[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel mijn priest op 70 en mijn paladin op 68 :D. Echt geen zin meer om mijn 80 hunter en shaman te spelen :confused: Ik log in en dan denk ik, wat zal ik nu eens doen. Dan zit ik 30 minuten te afken en log ik weer uit :confused:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat heb ik nu ook met chars en vervolgens besluit ik weer alleen met mijn DK te spelen. Ik heb daar ook nog zoveel te doen. Helaas heeft mijn guild me gekickt om een comment waar ik ook nog mijn excuses voor aanbood. Stomme Denen ook met hun Legoland. 8)

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee. Je krijg een maand omdat je een nieuw account aanmaakt. Dus die krijg je ook als je een code koopt op internet.

De client op de Blizzard site is trouwens een stuk meer up-to-date dan de CD'tjes die je in de winkel koopt.

Ik zou het gewoon op internet kopen. Vaak krijg je codes meteen toegestuurd en kan je aan de slag. Die Battlechest guides zijn ook al zwaar over datum...

Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Same here. 2 80s en als ik inlog weet ik niet meer wat ik moet doen. Enige gear upgrade moet uit 25man komen en daar heb ik niet veel zin in.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14

Druk eerst op 'L' voor je quest list en druk daar op de 'EQ' knop. Ga dan naar de tab 'Server Query'.

Hier druk je eerst op 'Server Query' en daarna op 'Populate History' nu duurt het 5 seconde en al je questen die je al gecomplete hebt worden groen :) Succes :thumbs:

Ohja ben trouwens ook Horde ;)

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Vraag me nu toch af wat je zei. :)

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Dat veranderd weer de zaak. Dan koop ik waarschijnlijk toch wel ergens online. Ik denk bij die g2play, want daar is het origineel met beide uitbreidingen maar 32 euro...

8. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu met de trial op level 8. Als ik een code van internet of gewoon het spel in de winkel zou kopen, dan kan ik toch gewoon weer verdergaan met dat poppetje?

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Jep.

10. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0

Wat houd deze error precies in? Heb deze error vandaag al 2x gehad...

11. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    gebruik wow repair tool, als dat niet helpt reinstal de game

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    DutchNeon, welke timer gebruik je daar?
    Ik heb zelf Dotimer, maar die vind ik niet zo...

13. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruikte DoTtimer ook eerst, maar het heeft wat nadelen.

De Timer die ik nu gebruik is ForteXorcist (datgene boven m'n unitframe + CD timer boven target of target).

http://www.wowinterface.com/downloads/info7532-ForteXorcistForteWarlock.html

Het is wel een intensief gedoe om alles in te stellen (de addon heeft veel features, waarvan ik de meeste heb uitgezet) + veel instellingen.

Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Gedaan. Kreeg in beeld dat hij 573 quests ge added heeft.
    Is er nog iets anders wat ik moet doen?
    Heb verder nog niets in beeld waar ik resterende quests kan vinden.
    Misschien is dit een beetje noobies, maar ik heb verder gedaan wat je zei en dat werkte.
    Ik heb alleen nog niet in beeld waar ik nog questen kan vinden. Sorry voor de rare vraag. ;)

15. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben na lang questen eindelijk bij level 72 aanbeland, maar man wat gaat dat levelen traag in 1 keer. Wordt dat alleen nog maar trager of komt er een moment waar je sneller levelt/meer quests tegelijk hebt?

16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Potduppie, wil ik voor ik naar school ga even een account aanmaken en de download aanzetten, is die site zo traag als dikke stront door een trechter :mad:.

Edit://

Onderhoud...:mad:

Laatst bewerkt: 7 apr 2010
  17. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer lvlen gaat altijd traag ;) vooral zonder heirlooms die je een extra xp boost kunnen geven!

18. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja verder speel ik ook voor fun, heb een dk lvl 72, druid level 71, 2 hunters level 60 en nog wat lagere chars. Maar nu de 80 zo dichtbij komt wil ik het toch wel graag zijn. Ik wil arena doen aangezien ik dit een van de betere aspecten van wow vind en ik wil eindelijk die WOTL bg's eens uit proberen.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Komt niet in beeld. Heb ik ook nooit gezegt. Je moet naar de witte Qs kijken en daar komt te staan wie hem geeft. Deze NPC zoek je dan bv. op WoWhead op.

Snelheid blijft gelijk. Je hebt steeds ongeveer evenveel xp nodig. Coldweather flying (kun je voor je alt ook kopen als je 80 bent) zorgt dat je 3x zo snel kunt questen.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Het is misschien de domste vraag allertijden, maar hoe doe ik dat? Die witte Qs kan ik ook niet vinden. Misschien moet ik nog wat wijzigen ofzo?

Ik zou graag nog wat meer uitleg willen. Als ik bijvoorbeeld, met jouw hulp, die witte Qs gevonden heb hoe ik dan op wowhead dan kan vinden. Gewoon de naam van het gebied op de NPC in tikken en dan kijken waar die zit? :eek::9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina