me zelfs best vermaakt met 5 en 6. Ben de rest ook maar aan het downloaden. Wilde op rtlgemist goedmaken dat ik afgelopen zondag niet kon kijken. Moet je ervoor betalen! 99 cent.
Nog niet eens zo'n slecht idee van ze vind ik! Genoeg mensen die niet weten hoe ze een aflevering moeten downloaden en dan is 99 cent niet veel vind ik!
Lijkt me wel echt een naaistreek, maar wel eentje om te verwachten van een zender als RTL. Verder vind ik het eigenlijk wel logisch dat een commerciële zender voor episodes van dit soort series een kleine vergoeding vraagt. Hoe vet zou het overigens zijn als er een spel was waarbij je een eigen gladiatorenschool zou runnen zeg maar. Lijkt me interessanter dan een simpel vechtspel. Waarbij je zelf kan recruiten en uitbreiden. Of is er toevallig zo'n spel?