Halo: Reach

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    wow dit ziet er toch wel awesome uit.



    ga zeker een potje schaken. 8)
    blijf het wel erg Halo 3 achtig vinden. :+
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2010
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Net weer Halo 3 zitten spelen voor het eerst sinds een half jaar. Hoewel de game nog steeds leuk is, merk ik wel dat ik me irriteer aan de FPS na het spelen van CoD. Iemand enig idee of dit omhoog gaat in Reach?
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me moeilijk te beoordelen als de beta en het spel zelf nog niet uit zijn. Niemand heeft het kunnen spelen, dus een oordeel is moeilijk te maken. Echter kan je wel zien dat er een aantal dingen (waarschijnlijk) wel zullen veranderen. Zo kun je nu sprinten, wat je in Halo 3 miste. Dit zorgt voor meer 'vaart' en actie (voor mijn gevoel dan). Maar voor de rest is het de beta afwachten.
     
  5. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Blegh nee dank je. 30 fps is altijd een halo standaard, de gameplay is zowiezo best langzaam en 60 fps is overkill. Bovendien is call of duty een matige game met slechte graphics. Heb liever 30 fps dan matige graphics.
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    30 FPS went wel na een tijdje spelen. Als je het niet gewend bent is het ff schrikken, dat wel.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is dat verschil echt zo groot? :eek: Heb zelf op de eigen console nog NOOIT een Modern Warfare titel gespeeld, alleen World at War. Weet alleen dat Halo inderdaad wat traag is vergeleken met andere spellen, maar merk je het FPS verschil zo goed?
     
  8. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja. Dat merk je weldegelijk. :'-(

    Laatst nog even Halo 3 gedaan, maar o mijn god wat gaat dat dan opeens traag vergeleken CODMW2. Als mensen vroeger Halo op look sensitivity 10 speelde verklaarde ik ze voor gek, maar heb daar nu toch wel een hele andere kijk op. :+
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Lijkt me dat ze het tempo toch wel een beetje omhoog schroeven, heb laatst ook weer's Halo3 gespeeld en we hebben hem na 3 minuten al uitgedaan omdat het gewoon te traag was.
    Iedereen die een beetje van 2010 is snapt ook wel dat als je van een andere, veel snellere FPS komt Halo gewoon te traag is om nog leuk te zijn.
    Maarja binnenkort de demo, dan zien we het zelf! Ben zelf iig heel erg benieuwd na waar ze na al die tijd mee gaan komen.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    een mens kan het verschil helemaal niet zien. Wat je wel merkt zijn framedrops. Je kan geloof ik tot 24fps onderscheiden, daarboven niet. Echter als je op 60 fps speelt en er komt een drop naar 50 dan zie je het wel. Iaw het gaat om een constante framerate. En schrikken?
    Bijna geen enkele game is 60 fps......

    Gameplaysnelheid staat verder natuurlijk los van framerate.
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik dacht eerst altijd dat Halo 3 zat te laggen wanneer ik het na Modern Warfare 2 speelde hoor :9.
     
  12. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen.. Er zit een verschil tussen FPS en wat tragere gameplay..
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Zeker weten dat het de FPS was hoor, ik ben me er best van bewust dat de gameplay van Halo 3 trager is wanneer ik het speel na Modern Warfare 2.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Als iemand ff opzoekt op hoeveel FPS Halo draait en CoD zijn we gelijk klaar met deze discussie :9

    Helaas voor jullie ben ik hier te lui voor...
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Denk dat sommige First Person Shooter en Frames Per Second door elkaar halen :b:

    Die 30 Frames Per Second heeft weinig met Halo's trage gameplay te maken iig.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Dat lijkt mij ook, FPS zorgt er toch voor dat de bewegingen etc. wat soepeler verlopen? Het lijkt mij niet dat je met 60 FPS 2x zo sneller loopt dan met 30 FPS 8)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Nee, maar voor je gevoel zal dat wel zijn. De beelden worden namelijk veel sneller verwerkt. Aangezien MP iets heel anders is dan SP, kan het daar misschien nog enigzins verschillen. ;)
     
  18. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer alleen dat een mens dat helemaal niet zo nauwkeurig kan waarnemen, de statistieken kunnen mensen wel waarnemen en dan gaan ze daarover zeuren..
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Frames Per Second is dus hoevaak per seconde je een nieuwe plaatje krijgt op je scherm, niet hoe snel je mannetje lopp of z'n wapen pakt... of hoe FUCKING TRAAG(!) je springt :b:!

    Idd, denk niet dat veel het verschil tussen 30+ FPS en 60FPS kan waarnemen, tenzij ze echt naast elkaar draaien op identieke schermen ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2010
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Omdat dat helaas de makkelijkste uitweg is. Sommige gamers behalen de moeilijkste achievements etc in games, maar vinden het wel weer luilekker om over dit soort dingen te zeuren. Persoonlijk maak ik me helemaal niet druk om het aantal FPS, maar ik weet wel duidelijk wanneer er verschil kan optreden.

    Op de PC had je daar geloof ik Fraps voor. Ik gebruikte het altijd bij Crysis en kwam meestal wel boven de 50 FPS uit. Zoiets zouden ze ook eens bij 360 games kunnen doen, dan hoor je helemaal niemand meer. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina