Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Batman heeft toch soortgelijk systeem :+
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz vind de demo ook niet echt denderend. Had helemaal zoiets van wtf de eerste keer dat ik een stealth kill deed.

    Daarnaast vind ik het verdwijnen van een donker meter echt irritant ook omdat het als het beel zwart wit word het moeilijk is om te zien waar je hidden bent en waar niet op het rand gebied.

    Heb het gevoel dat het nu gewoon een stukje stealth is. En daarna een shooter. beetje jammer.

    Weet iemand of er trouwens nog een night vision in zit? want alleen die sonar boeit me niet!
     
  3. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is, dan komen er dus twee versies:
    - 360 Splinter Cell Conviction Collector's Edition (rond 90 euro)
    - 360 Splinter Cell Conviction (rond 52 euro, play.com)

    Bij de Collector's krijg je een aantal wapens extra en een Infiltration Mode (een soort vernietig de vijand zonder gezien te worden). Weet iemand of deze Mode ook via Live te downloaden is, of is dit alleen exclusief bij de Collector's Edition?
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2010
  4. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    wil die collector item graag hebben maar 90 euro vind ik wel erg veel,
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Idiote prijs, ok leuk je krijgt er een Sam beeldje bij en dus die extras, nah. Heb een paar keer een CE van games gekocht en achteraf heb ik zoiets van 'nee, niet nodig' . Alleen wanneer ik de CE voor 60 euro kan krijgen, de prijs van een normale game in de meeste shops in NL, zeg maar.

    Splinter Cell ga ik zodirect mooi bestellen op FRS, met Addiscount,ANWB korting en een kortingcoupon die ik kado heb van FRS.
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Zie bij beschrijving van de CE staat 'Early access tot 3 wapens ', de wapens zitten sowieso in de game? Alleen moet je bij normale editie gewoon unlocken? :+

    Vind het alleen erg zonde van de game modus die er niet bij zit, vindt het wel slecht georganiseerd want ik koop inprincipe ook nooit CE edities alleen bij games die ik echt geweldig vindt maar dan moeten ze ook echt goed zijn.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Beetje offtopic maar ja...

    Hoe kan ik ingodsnaam op die achterlijke FRS site een coupon code toevoegen? Ik heb een 5 euro korting kado gekregen van FRS , een code. Waar moet ik die invoeren? Ik kan alleen maar die addiscount code invoeren. En je mag addiscount voor FRS zeker 1x per maand gebruiken?
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je bent goedkoper uit als je hem via Mediaoffer besteld trouwens. €50, en dan met addiscount zo'n €42. En tot Zondag krijg je nog eens 5% korting, dus voor zo'n €40 op release. Zelfs met je coupon, anwb en addiscount ben je nog duurder uit dan!

    Twijfel nog om hem te kopen, demo was wel tof. Maar boeit me niet zo veel meer, kijk wel wat ik doe.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Besteld bij Mediaoffer voor 41 euro. Hoop dat de code voor de Ghost Recon beta er bij zit.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    [GT]64093[/GT]

    De maker zegt dat 'realistic' mode moeilijker zal zijn in de volledige game. Ze hadden het een en ander getweaked voor de demo.
     
  11. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moeten ze wel nog meer tweaken, zoals dat je nog met lichamen moet spelen. Zoals de demo eruitziet ga ik het spel echt niet kopen.

    Er zijn genoeg actie games, maar niet veel (goede) Stealth Games...
     
  12. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus wanneer je hem ook koopt...je hebt de beta altijd, altijd goed om te weten lijkt me.
    Benieuwd wanneer ze die beta unlocken, zo benieuwd naar die game.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mooi, mooi. Ben meer benieuwd naar die beta dan naar dit spel eigenlijk. :eek: De visuele stijl vind ik origineel, maar daar blijft het dan bij. De snelle, minder stealth gameplay vind ik niets, en het is allemaal net wat minder realistisch geworden (als in net niet volle springt langs iemand duiken). Afwachten!
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga ze niet meer kijken want ik heb genoeg gezien, en zie het volgende week zelf wel ;)


    [gt]64220[/gt]

    [gt]64216[/gt]

    [gt]64218[/gt]
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    En als je 'm tweedehands haalt? Op marktplaats bijvoorbeeld......

    Kan het zo zijn dat de eerste gebruiker de code eruit haalt of krijg je 'm als je het spel bezit.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar heb ik geen idee van, ik had ook verwacht dat het gewoon een code zou zijn en dat je het als soort DLC zou downloaden later dit jaar, maar het staat dus gewoon op de disc.
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is idd nog maar afwachten of ze hetzelfde systeem als EA gaan hanteren(dus een code die slechts éénmaal te gebruiken is) of zoals het bij de Halo Reach beta gaat zijn, dat de content gewoon al op de disc staat en dan per een bepaalde datum bereikbaar/vrijgegeven is/word.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina