is gvd verslavend dit UT.Pff ik heb denk ik al 4200 MS points uitgegeven aan pakjes!Kheb nog geen Messi,Ibra,Torres,Gerard,Lampard,Villa of andere toppers.Gisteren had ik de eerste topper in een pakje..Julio Cesar 91.1 partijtje mee gespeeld...haha...gelijk 4 goals om mijn oren,waarvan er 3 houdbaar waren...dus hup op trade pile!!
Mijn Team is 84 en heeft chemistry van 72.In de spits heb ik Higuain 85 en wisselend Aquero 85/Fabiano 85.Op links Ronaldinho 87 centraal Gourcouff 84 met Cambiasso 85 als CDM en rechts wisselend Robben 81 / Camoranesi 84.
Centraal in de verdediging Nesta en Mexes en links wisselend Abidal 82/Filippe 85.Rechts wisselend Zambrotta 82/Van der Wiel 79.
Op doel Howard 85.Verders heb ik als wissels en reserves.Lavezzi 85,Arteta 85,Chivu 82,Cheyrou 81,Anderson 82,Rafihna 80,Zhirkov 84,El Hamdaoui 82.
Ik heb Lens 76 weggedaan, ga ik terughalen,scoorde elke wedstrijd.
Ik ga de komende tijd maar wat potjes spelen om coins te verdienen en misschien mijn club opschonen,want ik heb daar denk ik wel 100 spelers(ruwe gok )
Wanneer is de update?Ga ik ff wat MS punten spenderen om Messi 99 binnen te tikken
Laatst bewerkt: 7 apr 2010